maanantai 28. huhtikuuta 2014

Edullinen Dior.

Muutama viikko sitten eksyin Kicksiin. Kauppakeskus jossa Turun ainoa Kicks sijaitsee vietti "Skanssiaisia", tarjousteemaviikkoa tyyliin Hullut Päivät. Kickissäkin oli siis mahtavia tarjouksia, mm. selektiivistä kosmetiikkaa -70 %. Pakkohan sellaista alepöytää oli mennä tonkimaan.

Ja onneksi menin, sieltä löytyi tämä.


Dior Addict Lipstick sävyssä 773 Rouge Podium. Ihan törkeän upea syvän punainen jossa on paljon pigmenttiä. Puna oli -70 % ja hinnaksi jäi huimat 12 €. Tämä oli viimeinen laatujaan siinä alepöydässä joten hyvään aikaan olin liikkeellä.

Kuten swatchista näkyy, punassa on runsaasti väriä. Kaunis, lämmin punainen joka tekee meikistä supernaisellisen.



Olen rakastunut tähän punaan. Diorin punissa on mielestäni erittäin hyvä pysyvyys ja ne tuntuvat hyvältä huulissa. Eivät ole liian kuivia eivätkä liian rasvaisia. Juuri oikeanlaisia.

Olen niin iloinen tästä alelöydöstä!





14 kommenttia:

  1. Eikä miten halvalla! :o Kyllä minäkin olisin siinä vaiheessa ostanut, sävy on nimittäin hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tämä oli kyllä loistava löytö! :)

      Poista
  2. Yleensä selealessa on vaan jotain ruskean ja malvan sävyjä, mutta tämä oli kyllä aivan nappi löytö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Siks olinkin ihan että JEEEEE! :D

      Poista
  3. Mikään mahti maailmassa ei sais mua käyttämään noin punaista huulipunaa! :D

    VastaaPoista
  4. Kirkkaaseen punaiseen pitää vaan tottua! Olipa muuten edullinen ostos....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen samaa mieltä! :) Eikö ollutkin! Harvoin saa näin kivan väristä selektiivistä alessa :)

      Poista
  5. Ooh, mikä löytö! Sulle sopii tosi hyvin kirkkaat punaiset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin niin iloinen tästä löydöstä! :) Oi, kiitos Päivi <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)