keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Huh huh. SuperVIRHEETÖN meikkipohja.

Olen etsinyt täydellistä meikkipohjaa oikeastaan niin kauan kun olen meikannut. Monia hyviä on löytynyt, ihan HG-kamaakin monet kerrat eri merkeiltä, mutta sellaista meikkipohjaa joka loisi ihan silonaaman, ilman mitään virheitä ei ole löytynyt. Ajattelin, että tuskin sellaista onkaan.

Vaan kylläpäs olikin!
Monissa blogeissa on jo vilahdellut nämä ihmeaineet ja nyt ne ovat myös rantautuneet Nonnulaan. Vichyn Dermablend -sarja vetää peittoon aivan kaiken. Jopa tatuoinnit. Jos et usko, niin katsoppas tänne.

Jep, semmosta kevyttä kamaa tämä. Vaikka omassa naamassa ei mitään suuria virheitä olekaan jotka kaipaisivat peittoon pääsyä, niin silti tätä oli kova halu päästä testaamaan. Sain testattavaksi meikkivoiteen jota voi käyttää koko kroppaan (vas.), peitepuikon (kesk.) ja meikkivoidepuuterin (oik.)

Tänään keskitytään tähän eli meikkivoidepuuteriin. Sain sen testiin sävyssä Opal, joka osoittautui iholleni täydelliseksi sävyksi.

Tässä taas meikitön lähtötilanne. Minulla on pisamia, vähän tummat silmänaluset (alle 1-vuotiaan äiti...ei oo aikaa nukkua), nenän alla joku punainen paukura joka vaan kerran ilmestyi siihen eikä ole sen koomin lähtenyt. Oletan ettei ole finni koska paukama on majaillut siinä jo monta vuotta. Ja sitten tietty kaikki rypyt ja juonteet ja muut ikämerkit. Siinä mun ihon suurimmat virheet.


Herranmunjee, mihin hävis pisamat ja muutkin värivirheet?! Aikamoista!



Kyllä tuli supersiloinen naama tällä tuotteella, etten meinannut oikein itsekään  tunnistaa itseäni näistä kuvista. Melkein nelikybänen iho näyttää ihan tuommoselta tasaiselta. Huh! Olen kyllä niin tyytyväinen tähän tuotteeseen!

Olen siinä käsityksessä, että meikkivoidepuuteri ei kait puuteria enää kaipaisi kaverikseen, mutta mä olin rebel ja laitoin Too Facedin Primed & Poreless -irtopuuterin vielä päälle. Sen jälkeen meikki oli vieläkin tasaisempi. Ja pysyi muuten kuin tauti! Ihan pysyi paikallaan koko päivän, myöhälle iltaan ja kuulkaa voin kertoa, että tälläisenä 9 kk:n ikäisen pimatsun äitinä saattaa välillä tulla vähän hiki kun nostelee muksua ja kantaa häntä eestaas. Liikuin koko päivän ja silti naama oli kuin airbrushattu lehden kansikuva! Lisää tälläisiä meikkipohjia markkinoille! Tämä on aivan loistava!

Tuotteet saatu blogin kautta.






24 kommenttia:

  1. Hei, onko kyllä upea muutos :)
    Olisin vielä kysäissyt, millainen tuota sinulla on tuolla alla? Päivävoide, kosteusvoide?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) olin itsekin ihan, että what! Onko toi mun iho? :D

      Mulla on alla siellä Dr.Hauschkan Melissa-päivävoide sekaiholle.

      Poista
  2. Oho! Voi jumpe. Mä niiiiiin haluaisin kans tuo Dermablendit käyttöön, mutta ei taida löytyä niin vaaleaa sävyä mulle kuin tarvitsisin. Ärsyttää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Opal on kyllä vaalea, mä olen NIIIIIN hullun valkoinen naamastani, että pois alta ja tämä sävy oli oikein passeli mulle :)

      Poista
  3. Noilla kyllä tulee ihan uskomattomia tuloksia! Varmasti onnistuis peittämään mun maksaläiskäposketkin. Pakko saada!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä vetää peittoon mitä vaan! :D

      Poista
  4. Joo mäkin kyllä tykästyin tähän, mutta on vähän liian kuiva vielä mun iholle. Kesällä passeli!!!

    Ja nyt oon kyllä RAKASTUNUT siihen Biothermin CC-voiteeseen, laitan tästä huomenna juttua blogiini. :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mäkin haluan sitä CC-voidetta! Kaikki kuhisee siitä niin paljon :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Sanos muuta! Ihan uskomatonta jälkeä! :)

      Poista
  6. Ohhoh! Tätä Dermiksen meikkipuuteria tekee kyllä mieli, niin paljon upeita kehuja se on saanut. Kuten tämä sun postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää on ihan tajutonta kamaa! :) Hanki ihmeessä, et varmasti kadu :)

      Poista
  7. Erittäin hyvältä näyttää! Tätä täytyy päästä kokeilemaan.

    VastaaPoista
  8. Mä olen huomannut, että nää Dermablendit toimii juurikin parhaiten ihoilla joissa ei ole ihan hirveästi peitettävää, vaikka näitä muuhun mainostetaan. ;) Peittää tosi hyvin pieniä värivirheitä, esim. sulla tummia silmänympäryksiä ja pisamia, joita ei kyllä mun mielestä tarvisi peittää. ;) Ihan loistava lopputulos! Omissa kasvoissa taas punakkuus peittyy muuten tasaisesella iholla tosi tehokkaasti ja Opal on itsellekin passeli sävy. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun naamalle tämä toimi ihan loistavasti :) joo, en mäkään haluis pisamia peittää, mutta tällä ne nyt meni piiloon :D sen verran tehokasta kamaa :D

      Poista
  9. Olisi ihana päästä testailemaan näitä Dermablend juttuja. Olen yleensä aika epäileväinen tuollaisten kiinteiden meikkivoiteiden toimivuuden suhteen omalla ihollani, mutta tuo lopputulos näyttää ihan mielettömältä. Mulla kiinteät meikkivoiteet kuten Joe Blasco, Ben Nye, Grimas jne. eivät vaan pysy kasvoilla vaan liukuvat samantien pois. En tosin tiedä, millainen koostumus tässä Dermablendissä on. Pitänne käydä hipelömässä jossain apteekissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en mäkään ole ollut mikään kiinteiden meikkivoiteiden ystävä ennen tätä, kaikki aiemmin koklaamani tämän tyyppiset ovat olleet liian rasvaisia mun iholle :( mutta tämä...ah, ihan parasta! Tässä on aika tömäkkä koostumus, mutta silti hyvin työstettävä, ei aiheuta isompia hikipisaroita kun tämän levittää kasvoille :) mutta käy koklaamassa jossain apoteekissa :)

      Poista
  10. Oivau. Nyt näyttää kyllä hyvältä. Alan olla koko ajan enemmän ja enemmän sitä mieltä että pakko näistä on jotain kokeilla! Oot kyllä ollut taas niin hawt mama!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei koklaa ihmeessä, on nää niin ihmekamaa! :)

      Voi Ilona, ihanasti sanottu, kiitos muru! <3 :)

      Poista
  11. Vau! Sun iho näyttää mielettömän hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Joo, olin itsekin, että woot?? Onks toi mun naama?? :D

      Poista
  12. Mä oon tykännyt Dermablendistä, mua aina kutittaa kasvoilla kaikki meikkivoiteet ja BB-voiteet, mutta tämä tuntuu ihanan kevyeltä kasvoilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) totta! Vaikka tämä on silleen tuhtia, että vetää peittoon vaikka tatuoinninkin, niin silti tämä tuntuu kasvoilla kevyeltä.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)