torstai 1. toukokuuta 2014

Our Story.

Pakko taas kirjoittaa yhdestä melko vastustamattomasta hajuvedestä. Nimittäin tästä:

Avonilta putkahtelee melkein joka kamppikseen uusia tuoksuja ja joskus minun ja Avonin parfyrmöörien tuoksumaut osuvat yksiin. Kuten nytkin kävi. Our Story for Her on todella kiva arkituoksu. Siinä tuoksuvat vanilja, jasmiini ja bergamontti.

Pullo on mielestäni tyylikäs joka ei turhia koreile. Pidän tämän tyyppisistä tuoksuista jotka ovat makeita, mutta niissä on jokin hauska twist tai muu erikoinen juju. Tässä tuoksussa yhdistyvät mielestäni hyvin hedelmät ja karkit. Tuoksu sopii mielestäni parikymppiselle pimatsulle yhtä hyvin kuin tälläiselle nelikybäselle naikkosellekin :)

Tuoksun normaalihinta Avonilla on 31 €, mutta kampanjasta riippuen tuoksua myydään paljon edullisemminkin. Pullo koko on 50 ml ja tuoksu on Eau de Toilette.

4 kommenttia:

  1. Katsoin tätä ja mietin, että tilaanko, mutta ajattelin jos saisin muutaman edellisen pullon ensin tyhjäksi, mutta sitten jos.. tätä ei saakaan :D Minun katseet on jo 7.kampanjassa koska sinne tulee kirsikkaisia hoitotuotteita jaloille! Jes!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, Avonilla on se vähän kurjaa, että yhtäkkiä tuotteita lähtee myynnistä! :(

      Ne kirsikkatuotteet on kyllä kivoja :)

      Poista
  2. Mulla on yksi Avonin tuoksu, mun mielestä hinta/laatusuhde on tosi hyvä. Melko pienellä rahalla saa hivenen parempaa. Fragranticassa moni tuntuu pitävän Avonin tuoksuista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen samaa mieltä Avonin tuoksuista, ne pysyy iholla tosi pitkään vaikka moni mieltää ne "halpistuoksuiksi". Mikä tuoksu sulla on Avonilta?

      Poista

Kiitos kommentistasi :)