keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Kultaviljaa.

Mä rrrrrrakastan naamioita. Myönnän, että noin vuosi sitten kun lapseni syntyi, parit ensimmäiset kuukaudet synnytyksen jälkeen menivät niin, että en oikein jaksanut muistanut kuoria enkä naamioida ihoani.

Nyttemmin olen tehnyt asian suhteen ryhtiliikkeen ja olen palannut ruotuun. Kuorin ja naamioin kasvoni kerran pari viikossa.

Tänään kerron teille tästä mukavasta tuotteesta jonka sain testiin blogini kautta:

Freeman Facial Brightening Mask Golden Grain. Eli kirkastava geelinaamio kasvoille. Naamio sisältää C-vitamiinia ja vehnäuutteita jotka ehkäisevät maksaläiskien syntymistä ja auttavat kirkastamaan ihon sävyä.

Naamio on paksua, läpinäkyvää geeliä jossa on kimaltavia kultahippusia. Hippuset huuhtouvat kuitenkin veden mukana pois kun naamion pesee kasvoilta joten ei pelkoa, että kasvoihin jäisi glitterkuorrute :D Naamio jättää jälkeensä napakan ja kiinteän tunteen iholle, ilman kiristävää fiilistä. Iho tuntuu pehmeältä ja hoidetulta. Olen enemmän ehkä savinaamioiden ystävä, mutta kokeiltuani tätä geeliversiota, pääsi tämä lempparinaamioiden joukkoon :) Olen muutenkin Freemannin tuotteiden fani, ne ovat edullisia, toimivia ja niissä on hauskan näköiset pakkaukset :)

Freeman Facial Brightening Mask Golden Grain -naamiota myyvät mm. Sokokset ja isommat Prismat. Suositushinta on noin 4,50 €.

Tuote saatu blogin kautta testattavaksi.

4 kommenttia:

  1. Hmmmm, ei paha hinta, tekisi mieli koittaa :) Osaatko yhtään sanoa, että mille tää tuoksuu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksu on aika mieto, ehkä vähän persikkainen? Sellainen miellyttävä kuitenkin, ei mikään voimakas :)

      Poista
  2. Vaikuttais kokeilemisen arvoiselta tuotteelta :) Aiemmin mulla on ollut Freemanilta mansikka&suklaa ja gojimarjanaamiot

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ilman muuta kannattaa kokeilla! :) Mansikka&Suklaa -naamio on kyllä ihana :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)