perjantai 16. toukokuuta 2014

Keltainen on uusi ystäväni.

Hola hola. Keväästä tulee aina mieleen keltainen ja tänään pysytellään sen värin parissa.

Max Factorilta on tulossa kesäkuun alussa isot CC Colour Corrector kynät, vaaleanpunainen valokynä (vas.) ja keltainen kirkastuskynä tummille silmänympäryksille (oik.)

Tässä kummastakin swatchit. Valokynä (tässä oikealla) on eriomainen juuri korostamaan kasvojen kohokohtia (poskipäitä, amorinkaarta, kulmaluuta jne.) Olen käyttänyt sitä etenkin korostamaan huulten ympärystää, huulimeikki näyttää aivan toiselta tämän kanssa. Huulten rajat tulevat kauniimmin esiin ja hymy näyttää valoisammalta :)

Tänään keskitymme kuitenkin enemmän keltaiseen CC-kynään jolla saa peittoon tummat silmänympärykset.

Mulla on luonnostaan tosi tummat silmänympärykset. Se on sukuvitsaus joka saa silmienympäryksen näyttämään siltä kuin olisi tullut valvottua viimeisimmät viisi vuotta putkeen. Vauvan saamisen jälkeen tuntuu, että sävy on vaan vielä hieman tummentunut jopa entisestään eli tämä tuote oli todella omiaan mulle!

CC-kynästä tuleva väri on pehmeää ja peittävää. Sitä on helppo levittää ja sillä saa todella tasaisen jäljen. En ymmärrä miten olen tullut toimeen ennen ilman tätä! Meikki näyttää sata kertaa paremmalta kun tummat renkaat saa meikattua piiloon!

Mulla on siis myös todella tummat luomet, as you can see. Tällä kynällä onnistui saada nekin normaalin värisiksi ja huomasin samalla, että tämä kynä toimii aivan erinomaisena luomarinpohjustana! :D Luomiväri otti tähän kiinni oikein kivasti koska kynästä tuleva väri on aavistuksen "tahmeaa" juuri sellaista sopivaa luomivärinpohjustamista varten :)

Loistavat tuotteet. Ei voi muuta sanoa. Olen myyty :)

Max Factor CC-kynät myynnissä 1.6.2014 alkaen ja suositushinta on 14,90 €

Tuotteet saatu blogin kautta testiin.

10 kommenttia:

  1. No nyt kyllä kiinnostaa mua. Etenkin, jos kynä on oikeasti pehmeä, kovia kun tuppaavat olemaan ja kuivia iholla. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi pehmeä, ei mikään kamala kova :) tosi miellyttävä käyttää :)

      Poista
  2. Kuullostaa tosi hyvältä tuotteelta!

    VastaaPoista
  3. Ah, nää on ihan parhautta! On olleet ahkerassa testikäytössä jo jonkin aikaa, ja ihan puhdasta rakkautta nämä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans ihan rakastunut näihin :)

      Poista
  4. Minäkin "löysin" keltaisen (voidemaisen, puuterimaisia keltaisia olen kyllä käyttänyt jo pitkään) peitevärin vasta jokin aika sitten. Minulla ei tosin ole yleensä kauheasti peitettävää silmien alla, mutta silti se (nimenomaan voidemainen) keltainen peiteväri jotenkin kirkasti yleisilmettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllähän se laittaa piiloon just sinertäviäkin kohtia, kuten esim. näkyviä verisuonia jne :) Loistotuotteita nämä :)

      Poista
  5. Hei kiertyykö nämä pohjasta pyörittämällä ulos vai joutuuko teroittamaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarvitse teroittaa, kiertyy pohjasta :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)