maanantai 19. toukokuuta 2014

Liikaa kosteutta mulle.

Tänään tulee juttua kosteuttavasta naamiosta. Lempparimerkkini No7 pukkasi markkinoille Beautiful Skin Hydration Mask -naamion joka on tarkoitettu kuivalle/erittäin kuivalle iholle. Oma ihoni on sekaiho, joka silloin tällöin kiristelee kuivuutta joten siksi halusin ottaa tämän kokeiluun.


Naamio on pakattu pumppupulloon josta todella iso plussa! Useimmat naamiot ovat purkeissa ja kun niitä sieltä lääpii sormella, niin bakteerit ja muut pöpöt alkavat pitää festejään helposti siellä. Siksi tuuletan aina ilohuutojen kera jos tuote on älytty pakata pumppupulloon. Pullon koko tässä tapauksessa on iso 100 ml ja naamion hauskaa koostumusta voi ihasella läpinäkyvän pullon kyljestä.

Vaikka naamio näyttääkin hauskan erilaiselle pullossa, ulos tultuaan se on tälläistä. Naamio on paksua ja kermaista. Levitin sitä kunnon kerroksen kasvoille ja annoin vaikuttaa 10 minuuttia. Missään vaiheessa ei tullut kiristävää tunnetta, koska tämän tyyppinen naamio ei kuivahda iholle. Pesin pois vedellä ja pestessäni ihmettelin, että jättääpä tämä tuote ihon kumman tuntuiseksi. Kummallinen tunne syntyi siitä, että tästä jää melko tömäkkä kosteusvoiteen tuntu iholle. Itselläni tunne ei ollut miellyttävä vaan koin, että kasvot pitäisi pestä.

Tämä oli kasvoilleni liian kosteuttava. Todella sääli koska jotenkin muuten ihastuin tähän tuotteeseen; pulloon ja koostumukseen. Ihoni ei vaan ollut tälle tarpeeksi kuiva. Suosittelen tätä ehdottomasti erittäin kuivaihoisille, iäkkäälle iholle ja miksei atoopikoillekin. Jos iholla on iso jano, tässä on erinomainen janonsammuttaja.

Tuotteen suositushinta on 14,90 € ja No7 :n tuotteita myyvät mm. Sokokset.

Tuote saatu testattavaksi blogin kautta.

16 kommenttia:

  1. Hauska että postasit tästä. Mä jo mietin et onko tuossa omassani koostumus jotenkin vanhentumisen myötä muuttunut, kun tuntuu ettei lähmä lähde kirveelläkään iholta irti. Vaikka olen juurikin kuivaihoinen atoopikko joudun tämän poistamaan meikinpuhdistusliinalla ja pesemään kasvot vielä sen jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole muuttunut, tämä jättää kyllä hieman liian öljyisen kalvon iholle :( Aika kurjaa, että se tekee sen sitten kuivallekin iholle!

      Poista
  2. Mun pitäisi tehdä tästä oma arvio, mutta mulle ei ollut liian kosteuttava ja mun siskon pintakuivalle iholle ei ollut tarpeeksi kosteuttava. Outoa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä! Joo, mä olin ihan varma, että tää passaa mulle mutta ei...ei passanut ei :(

      Poista
  3. Olen käyttänyt jo männävuosina samannäköisestä purkista naamiota. Ekan purkin sain käytettyä ja sitten No7 poistui Suomen markkinoilta. Paluun jälkeen ostin vielä toisen mutta en oikein enää tykännyt siitä ja annoin kaverille. Siitä mun purkista naamio tuli paljon kiinteämmän näköisenä ulos kuin tuossa sinun kuvassa vaikuttaa. On varmaan koostumus muuttunut sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää oli tosi sellaista emulsiomaista, vähän niinkuin paksua puhdistusmaitoa! :O

      Poista
  4. Mä tykkään tästä, mutta viimeistelen aina alkoholittomalla kasvovedellä, juurikin sen "kalvon" tunteen vuoksi. :D Jos on tosi kuiva iho, ei varmaan tuota tunnetta jää niin selkeästi kuin itselle, enkä usko, että tuo on tarpeen. hih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää on mun vinkkelistä katsottuna tosiaan todella kuivan ihon tuote, omani ei ihan sellainen ole :( mä olisin niin halunnut tykätä tästä!

      Poista
  5. Mä oon rakastunut tän naamion ulkonäköön (oi kuinka pinnallista =D) ja siksi oon katsellut välillä sillä silmällä josko bongaisin jostain tämän. Onnekseni en oo bongannu, mitä itsekin oon lukenu kommentteja tästä, niin eittämättä tämä taitaisi olla liian tuhtia kamaa minunkin iholle. Mutta siltikin mua himottaisi päästä ainakin hipeltämään tuota purnukkaa... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei samaan kohtaan mäkin tässä rakastuin :D

      Poista
  6. Mä tykkäsin tästä hirveästi! Tämä oli mun pelastaja kun naama kuivui talvella olemattomiin,mutta nyt tää on jo ihan liian tujua. Tuo purkki on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Talviaikaan tämä on varmasti kuivaihoisen pelastaja :)

      Poista
  7. Siis niin ihana tuo purkki! Ei voi tuollaista ollakaan, ihan kuin jotain kermavaahtoa! Super! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :) Ulkonäkö on todella herkullinen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)