torstai 6. maaliskuuta 2014

Tuttu ja turvallinen...vai onko sittenkään?

Nyt kuulkaa on tapahtunut jonkin sortin ihme. Tai joku muu kummajainen. Tein pitkästä aikaa meikin Naku-paletillani, koska siinä on vaan niin maailman kauneimmat ruskean sävyt. En koskaan epäonnistu ruskeassa meikissä.

Nyt kuitenkin tapahtui jotain odottamatonta. En pitänyt lopputuloksesta YHTÄÄN. Liekö syynä, että olen viime aikoina revitellyt sinisillä ja jopa vihreän sävyillä? Ruskea meikkini oli ihan blaa. Ja olo oli kuin harmaa varpusella joka ei seinästä paljon erotu.

Näinkö on ollut jo vuosikaudet ruskean meikkini kanssa, mutta en vaan ole tajunnut sitä ennen? Vai mistä on kyse? Olenko päässyt niin värien makuun, että ruskea on menettänyt valta-asemansa? Hui kamala. Tässähän joutuu ihan uusille urille koko ihminen. Mikään ei ole niin kuin ennen. Sininen on uusi ruskea ja ties mitä muuta.

Mutta miltä se nönnönnöö-meikki sitten näytti? No tältä:



Eihän tämä nyt miltään näytä. Ripsiväri paljastaa sen, että olen meikannut, mutta muuten vois luulla että mulla on vaan normaalia tummemmat silmänympärykset. Onpa vaan jotenkin hirveän valju meikki.

Jokin aika sitten tämä olisi hyvin voinut olla mun baarimeikki (niin usein kun niissäkin tulee muuten juostua...viimeksi olen käynyt baareilemassa kesäkussa 2012...huhhuh), mutta nyt tämä näyttää jotenkin tosi laimeelta. En olisi koskaan uskonut, että alan julkisesti moittimaan ruskeaa meikkiä, mutta kas nyt kävikin niin.

Kyllä mä silti vielä ruskeaa fanitan, rinnalle on vaan nyt tullut uusia lempparisävyjä. Ja hei, ei aina voi onnistua. Tämä taisi olla bad eye make-up day.

Kelle on käynyt samoin? Tuttu ja turvallinen ei olekaan enää tuttu ja turvallinen?

5 kommenttia:

  1. Musta tää on taas kiva meikki! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ihan kiva se olikin, mutta tosi pliisu :D ainakin omasta mielestä!

      Poista
  2. Muutaman kerran olen alkanut tekemään perustuttua ja turvallista taupemeikkiä vain huomatakseni että se on mennyt pyllylleen ja näyttänyt kamalalta. Joten et ole ainoa joka on tähän tilanteeseen joutunut :D Nuo turvavärit alkavat kyllä helposti tympiä jos niiden rinnalle ei keksi jotain muuta- itse olen elvytellyt nudemeikkejä värikkäillä rajauksilla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota värikästä rajausta voisi muuten ottaa mukaan piristämään ruskeaa meikkiä! :) tai sitten sotkea tehosteeksi jotain shokkipinkkiä tms. :) tulis vähän eloa :)

      Poista
    2. Shokkipinkki on aina hyvä! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)