keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Ihonhoitoa Mádaran tuotteilla.

Oi että. Kellekään pidempi aikasemmalle lukijalleni ei varmaankaan tule yllärinä, että rakastan luonnonkosmetiikkaa? Olen käyttänyt jo muutaman vuoden ihonhoidossani pääasiallisesti vain luonnonkosmetiikan tuotteita ja nyt sain hienon tilaisuuden kokeilla erästä merkkiä joka oli tähän asti minulle tuttu vain nimen perusteella.

Nimittäin Mádara.

Sain testattavakseni syväpuhdistusvaahdon, kasvoveden ja kaksi kasvovoidetta. Jos sinulle Mádara ei ole tuttu merkki, voit lukea merkin filosofiasta enemmän täällä.

Ehdottomaksi ykköseksi näistä tuotteista minulle valikoitui tämä, siankärsämöuutetta sisältävä syväpuhdistusvaahto. Olen tykästynyt vuosien saatossa näihin vaahtopuhdistuksiin eri merkeiltä ja myös tämä uusi tuttavuus oli aivan loistava. Vaahto on erittäin riittoisaa ja pehmeää. Tuoksu on tyypillinen luonnonkosmetiikan tuoksu, raikas ja hieman yrttinen.

Vaahto syväpuhdistaa ihon ja poistaa meikin. Se säätelee ihon öljyisiä alueita ja rauhoittaa kuivia. Tämä on täydellinen puhdistustuote minun sekaiholleni. Olen käyttänyt tätä aamuputsarina ja ihoni on heti aamusta lähtien raikas, puhdas ja erittäin pehmeä. Tämä nousi ehdottomaksi suosikikseni puhdistustuotteista!

Pullon koko on 150 ml ja suositushinta on 19,10 €

Tuote on pähkinätön, vegaani, gluteiiniton, eläinkokeeton ja sillä on Natural & Organic ECOCERT -merkintä.

Olen vasta parin viimeisimmän vuoden aikana löytänyt kasvoveden uudelleen ihonhoitorutiiniini. Ja jos en olisi, niin viimeistään tämän kasvoveden myötä olisin palannut tiukasti ruotuun. Tasapainottava kasvovesi joka sisältää virkistävää ja ihoa kiinteyttävää pohjolan vadelmaa. Puhdistusvaahdon tapaan myös tämä säätelee öljyisiä alueita ja rauhoittaa kuivia.  Tämä supistaa huokosia ja säätelee pH:ta. Tehostaa kosteusvoiteen vaikutusta.

Puhdistusvaahdon ja tämän kasvoveden jälkeen iho on kirjaimellisesti kuin uudestisyntynyt! Aivan loistava kombo! Kasvoveden tuoksu on mukavan "ruohoinen", hyvin raikas ja kesäinen.

Kasvovesi on pakattu 200 ml:n pulloon ja sen suositushinta on 15,50 €.

Tuote on pähkinätön, vegaani, gluteiiniton, eläinkokeeton ja sillä on Natural & Organic ECOCERT -merkintä.

Uudistava yövoide on hyvin täyteläinen ihonhoitotuote. Voide sisältää humalan, ohranjyvän ja tomaatin uutteita. Se korjaa yön aikana ihovaurioita, stimuloi soluja uudistumaan, silottaa juonteita ja tukee kasvojen ihon uusiutumista kauttaaltaan.

Vaikka tuote on hoitava ja täyteläinen, se imeytyy ihoon todella hyvin eikä jätä öljyistä tai rasvaista pintaa. Aamulla iho tuntui pehmeältä ja ravitulta. Loistava tuote joka sopii erinomaisesti mielestäni oman ikäiselle iholleni (kohta 38 vee).

Tuote myydään pumppupullossa jonka koko on 50 ml ja suositushinta 32 €.

Tuote on pähkinätön, vegaani, eläinkokeeton ja sillä on Natural & Organic ECOCERT -merkintä.

Toinen kokeiluun saamani voide on kaikille ihotyypeille sopiva SOS* kosteusvoide. Voide on todellinen ihonpelastaja joka tehokosteuttaa, uudistaa ja ravitsee ihoa. Se hoitaa erityisesti pintakuivuutta ja antaa elinvoimaa samealle ja elottomalle iholle.

Olen käyttänyt tätä myös yövoiteena, koska koen, että tämä on omalle iholleni vähän liian stydiä päiväkäyttöön. Edellisen voiteen tapaan tämä on myös aivan loistava tuote. Ihoni piti näistä molemmista voiteista hyvin paljon.

Tuote myydään pumppupullossa jonka koko on 50 ml ja suositushinta 32 €.

Tuote on pähkinätön, vegaani, gluteiiniton, eläinkokeeton ja sillä on Natural & Organic ECOCERT -merkintä.


Kokonaisuudessaan voin suositella todella lämpimästi Mádaran tuotteita! Kirjoittelin jo aiemmin lasten tuotteista ja kuten myös ne, niin myös nämä aikuistenkin tuotteet ovat todella laadukkaita, tehokkaita ja hintansa arvoisia.

Lisää Mádaran tuotteista voit lukea täältä.

Tuotteet saatu testattavaksi blogin kautta.

13 kommenttia:

  1. Oi ihanaa, että olet päässyt kokeilemaan Mádaraa! Minä löysin Mádaran tuotteet viime kesänä ja olen tykännyt niistä ihan hirveän paljon. Etenkin kasvovesi (mulla on käytössä Clarifying Toner) ja Deep Moisture Gel -kosteusvoide ovat minusta aivan huippuja, ne pesevät monet selemerkkien vastaavat tuotteet minusta helposti. Ja tuo puhdistusvaahto on myös ihana! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä olin itsekin ihan tohkeissani tästä testausmahiksesta :) Ihania tuotteita indeed!

      Poista
  2. Tää on niin tyhmää mutta kun luin, että Madaralla on joissain tuotteissa pujoa ja olen ihan supermega-allerginen pujolle niin en ole uskaltanut kokeilla mitään heidän tuotteita. Asia selviäisi helposti INCIä tutkimalla mutta mutta... No ainakin tuo kasvovesi kuulostaa sen verran mukavalta tapaukselta että voisin seuraavalla Ruohonjuuri-reissulla selvittää asian.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi höh :( joo selvitä ihmeessä, nää on ihan huippuja tuotteita!

      Hej, varför du skriver på finska? :D

      Poista
    2. Jag kom inte ihåg vad "pujo" var på svenska, därför finska. Men det heter gråbo på svenska och jag är jätteallergisk. Artemisia vulgaris på latin, måste kolla om det finns i ansiktsvattnet.

      Poista
  3. Putsaria ja kasvovettä olen käyttänyt ja tykkäsin! Nyt on joku fluid voide käytössä joka myöskin ok. Dödöä ja huulirasvaa olen käyttänyt aiemmin. Kaiken kaikkiaan hyvä sarja jota ostaisin uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä kans tykästyin, että sarja on kokonaisuudessaan tosi hyvä :) Koklasin Mimpelle lastentuotteita ja ne oli kans ihania <3

      Poista
  4. Lähdin Mádaran kanssa väärällä jalalla liikkeelle, kun sain näytteet merkin sävyttävästä päivävoiteesta (olisikohan nimellä tinting fluid?). En tykännyt siitä *yhtään* eikä sen kokemuksen perusteella tehnyt mieli tutustua muihinkaan merkin tuotteisiin. Ostin kuitenkin hypen ansiosta DD-voiteen, josta tykkään kovasti. Pitää niellä ensimmäisen vaikutelman aiheuttamaa kiukkua vielä enemmän ja kokeilla näitä muitakin kehuttuja tuotteita joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on totta, yksi huono ensikokemus voi pilata koko fiiliksen :/

      Hei mäkin haluan kokeilla DD-voidetta! :)

      Poista
  5. Oli tosi kiva lukea näistä, mulla Màdarat odottaa kaapissa kokeiluaan, juurikin tuo vaahtoputsari ja kasvovesi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa! Ota pian käyttöön, nää on ihanat :) <3

      Poista
  6. Olen pitänyt kovasti Madaran tuotteista. Minulla on ollut käytössäni tasapainottava kasvovesi,ja voin ehdottomasti suositella sitä. Mutta sitä ei kyllä kannata kokeilla, jos on kuiva iho. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans tykästyin siihen kasvoveteen :) todella raikas ja hyvä!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)