perjantai 25. huhtikuuta 2014

Syksyn kukka.

Gently Out of Time-blogin ihanainen Tiahaar esitteli jokin aika sitten mielenkiintoisen ja edullisen poskipunan omassa blogissaan.

Koska olen niin vietävissä, aloin heti himoitsemaan kyseisestä poskipunaa itselleni.



Kävipä niin kivasti, että olin pari viikkoa sitten äidin kanssa vähän kolppaamassa kauppoja ja käväistiin hooetämmälläkin. Kas kas, siellä oli nämä poskipunat -50 % alessa joten jo ennestäänkin edullinen hinta muuttui vieläkin edullisemmaksi! Suits me! Hintaa tälle jäi peräti 1,95 €. Huh ja hih!

Punassa on todella kaunis ruusukuviointi ja näinkin edulliseksi poskipunaksi rasia on yllättävän monipuolinen; punan alta löytyy pieni poskipunasuti ja peili! Punassa on myös pigmenttiä kovin runsaasti joten tätä täytyy annostella hyvin varovaisella kädellä.


Kaunis poskipuna indeed. Olen saanut Päiviltä pahan poskipunakuumeen ja huomaan tsekkailevani mitä herkullisempia poskipunia ostoksilla ollessani :)  Tämä oli kiva löytö ja todella hyvän hintainen. Kiitos Tiahaarille tästä vinkistä!


16 kommenttia:

  1. Ole hyvä. :) Näistä edullisista löydöistä on ilo kirjoittaa. Ja tämä on aivan ihana, raikas puna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen samaa mieltä :) mä rakastan tehdä edullisia löytöjä, niistä tulee niin hyvä mieli pitkäksi aikaa :)

      Poista
  2. Vitsit miten kaunis puna. Eihän tuota edes raaski käyttää, ettei pinta kulu. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se ongelma tässä on, että kauhean varovasti pitää poskipunasudilla sutia ettei tuo kuviointi mene rikki :D

      Poista
  3. Onpas ihana ruusukuvio tuossa punassa :) Jos yksinkertaista pakkausta ei oteta huomioon, voisi tätä luulla vaikka jonkun selektiivisen merkin poskipunaksi. Mä olen eniten koukussa juurin poskipuniin ja highlighter-tuotteisiin :D Vaikka ne onkin just niitä riittoisampia tuotteita, varsinkin poskipunat! Mutta ne on niin vastustamattomia. Iho on mulle meikissä tärkein, siksi varmaan poskipunat ja highlighterit iskeekin. Toki käytän vielä aurinkopuuteria, mutta en hamstraa niitä yhtä hullusti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ihan samaa mieltä! Mutta tosiaan alle kahden euron puna on kyseessä :)

      Poista
  4. Hieno löytö ja uskomattomaan hintaan...
    Hyvää vkl ja terkkuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta :)

      Kiitos samoin darling! <3

      Poista
  5. Nätti ruusukuviointi ja sävy :)

    VastaaPoista
  6. Mä itse asiassa ostin tämän samaisen punan tuossa puolisen vuotta sitten kun halusin vaan saada jonkun kokeiluun halvalla. Olin tosi yllättynyt hyvästä laadusta ja pigmentistä! Ekat kerrat tosin näytin joltain pikkutytöltä, joka oli käynyt vähän äidin poskipunalaatikolla... ;D Punotti!

    Mutta enpä vaan tiennyt, että siinä on suti ja peilikin... Haha, kiitos! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sellaiset tosiaan lyötyy :D oleppa hyvä!

      Poista
  7. Ou_mai_fakin_gaad, aivan ihana! Ja niin tosiaan, kuinkas tuota nyt raaskii käyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin! :) No niimpä! Liian kaunis käytettäväksi :D

      Poista
  8. Tuo on kyllä hämmentävän pigmenttinen poskipuna! Tulee mieleen Sleekin mattapunat.

    Tosi kaunis meikki kokonaisuudessaan! Tuo huulipuna pukee sinua erityisen hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis näin edulliseksi tuotteeksi todella paljon pigmenttiä ja muutenkin aika laadukas :)

      Voi kiitos ihana <3 :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)