perjantai 7. maaliskuuta 2014

Pinkkiä hohdetta.

Mulla on iskenyt joku fiksaatio kaikkiin mahdollisiin hohde/kuulto-tuotteisiin. Jotenkin tämä harmaa talvi on varmaan saanut aikaan jonkinlaisen vastareaktion ja meikä taistelee pimeyttä vastaan erilaisilla kuultotuotteilla.

Sain blogin kautta jokin aika sitten tämän kokeiluun, No7 Skin Illuminator Radiance Boosting Beauty Fluid, minulla on tämä sävyssä pink. Kyseessä on siis voidemainen hohtotuote jolla korostetaan kasvojen korkeita kohtia; poskipäitä, nenäsiltaa, silmäkulmia, amorin kaarta jne. En nyt tajunnut ottaa kuvaa tuotteesta ilman korkkia, mutta tuote on pakattu tuubiin ja korkin alta paljastuu suti jonka avulla tuotetta voi levittä kasvoille.

Itse koin sudin todella epäkäytännölliseksi joten pursotin tuotetta peukalon juureen ja levitin siitä sitä sormin/meikkisienellä kasvoille. Kuten kuvasta voi huomata, voide on todella paksua ja pigmenttistä. Tuo määrä on aivan liikaa, joten jatkossa pitää hölvätä tuotetta hieman varovaisemmin.

Tuotteella saa hyvin maltillisen korostuksen aikaan, mutta toki myös hohtavamman. En kyllä näe mitään järkeä sellaisessa överihohteessa, itse suosin mielummin tällaista maltillista versiota jossa kasvojen korkeat kohdat korostuvat kauniisti ja valo taittuu kasvoilla antaen hehkua ja kuultoa.
Tässä kuvassa kasvoillani on meikkivoiteen ja puuterin alla tämä kyseinen hohtovoide. En ole oikein perillä mihin väliin se olisi oikeaoppista laittaa; meikkivoiteen alle vai päälle? Vai onko se ihan makuasia miten tätä käyttää?

Lopullinen meikki näytti tältä tämän voiteen kanssa. Tällaiseen perusarkimeikkiin tämä on todella oiva lisä, tällä saa kasvoille enemmän eloa ja meikki näyttää raikkaalta sekä viimeistellymmältä tämän kanssa. Iltameikissä tämän kanssa voi irroitella huomattavasti isommin. Tätä voi sipaista poskipäiden lisäksi kulmaluulle ja tosiaan tuohon amorikaareenkin :)

Kuka muu vannoo näiden tuotteiden nimeen?

Tuote saatu blogin kautta.

12 kommenttia:

  1. Mä laitan noita yleensä meikkivoiteen päälle ja puuterin alle, muuten se alkaa liukumaan jos ei puuteria laita päälle (ainakin mun kasvoilla). Toisaalta mä käytän mieluummin puuterimaisia korostevärejä kun kasvot ovat niinkin rasvoittuvat kuin ovat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siihen väliin se kai olisi parasta laittaa :)

      Poista
  2. Ihanaa hohdetta! :-) Musta tuntuis hassulta laittaa tuota meikkivoiteen alle, eihän se sieltä mihinkään hohda? Vai hohtaako..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on noissa kuvissa se meikkivoiteen alla ja kyllä se sieltä hohtaa :)

      Poista
    2. Mä muotoilin ihan typerästi ton mun kommentin, sen siitä saa kun sormet liikkuu eri aikaan kun pää toimii. :-D
      Siis kyllähän se hohtaa! Sun kuvat on siitä todiste. Eikä mun mielestä ton enempää tarvikkaan. :-) Riippuu varmasti kyllä siitäkin mitä meikkivoidetta ja kuinka paljon sitä päälle laittaa. Toi "vai hohtaako" oli enemmän "vai hohtaako? ;-)" mulle itelle, koska mun logiikalla mun koko naama loistais varmaan pimeelläkin!

      Poista
    3. :D okei! Joo, mun mielestä tuo hohde on kans ihan tarpeeksi, koska joskus oma naama hohtaa niin, että vois melkein toimia majakkana pimeässä!

      Poista
  3. Itse taputtele päälle. Minäkään en pitänyt tämän sutisysteemistä, menee kamalasti hukkaan, muuten toimiva tuote!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä menee kyllä hukkaan juu! Ja se suti menee herkästi tukkoon :(

      Poista
  4. Mä käytän tällaisia toisinaan, silloin kun muistan hipatessa. :) Mulla on ollut myös jotain No7:aa, mutta jotain niistä vanhoista versioista, sekä Lumenea ja Clarinsin Beauty Flash Balmia.

    Mun on nyt aiiiivan pakko sanoa, että repesin vaan nauramaan tosta ekasta kuvasta.... Musta se nimittäin näyttää joltain tyypiltä, joka on vetänyt sukkahousut kainaloihin! :'D Joo okei, okei, oon ehkä vähän väsynyt (huumorintaju on kuitenkin loistava!)....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D totta muuten! Heheh! Väsynyt huumori on aina parasta!

      Poista
  5. Arvaas, pikkuinen haaste sinulle blogissani :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa! Kiitos :) otan haasteen vastaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)