keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Hellou hyvin hoidetut jalat!

Mulla on jalat aivan kauheassa kunnossa! En edes muista milloin olisin itse tehnyt kunnon jalkahoidon. Kosmetologilla en ole ollut ikinä hoidattamassa jalkojani, mikä on niin noloa, että kehtaako tuota edes ääneen sanoa.

Jalkojen hoito on vaan jotenkin työlästä. Ja koska etenkin kantapäät ovat päässeet siihen kuntoon, että niiden avulla voisi hioa vaikka maalit jostain huonekalusta pois, ei työmäärä ainakaan helpotu.

Päätin näin kesän kunniaksi hieman alkaa elvyttämään jalkojeni ihoa. Pienistä askelista on aloitettava ja jotain pohjatyötä on pakko tehdä, en todellakaan kehtaa mennä näiden kanssa mihinkään hoitolaan. Se jalkahoitaja varmaan vaihtaisi alaa jos näkisi mun kintut. Niin järkyt nämä ovat.

Freeman Bare Foot Lavender + Mint Foot Cream with Tea Tree Oil. Edullinen ja nopea apu karmeiden jalkojen pelastamiseksi. Sain tämän voiteen blogin kautta testiin jo talvella, mutta näin kesän kynnyksellä aloin heräämään tosiaan siihen, että näille jaloille pitää alkaa tekemään jotain.

Olen nyt parin viikon ajan hieronut tätä reippaan kerroksen illalla nukkumaan mennessä jalkohin ja kantapäihin. Sääriinkiin olen laittanut tätä, koska raskauden jälkeen sääreni turpoavat herkästi ja ovat sellaiset vähemmän kauniit pölkyt.

Voide on paksua ja vaaleaanlilan väristä. Se tuoksuu miedosti mintun ja laventelin sekoitukselle, joka ei todellisuudessa ole niin outo tuoksuyhdistelmä kuin luulisi. Voide imeytyy todella hyvin vaikka kantapäät olivatkin aluksi kuin norsunnahkaa. Jo ensimmäisenä aamuna rasvaamisen jälkeen jalat tuntuivat paljon pehmeämmiltä ja sääretkään eivät olleet niin raskaat möllykät.

Jälleen kerran hehkutan miten erinomainen hintalaatu-suhde näissä Freemannin tuotteissa on. Tämän suositushinta on noin 4,50 € ja tuubi on kooltaan 150 ml. Voide on riittoisaa joten tuote on erinomaisen hintainen laatuunsa nähden. Tuoksu on tosiaan raikas, mutta ei missään nimessä liian voimakas. Monet jalkavoiteet tuoksuvat hyvin voimakkaalle ja etenkin tuoksuallergiset ihmiset varmasti saavat niistä oireita.

Tästä tuli ehdoton jalkavoidesuosikkini! Suosittelen lämpimästi kaikille niille jotka kaipaavat toimivaa, edullista ja riittoisaa jalkavoidetta.

Freeman-tuotteita myyvät mm. Prismat, Sokokset ja Veljekset Keskinen.

Voide saatu blogin kautta testattavaksi.

12 kommenttia:

  1. Sun pitäis tulla mulle joskus jalkahoitoon! ;) Eikä niitä kinttuja kukaan peljästy, höpö höpö. Päinvastoin, ite ainakin TYKKÄÄN, jos niissä on tekemistä, koska musta se on yksinkertaisesti tylsää, kun jotkut vauvanpeppujalat tulee "jalkahoitoon", hei haloo, ei niille voi edes oikein tehä mitään. Parasta on, kun näkee selkeästi työn tuloksen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi se olis ihanaa! Mä niin tahtoisin päästä jalkahoitoon <3 Olis niin superia kun joku laittais nämä mun kintut kuntoon :)

      Poista
    2. Pakko kommentoida tähän noista vauvanpeppujaloista, et yleensä ne ihmiset vielä itkee kun jalat on niiiiiiiiiin kauheessa kunnossa että ihan oksettaa. Öö... täällä on yksi pikkuriikkinen kovettuma. Ja Nonnu mää lupaan et sun jalat ei oo mitään verrattuna niihin jalkoihin jotka sain eteeni koulun ensimmäisessä asiakaspalvelussa. Ziisös, sen jälkeen oon tehny toista sataa jalkahoitoa, eikä oo tullu lähellekään samanlaisia jalkoja enää vastaan. :)

      Poista
    3. Mulla ei enää riitä yks kovettuma :( Oikeasti olen hoitanut jalkojani kunnolla ennen kuin tulin raskaaksi eli noin kaksi vuotta sitten. Aika karmeeta :(

      Poista
  2. täytyy kokeilla tuota. Mulla on ollut ko. merkiltä muita jalkojenhoitotuottteita, mutta ei tuota. Oon tykänny merkistä paljon. Hinta ja laatu ovat todellakin kohdallaan. Nytkin mulla on kolme tuotetta käytössä Freemanilta. Joudun työni puolesta olemaan paljon jalkojeni päällä , joten jalkoja tulee senkin takia hoidettua ahkerasti. Jalkahoidossa käymistä suosittelen. Kahdesti olen käynyt ja olivat ihania kokemuksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä on kyllä mahtava hintalaatu-suhde! :)

      Poista
  3. Mäkin olen tykännyt tästä jalkavoiteesta, kuten myös monista muista Freemanin tuotteista! En kyllä suostu uskomaan, että sun jalat ovat sellaisessa kunnossa, että kukaan vaihtaisi alaa niiden vuoksi. Aikamoisia koipia kosmetologit näkevät, mitä joihinkin tuttuihin on uskomista.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl ne on :D Hyvä että kehtaan paljain jaloin olla muualla kuin kotona :( Kauheat korppukantapäät!

      Poista
  4. Kuullostaa hyvältä, eikä vähiten sen takia, että henk.koht rakastan laventelin tuoksua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osta joskus testiin, todella pätevä tuote :)

      Poista
  5. Ihanan kuuloinen tuoksuyhdistelmä!
    Harmi, että justiinsa ostin uutta jalkavoidetta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No seuraavalla kerralla kun olet jalkavoidetta vailla, niin muista tämä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)