keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Luomaria purkista.

Jatkan vielä tämän yhden postauksen verran Oriflamen The One-meikkisarjan arviointia. Viimoisena arvioitavana on luomiväri joka näyttää tältä:


Colour Impact-voideluomiväri sävyssä Beige Pearl. Mä en ole koskaan oikein innostunut näistä voidemaisista luomareista. Suurimpana syynä ehkä se, että mulla on aika raskaat lerppaluomet ja nämä voidemaiset versiot pakkaantuvat ikävästi luomivakoihin ja sehän ei ole nättiä se.

Ei tämäkään tee poikkeusta siinä asiassa oikeastaan yhtään. Koostumus muuttuu puuterimaiseksi luomilla, mutta ilman pohjustajaa tämä on auttamattomasti luomipoimuissa kamalina kökköinä. Pohjustajan kanssa vähän vähemmän.

Sävy on ihan nätti helmiäisen vaalea, hieman kultaan shiftaava perusväri. The One-luomivärikokoelmassa on 8 eri sävyä ja valitsin tämän, koska tämä on ehkä monikäyttöisin.

Ehkä johtuu tästä vaaleasta väristä, mutta pigmenttiä tässä ei juurikaan ollut. Kun tein tällä meikin, väriä sai kerrostaa aika lailla luomille jotta meikin sai näyttämään meikiltä. Ja kerrostaminen aiheutti taas sitä ikävää klimppaantumista sinne luomivakoihin.



Luomarilla sai aikaan hohtavan arkimeikin, mutta mitään tärkeää juhlameikkiä tai iltameikkiä en tämän kanssa lähtisi urheilemaan. Toki pysyvyys on kiinni luomien rasvaisuudesta ja jollain ei-lerppaluomisella tämä saattaa olla oikeinkin passeli. Minusta ja tästä ei vaan tullut ylimpiä ystäviä.

Tuote saatu blogin kautta testattavaksi.

8 kommenttia:

  1. mulla on vähän sama ongelma luomieni kanssa ja siksi olen kiertänyt kaukaa nämä voidemaiset versiot. Katselin kyllä taas Maybellinen Color Tattoo-hyllyä sillä silmällä reissussa, mutta jätin hyllyyn. Nätti värihän tuo on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä karsastan myös yleisesti ottaen näitä voidemaisia. Ei ole perinteisen luomivärin voittanutta :)

      Poista
  2. Tosi kaunis sävy, juurikin nätti arkimeikkiin. Olen vaan takuuvarma, että omien luomien kanssa tää olisi luomivaossa alle puolessa tunnissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä voidemaiset luomarit eivät ole välttämättä tälläisen kohta nelikybäsen ystäviä :D

      Poista
  3. Mä hommasin näitä kaksi, tumman vihertävän ja sen luumuisen. Olen käyttänyt pehmeisiin rajauksiin ja ovat pysyneet yllättävän hyvin, olin todellakin positiivisesti yllättynyt. Koko luomelle en ole kokeillut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rajauksissa varmasti toimiikin hyvin :)

      Poista
  4. Mulla nämä toimii niin, että alle pohjistaja, sitten tätä ja päälle reippaasti puuterimaista luomiväriä tuomaan pitoa. Mutta myönnettäköön, siinä menikin sitten ehkä se idea vaivattomasti voidemaisesta yhden luomivärin meikistä! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuolla lailla se varmaan toimiikin :D mutta idea tosiaan hieman kärsii :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)