tiistai 22. huhtikuuta 2014

Ripsarilla ripsienpidennykset.

Onko teille joskus ikinäkään käynyt niin, että olette olleet hyvin vahvasti jotain mieltä jostain ja sitten olette joutuneetkin syömään sananne ja vaihtamaan mielipidettä?

Kuulkaas mulle kävi niin.

Sain mahtavan tilaisuuden testata Max Factorin uutuksia jotka rantautuvat toukokuussa kauppohin:

Sain testettavaksi Primerin, kaksi CC Colour Corrector-kynää (valokynän ja keltaisen korjauskynän tummille silmänalusille) ja uutuus ripsarin Clump Defy Extensions False Lash Effect.

Keskitytään tänään tuohon viimeiseksi mainittuun. ( Kaikista muista tulee omat postauksensa).

Pakko selittää vähän tätä sanojen syömis-juttua. Mulla on ollut ihan kauhea asennevamma kumiharjoja kohtaan. Olen kokeillut parin eri merkin kumiharjaista ripsaria ja niillä ei ole saanut mun ripsiin mitään eloa. Ripseni ovat lievästi sanottuna hankalat. Ne kasvavat alaspäin, ovat jäykät kuin hevosenjouhi ja eivätkä ne ole pituudella pilattu. Vaadin siis ripsiväriltäni kohtuu paljon. Ripsari ei saa missään nimessä olla liian märkä vaan astetta "kuivempi" tai sitten massaltaan sellainen, että ripset jämähtävät samantien siihen asentoon johon olen ne taivuttanut. Liian märkä massa lätsäyttää taivutukset ja sen jälkeen silmämeikki on pilalla.

Jotenkin olen mieltänyt, että kumiharjaiset ripsarit ovat näitä märkiä versioita joilla mun ripsille ei saa mitään järkevää aikaiseksi. Olen toki kuullut Max Factorin FLE:stä melkeinpä vaan ylistäviä kommentteja, mutta en ole raaskinut ostaa sellaista koska olen pelännyt rahojen menevän hukkaan.

Nyt kun tuli tilaisuus testata sarjan uutuusripsaria, tein sen enemmän kuin mielelläni koska halusin todella tietää ovatko ennakkoluuloni oikeassa vai väärässä.

Ne olivat erittäin pahasti väärässä! Aloin melkein huutaa innostuksesta ääneen kun sudin tätä ripsiini! Herramunjee, tämä todellakin toimii näissä mun haasteellisissa räpsyttimissä! Ja kumiharjalla! WTF!

Ripsari levittyi kuin unelma, se jämäytti ripset kauniiseen asentoon ja sitä pystyi todella hyvin työstämään monta kerrosta ilman, että ripset meni ihan kauheaan klimppiin! Apua! Nyt muuten meni FLE ihan kärkikastiin mun ripsarisuokkareissa!

Ja mikä pysyvyys! Taas peilaan pysyvyyttä ja kestävyyttä tälleen kotiäidin vinkkelistä. Muksun kanssa kun leikkii päivän verran siinä on välillä meikki kovilla. Arvostan todella paljon meikkejä jotka pysyvät moitteettomina kaikesta kovasta menosta huolimatta. Tämän ripsarin kanssa jopa kävi niinkin, että olin iltasella vähän jo väsähtänyt vilkkaan päivän jälkeen ja unohdin, että olin aamulla meikannut. Noh, hieroin silleen reippaalla otteella silmää, mutta ripset pysyivät edelleen ojennuksessa ja ripsari ei karissut mihinkään :D

Ripsari lähtee kuitenkin puhdistaessa ilman suurempia hampaiden kiristyksiä. Poistan meikit aina kaksoispuhdistuksella (öljy + puhdistusvaahto/maito) ja hyvin lähtee pois.

Uskomaton tuote! Lisää tälläisiä markkinoille!

 (Nämä ripsikuvat on otettu Lumialla, järkkäristä loppui akku just kriittisellä sekunnilla...joten siks vähän kökömpi kuvanlaatu, sorry about that)

Max Factor Clump Defy Extensions False Lash Effect -ripsarista kerrotaan näin:

UUSI False Lash Effect -ripsiväriperheeseen kuuluva Clump Defy Extensions on Max Factorin uusi 3
in 1 -ripsiväri. Sen ansiosta saat 200 % enemmän runsautta* ja pituutta, sekä samalla kauniisti
erotellut ja erottuvat ripset – mutta 0 % paakkuja.


Tästä kuuluu kiitos yhdistelmälle kuiduilla pidentävää ja tuuheuttavaa koostumusta ja
innovatiivista harjateknologiaamme. Kaarevan, ripsien linjaa muotoilevan Anti Clumps -harjan
tasaisesti sijoitetut ja tiukasti muotoillut harjakset levittävät väriä jokaiseen ripseen ja estävät
paakkujen syntymisen. Harjakset kietoutuvat ripsien ympärille ja tekevät niistä erotellut ja erottuvat.
Lopputuloksena on huipputuuheat ja vaikutuksen tekevät ripset.


Naiset joutuvat tällä hetkellä valitsemaan joko runsaan tuuheuden tai pidennettyjen ripsien välillä,
sillä moni kokee, että useampi levityskerta vain vähentää ripsien erottumista ja lisää paakkuja. Moni
joutuukin käyttämään erillistä välinettä poistaakseen paakut ja saadakseen ripset erottumaan
toisistaan. Tämä kaikki on historiaa uudella Clump Defy Extensions 3 in 1 -ripsivärillä – ripsistä tulee täydellisen erottuvat ja kerrostetut runsaudella, joka ei taatusti jää huomaamatta, sekä pituudella, sillä jokaisella ripsellä on merkitystä!


Kerrostettavissa ja työstettävissä olevassa koostumuksessa on kaksoispolymeerisysteemi, joka luo
hitaasti asettuva joustavan kerroksen. Se on suunniteltu optimaaliseen “leikkituokioon” ripsivärin
kanssa, jotta tuotetta voidaan kerrostaa ja kerrostaa, kunnes ripset ovat huipputuuheat ja -pitkät.
Ja, koska paakkuja ei synny, voit helposti raikastaa ilmeesi myöhemmin päivällä ennen tärkeää
iltamenoa, sillä voit olla varma, että työskentelet siistin, paakuttoman pinnan kanssa.



Allekirjoitan täysin tuon kaiken! Ihan mahtava ripsari!

Clump Defy Extensions FLE tulee myyntiin 1.5.2014 ja sen suositushinta on 19,90 €.
Hypoallergeeninen, sopii herkille silmille sekä piilolinssien käyttäjille.


Tuote saatu blogin kautta testattavaksi.


11 kommenttia:

  1. Tarvii varmaan koittaa tätä, kun saapuu kauppoihin. Tykkään nimittäin siitä tavallisesta False Lash Effectistä ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Ihan mahtava ripsari! :)

      Poista
  2. Mulla on se aijempi clump defy ykkösripsarina, mut pitänee kokeilla tätäkin :) Edellinen HG-ripsari oli Max Factorin Masterpiece Max. Jotenkin tän sarjan ripsarit sopii mulle älyttömän hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli kans hinku kokeilla muitakin MF:n ripsareita jos ne kaikki on näin hyviä! :)

      Poista
  3. Mulla on Clump Defysta se aikaisempi versio ja se on mieletön! Pysyy jopa mun ongelmasilmissä sottaamatta työpäivän verran, vaikka onkin vesiliukoinen. Tätä Extensionsia en ole kokeillut, mutta en epäile ettei tää olis yhtä hyvä. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää on ihan mahtava! :) Mä vakuutuin täysin!

      Poista
  4. Sait myytyä! :) Tätä on pakko testata! Käytössä on parhaillaankin MF:n ripsari ja olen tainnutkin rueta niitä fanittamaan tässä viime aikoina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, musta tuli kans fani kertaheitolla :)

      Poista
  5. Minä en ole vesiliukoisista ripsareista vielä löytänyt yhtäkään joka pitäisi taivutukset. Vedenpitävä FLE on mun luottoripsari juhliin ja muihin rientoihin kun pitää näyttää erityisen nätiltä. Tosin se ei ole ainoa hyvä vedenpitävä ripsari mutta sellainen johon voin aina täysin luottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä pitää ja sitten tämä:

      http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Kosmetiikka/Silmaet/Ripsivaeri/Lash-Xtension-Mascara.htm

      Ihan tajuttoman hyvä ripsari tuo MIYO vaikka onkin tuollainen superhalpa :)

      Poista
    2. Haa, kiitos vinkistä tuon MIYOn suhteen, tarttis varmaan kokeilla. ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)