perjantai 6. kesäkuuta 2014

Pätevä primer.

Omistan todella monta erilaista meikinpohjustustuotetta. Innostun mielelläni kokeilemaan uusia juttuja primer-puolelta ja tänään tuleekin juttua yhdestä todella kivasta uutuudesta.

Max Factor Facefinity All Day Primer SPF 20. Tässä tuotteessa on yhdistetty All Day Flawless-meikkivoiteen pohjustusominaisuudet omaksi tuotteekseen. Tämä pidentää meikin kestoa ja ehkäisee kiiltoa.

Pitää myöntää, että kun ensimmäisen kerran otin tuotetta pullosta, olin hyvin skeptinen sen suhteen, että tämä pitäisi kasvot kiillottomina. Nimittäin ensituntumani tästä oli, että tämä on kuin kasvovoidetta. Olen ilmeisesti käyttänyt liian paljon silikonipohjaisia primereitä koska tämä tuntui täysin erilaiselta ja siksi aloinkin heti epäillä tämän tehoja.

Kuten monessa muussakin asiassa, ennakkoluulot ovat usein väärässä. Vaikka tämä tosiaan tuntui ensin kosteuttavalta päivävoiteelta, se sulautui ihoon todella hyvin eikä jättänyt peräänsä mitään kiiltävää pintaa. Tein päälle meikin ja kyllä, -tämä tosiaan piti meikin paikoillaan ja kiillottomana koko päivän! En tiedä mihin taikaan tämän primerin teho perustuu, mutta hyvin toimii!



Meikki levittyi kauniisti ja pysyi koko päivän kauniina. Pitää myöntää, että tästä taisi tulla yksi suosikeistani. Kun on hyvät pohjustajat, meikki pysyy moitteettomana. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!

Tuotteen hinta on noin 16,90 € ja Max Factoria myy mm. Sokokset.

Tuote saatu blogin kautta.

6 kommenttia:

  1. Mä tykkään tästä kanssa! Ja olin kanssa aluksi skeptinen kun olen kanssa tottunut niihin silikonisen tuntuisiin pohjustajiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama, liian paljon tullut silikonia läävittyä nassuun, että tälläinen voidemainen pohjustaja tuntui ihan vieraalta :D

      Poista
  2. Katselinkin tätä yksi päivä kaupassa. Kiva kuulla että on hyvin toimiva! Aika jännä tuo liru koostumus, mutta ehkä se levittyy helpommin laajemmalle alueelle sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tai koostumus on tosiaan sellainen kasvovoidemainen, tuntuu jotenkin siltä että se olisi kauhean kosteuttava, mutta ei se sitten kuitenkaan ole :D

      Poista
  3. Tämä on kyllä ihan mieletön pohjustaja! Oon rakastunut tähän palavasti- tämä ja IsaDoran Undercover on tällä hetkellä mun ehdottomat luottotuotteet, niistä en tule luopumaan IKINÄ.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota Isadoraa mäkin haluan koklata!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)