maanantai 30. kesäkuuta 2014

Brasil Brasil.


Jalkapallo. Se on taas täällä ja telkkarissa melkein 24/7. Ja myös meillä. Isäntä katsoo suurimman osan peleistä ja minä siinä sivussa. Pitää myöntää, että jalkapallo ei ihan ole mun juttu, mä olen enemmän jääkiekkotyttöjä. Mutta en mä mikään raivopäinen vaimo ole jos mies haluaa kisoja katsoa. Ja kyllähän niitä kisoja katsoo siinä sivussa itsekin, jos ei muuten niin on siellä ihan kivannäköisiä pelaajia.

Mutta se syy miksi tänään oli tälläinen otsikko on tämä:

Puman Limited Edition Brasil-tuoksut jotka ovat näitä jalkapallon MM-kisojen kunniaksi markkinoilla. Naisten Yellow ja miesten Green-tuoksut ovat kummatkin kesäisen raikkaita kausituoksuja.

Iloisen keltainen naisten tuoksu Yellow on kupliva, avoin, iloinen, sporttinen ja hauska tuoksu. Siinä tuntuvat omena, bergamontti, freesia ja vanilja. Todella helppo ja kiva kesätuoksu. Sopii valtavan hyvin esim. ensimmäiseksi tuoksuksi nuorelle neidolle tai tosiaan mukavaksi arkituoksuksi kaiken ikäisille.

Pullon koko 40 ml ja suositushinta noin 23 €. 

Miesten Green-versio on täysin vastaava kuin Yellow, mutta miehinen. Iloinen, sporttinen, hauska tuoksu. Myös tuoksunotet ovat hyvin samanlaiset, bergamontti, laventeli, vanilja. Erilaisuutena ja hauskana notena ovat rusinat! :) Helppo tuoksu miehelle kesään. Kuten Yellowkin, myös tämä sopii erittäin hyvin myös nuoremmalle käyttäjälle. 

Pullokoko 40 ml ja suositushinta noin 23 €.

Puman tuoksuja myy mm. Sokos ja Prismat.

Ovatko nämä löytäneet tiensä sinun tuoksuhyllyyn?

Tuoksut saatu blogin kautta testattavaksi.

4 kommenttia:

  1. Jalkapallo ei niin kiinnosta (mä seuraan myös mielummin jääkiekkoa), mutta nämä pullot on kyllä niin pirteän värisiä ja kesäisiä, että täytyy käydä tuoksuttelemassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans enemmän jäkistyttöjä :) mutta näistä tuoksuista tykkäsin kamalasti :) etenkin siis tuosta naisten tuoksusta :D

      Poista
  2. Jänskää, että tuossa miesten tuoksussakin on vaniljaa. ^_^

    Mulla on tainnut aikoinaan olla yksi Puman tuoksu, oliskohan ollut Create? Helppo ja simppeli. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! :)

      Mulla on kans ollut se, eikös se ollut sellainen rutistettu tuubi? Lasinen pullo? :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)