torstai 24. huhtikuuta 2014

Meikkimokailuja.

Ihanainen Pirita haasteli minut listaamaan TOP 5 meikkimokaani :)


Varoituksen sana! Seuraavat kuvat eivät ole kaunista katseltavaa. Todennäköisesti jokin näistä kuvista päätyy netissä kiertäviin kuvagallerioihin joihin kerätty kammottavia kulmakarvoja ja mitä milloinkin :D Mutta otetaan se riski, here we go!

1. Vaaleanpunaista luomiväriä ei ole koskaan liikaa.



Tai sitten on. Ei hyvää päivää. Joskus noin 10 vuotta sitten kun olin 28-vuotias, löysin Grimasin superpigmenttiset luomarinapit ja etenkin niiden hurjat kirkkaat pinkit. Oli sitten arki tai juhla, mä meikkasin aina tällä tavalla. Hui kauhea, älkää nähkö painajaisia näistä kuvista.



2. Liian tumma meikkivoide on niin hyvännäköinen.


Tai sitten ei. Jossain vaiheessa, myöskin noin kymmenisen vuotta sitten, käytin täysin tietoisesti liian tummaa meikkivoidetta. En osaa antaa mitään järkevää selitystä, että miksi. Halusin varmaan olla terveemmän värinen? Mutta kun näitä kuvia katsoo, niin mähän olen ihan oranssi! (Ja alimmassa kuvassa yllättäen taas pinkkiä luomilla....)

3. Hämähäkkiripset

Minä raukka joka olen taistellut lyhyiden ripsieni kanssa koko elämäni, näytin jossain vaiheessa tältä. Noh, se mikä pituudessa hävittiin, otettiin takaisin kauhealla määrällä massaa jolloinka lopputulos oli tälläinen kovinkin klimppinen.

4. Koska mulla on kuparinvärinen tukka, mulla voi ihan hyvin olla oranssit rajaukset silmissä.

Varjele. Joo muutamia vuosia sitten tein värinpoiston hiuksiini ja mustasta pehkosta sukeutui tälläinen lämmin kupari. Jotenkin huumaannuin niin tästä sävystä, että käytin jonkin aikaa meikissä ORANSSIA rajausta. Ai hyvänen aika. Näyttää kuin mulla olisi joku paha allergia. Tai ehkä joku vakavampikin tauti.

5.Kulmakarvat


Kulmakarvani ovat olleet muutamia vuosia sitten aikamoiset ohuet suirukat. Alimmassa kuvassa nyt ei olla enää niin pahasti hakoteillä, mutta emmä tiä mitä tuossa ylemmässä kuvassa mun kulmille on tapahtunut? (Muutenkin on aika hehkeä look...herranjumala) Onneksi nykyään kulmat ovat hieman paremmat kuin ennen, vaikka en vieläkään niihin täysin tyytyväinen ole.

Semmosia mokailua täällä! Pahoittelen jos verkkokalvoille paloi pahasti järkyttävää materiaalia!

Haastan mukaan tähän Martinan (Wind it up-blogi) ja Marin (Sensaisti) jos ette ole vielä tätä tehneet :)

32 kommenttia:

  1. Voi ei Nonnu näitä nyt oikein voida mokiksi laskea, mun mielestä näytät ihan hyvältä jokaisessa paitsi ehkä hämähäkki ripsissä... mutta sekin on mun oma ongelma kun en pidä hämiksistä :D Mutta muuten siis ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä voi! :D Voi apua, nää on ihan järkyttäviä nää kuvat....*hävettää*, mutta kiitos muru kohteliaisuudesta <3

      Poista
  2. Haha, ihana postaus! :D

    Jostain syystä omaan silmääni tuo oranssi rajaus sopii noihin hiuksiin ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kiitti!

      Joo, omastakin mielestä se oli silloin hyvä idea, mutta nyt kun tuota kuvaa katsoo, niin ei.....ei vaan toimi :D

      Poista
  3. Sulle muuten sopii tosi hyvin vaaleat hiukset :)

    VastaaPoista
  4. Siis sullehan SOPII vaaleenpunanen luomiväri!!! :D Törkeen kivan näkönen! Siis OIKEASTI.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä ny! :D Ai kamala! Vois kai sitä joskus tässä tehdä pinkin meikin ja kokeilla miten toimii :D Mutta mihinkään ihmisten ilmoille ei sellaisessa meikissä enää ole asiaa :D :D *nolous maximus*

      Poista
  5. Wau sulla on ollut pinkki tukka!! :O :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! Ja kauan olikin :) Ensin se oli tuollainen paloauton punainen ja sitten tuollainen fuksia :)

      Poista
  6. Olipa piristävä postaus, kiitos tästä! :) Kaikilta löytyy varmasti vähemmän imartelevia kokeiluja kätköistä, haha. Mäkin olen sitä mieltä, että vaalea tukka sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä :D

      Ja kiitos, joo taitaa vaalea olla se parhain sävy meikäläiselle :)

      Poista
  7. Äää... sä oot kaunis näissä kaikissa. ;) Odotappa kun näet minun postaukseni. Tänään aloitan kuvien kaivelun. ;) Jos vain löydän kuvia... toivottavasti!

    Minä ihastuin sinun kuparitukka ja oranssi rajaus kuvaan. Ihan älyttömän kaunis ja ihana look! Toki se pissin värinen tyvi paljastaa, että kyseessä on ollut värinpoisto, joka on itse tehty. Huulten sävy on todella ihana siinä meikissä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en edes ole! :D Mutta kiitos muru ihanista sanoistasi! <3

      Hei mä niin ootan myös sun postausta! Nää on niin hauskoja nämä tälläiset postaukset! :D

      Mikäköhän huulipuna mulla on mahtanut olla tuossa kuparitukka-meikissä...en kyllä muista :) Mutta joo, se oli ihan nätti sävy. Paras tuossa lookissa :D

      Poista
  8. Läckert inlägg, tack för ett gott skratt! Men inte var det här heller så illa, på de flesta bilder har du ändå ditt signaturleende och ser riktigt bra ut :)

    I alla fall har du levt ett färggrant liv!

    VastaaPoista
  9. Oranssi rajaus + kuparitukka näyttää mun silmään tosi kivalta :D en miellä sitä meikkimokaksi ja nätti olet muissakin kuvissa, joten ei kovin pahoja "mokia" Nonnu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi teidän kaikkien kanssa! :D Kyllä omaan silmään nää on ihan järkkyjä, mutta oma silmä näkee näköjään ihan erillä lailla :D Kiitos Satu <3

      Poista
  10. Musta nää oli kauniita kuvia! <3 Ja sori, mut musta toi pinkki luomiväri sopii sulle. Varsinkin toi eka kuva on ihana!

    Ainoa oikeasti vähän hassu on toi yliruskettunut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos kaima <3 Joo toi Kissis huuteli tuolla ylempänä samaa :D Pitäis varmaan tehdä nyt joku pinkki meikki ja katsoa miten sopii :D

      Poista
  11. Ihan mahtavaa! Kiitos näistä kuvista. :D

    Minulla oli tuo pinkkimeikkivaihe 15 -vuotiaana, mutta yhdistettynä vielä näyttäviin mustiin rajauksiin. Olin tosi kovis;)

    Mun meikkimogani ovat suurimmilta osilta mielettömiä vahinkoja. Esimerkiksi Make up storen kulmakynä ja vihreä rajauskynä olivat liian samannäköisiä. ( Toinen kulmakarva vihreä). Tai puuterivippa osui ( jotenkin) märkään ripsiväriin ( naama täynnä mustia pisteitä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä :D

      Joo, mä olen kans joskus aamuhämärissä vedelly kerran mustalla kajalilla kulmat kun kulmakynä ja kajal olivat kovin samannäköiset kynät :D oli "vähän" tummat kulmat sen päivän ajan :D

      Poista
  12. Mä nauroin näitä, hyväntahtoisesti kuitenkin. Toi huivi päässä, pinkkiä luomilla -otos oli mun supersuosikkini :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D voi ei, se on ihan järkyttävä kuva! Mutta kiitos :D <3

      Poista
  13. Mä en nää missään kuvassa mitään kauheeta! Kaunis ihminen, vaikka olis minkälaiset maalit naamassa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hyvänen aika teidän kaikkien kanssa! :D Omaan silmään nää on ihan järkyttäviä kuvia ja kyllä nolotti edes tälläisiä laittaa esille! :D Huhheijaa, noh oma silmä on tietty vähän kriitisempi, mutta silti...Olen ihan hämilläni :D

      Poista
  14. Oikeasti, ei noi mustakaan mitään pahoja meikkimokia olleet!! Mun mielestä oot tosi kaunis oikeastaan kaikissa kuvissa. :D

    Mun meikkimokani on jostakin varhaisteiniajalta, silloin käytin mustaa ripsiväriä ja mustaa kajalia, ja kajal oli laitettu VAIN alaluomelle limakalvolle ripsien ja silmän väliin. Ja sitä oli sutattuna ihan reilusti, kaunista.... :D Samoihin aikoihin tai vähän myöhemmin hiusten piti olla takkuisen ja ison näköiset, niin hiustenpesun jälkeen suihkin aina märkään tukkaan heti ihan kauheat kasat muotoilutuotteita ja hiuslakkaa ja tupeerasin ne ja yritin saada hiukset pysymään "ilmavina" ja mahdollisimman isoina. Joo, apua.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, sinäkin! :D Höh, kyllä nää nyt on ihan järkkyjä kuvia! :D

      Märkä tukka + hiuslakka :D jep, täällä on kans joskus kokeiltu samaa. Ihana wet-look! Eiku.....ei :D

      Poista
  15. Ei nämä minunkaan mielestäni mitään erityisen pahoja olleet. Ainoat on noi muutamat turhan ruskeat nassut jotka aavistuksen riipaisee simmuja, mutta liian tumma meikkipohjahan ei tokikaan sitä peitä, että näytät kauniilta!

    Nauratti tuo selvitys noista Grimasin luomiväreistä, mullahan on juuri nyt menossa kuherruskuukausi yhden Grimasin korallipinkin mattaluomivärin kanssa. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en ala :D mä häpeän täällä näitä kuvia naama punaisena ja kaikki kehuu :D Voi apua! :D Mutta kiitos, pitäähän tässä olla tyytyäväinen jos omaan silmään näyttää rumalta ja kenenkään muun ei :D

      Joo, kyllä mäkin niistä edelleen tykkään! :) tuohon aikaan vaan värit oli mulla vähän tuollaisia rajumpia :D mutta se tosiasia, että ne on parhaimpia luomivärejä ever :)

      Poista
  16. Ihana ja piristävä postaus! Musta on aina mielenkiintoista nähdä aiempia tyylejä niin hiusten kuin meikkienkin suhteen. Kaunis nainen kaikissa kuvissa, ei mitään pahoja mokia minunkaan mielestäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Voi että kun näitä kehuja satelee <3 Olen ihan hämilläni :D Mutta kiitos, kauniisti sanottu :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)