torstai 3. huhtikuuta 2014

Ei tätä turhaan kehuta.

Mä olen niiiiiiiin helppo. Onnistun innostumaan todella helposti uusista kosmetiikkatuotteista ja jos jotain tuotetta kehutaan useammassa blogissa (riittää usein kyllä rehellisesti sanottuna ihan vaan yhdessäkin blogissa...) niin mä olen jo pää edellä menossa kauppaan ostamaan tuotetta.

Yhden tälläisen pakkomielteen himotuksen kohteen kehitin tästä kaverista:

Lumenen CC Color Correcting Cream sävyssä light. Tätä on kehuttu niin monessa paikkaa, että olen mennyt jo laskuissa sekaisin. Lumpun BB-voide oli mulle pettymys joten kun tämä tuli markkinoille, en reagoinut suuremmin asiaan. Mutta kun kuhina alkoi blogeissa tämän erinomaisuudesta, niin kiinnostus kasvoi ihan uusiin sfääreihin.

Sokoksella viettiin hiljattain 3+1 päiviä ja sieltähän tämä lähti mukaan kun hinta oli varsin kelpo, 10,50 € (norm.16,50 €) Testailin sävyä kaupassa ja sekin tuntui niin paljon paremmalta kuin BB-voiteen plussapallosävy.

CC-voitessa on aina sen seittemän lupausta enkä nyt jaksa mennä niihin sen suuremmin. Kaikkihan nämä silottaa, sävyttää, korjaa, tasoittaa, heleyttää ja mitä lie. Mulle nämä ovat meikkivoiteita meikkivoiteiden joukossa ja jos naama näyttää hyvältä näiden kanssa, niin avot. Tehtävä suoritettu. Jos siinä ohessa tulee ryppyjen poisto ja kasvojen kohotus, niin mikäs siinä.

Sävy oli tosiaan hyvän oloinen, mutta talvinaamalle kuitenkin aavistuksen tumma. Sävy sulautui hyvin ihooni, mutta pientä häivyttelyoperaatiota se vaati, mutta mä olen niin tottunut sellaiseen. Ei mun lakananaamalle löydy sellaista sävyä jota ei tarttis häivyttää tuolta leukaperistä.



Joo ei tätä turhaan ole kehuttu. Saihan tällä tosiaan aikaan hurjan kauniin pohjan meikille. Ihonsävy on niin tasainen, että pois alta. Ainoa miinus mielestäni on astetta liian kosteuttava koostumus. Oma sekaihoni tykkää kiillellä välillä liikaakin ja tämä ei ihan kiillottomana säilynyt koko päivää, mutta se on murheista pienin kun kuitenkin kyseessä on näin loistavasti peittävä ja tasoittava tuote! Jää ehdottomasti ohjelmistoon. Loistava hintalaatu-suhde.

Kuka muu on rakastunut tähän?



28 kommenttia:

  1. Yksi blogikehu lisää ja olen myyty :)

    VastaaPoista
  2. Aivan loistava tuote on! Kiva kun joku muukin on herännyt vähän myöhään tämän olemassaoloon. ;) Mäkin ostin tämän 3+1-päiviltä, enkä tiedä olisinko muuten edes tajunnut tätä koskaan kokeilla, ellen olisi suurin piirtein törmännyt näihin. En uskonut tämän olevan itselleni tarpeeksi peittävä, mutta peiteaineen kanssa tämä on oikein hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on tosi hyvä :) en olisi kans koskaan uskonut, että Lumppu on tehnyt jonkun näin pätevän meikkipohjatuotteen! :) Love it!

      Poista
  3. Mäkin ostin tän pari viikkoa sitten kun oli Citymarketissa tarjouksessa 9,90€. Vielä en ole tätä päässyt testaamaan mutta samalla reissulla samaan hintaan ostettu Lumenen CC puuteri osoittautui mun aamujen pelastukseksi, oon niin rakastunut siihen ettei mitään rajaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, sä olet saanut vielä edullisemmin omasi! :) Pitäis varmaan testata se puuteri kans! :)

      Poista
  4. Oikein tasaisen näköistä jälkeä! Mulla ei ole tätä (vielä :P)...

    VastaaPoista
  5. Tämä on niiiiin huipputuote! En olis kans ikinä Lumenelta uskonut (:D ihanan kannustavaa kotimaisen brändin kehumista), mutta olin todella yllättynyt! Peukkua ja plussaa sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin oli kans yllätys, että Lumppu oli tehnyt jotain näinkin pätevää. Oikeasti en ole aiemmin ihan ollut vakuuttunut niiden meikkipohjista. Että luotto suomalaiseen tuotteeseen täälläkin on kohdallaan :D mutta juu pisteet tästä Lumpulle!

      Poista
  6. En ole vielä täysikokoista tuubia ostanut, mutta sain silloin aika monta testeripussukkaa, kun tämä tuli markkinoille. Silloin tykästyin tähän kyllä kovin, mutta nyt kun on taas kasa erilaisia BB- ja CC-voiteita, tämän hankkiminen on jäänyt. Ehkä mäkin sitten kipitän Sokokselle lähipäivinä, haha! :)

    http://beauty-highlights.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Minäminäminä! Ihan loistava.

    Mutta sitten siitä CC-puuterista en kyllä tykkää oikein yhtään :( Ostin sen viime viikonloppuna ja äää ei ainakaan vielä vakuuta. Siitä ei jotenkin tule sellaista pehmeää lopputulosta, vähän jotenkin rakeinen ja liian vaalea (!) jaja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin!

      Ai no höh! Tuolla ylempänä sitä kehuttiin oikeinkin paljon. Mieli tekis kokeilla miten wörkkii omassa naamassa mutta jos on jotain ihan skökködöödöötä, niin emmä tiä sitte.

      Poista
  8. Har inte provat den här eftersom jag inte har haft behov för en ny foundation, men har inte heller läst ett endaste negativt inlägg om den så den måste väl vara bra! Jag gillar när du har bilder på dig själv utan smink alls, du ser liksom fräsch och naturlig ut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oj då! Jag blev överväldigad, det var snällt sagt. Tack så mycket! <3

      Poista
  9. Joo, todella hyvä on. :) Vaikka mineraalipohjaa pääasiassa käytän, niin välillä pitää aina tähän vaihtaa, hetkeksi ainakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä HG-kamaa :) Mitä mineraalipohjaa sä muuten käytät?

      Poista
  10. Toinen tuubi täällä jo menossa. Light on tosiaan itselleni juuri ja juuri siinä rajoilla talvella onko liian tumma, mutta olen silti käyttänyt. Yleensä valitsen tän, kun haluan varman pohjan ilman yllätyksiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä varma valinta! Todella hyvä hinta-laatusuhde! :)

      Poista
  11. Rakastan! Ostin omani ystävänpäivänä kun oli tarjous osta 2 maksa 1!! (mikä oli mielestäni aika mahtava) Itse käytän tätä koko kasvoille, mutta ongelmakohtia tämä ei peitä joten niille minulla on Vihcy Dermablend meikkivoide joka on tujua ja pigmenttistä tavaraa ^^

    Kesällä tämä on varmasti huippu tuote! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tulossa juttua Dermablendistä kans! :) ihan mahtavaa kamaa sekin!

      Poista
  12. Tykkään ihan hulluna! Tilasin lehden, kun tämä tuli kylkiäisenä :D. t. Piipa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mäkin oisin tehnyt lehtitilauksen jos tämän saisi kaupan päälle :D

      Poista
  13. Ensimmäinen tuubi on lähes tyhjä. Ollut talvella vähän vähemmällä käytöllä, kun sävy on hieman tumma, mutta kesällä ihan ässä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) mä luulin ensin, että tämä sävy olisi mulle liian tumma, mutta hyvinhän tuo näytti naamaan sulaavan :D loistotuote!

      Poista
  14. Tällä yksi mainoksen uhri - jotain tarttui siis tänään kauppareissulta mukaan ;)
    Tosin ostin sen puuterin, olen vähän huono noiden meikkivoiteiden kanssa. Vielä en ole testannut kun pääsiäisenä on saanut ihan vaan kotoilla, au naturellina! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluisin kans koklata sitä puuteria! :) sitten kun olet testannut sen, kerro mitä tykkäsit! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)