perjantai 21. maaliskuuta 2014

Paras peitevoide ikinä.

Tänään esittelen ja arvioin kolmannen ja viimeisen Ella Baché -tuotteen jonka sain testiin, Correcteur Pure Focus 19,3 % -peitevoide.

Peitevoide on värillinen, peittävä hoitovoide joka häivyttää näpyt tarkasti. Vaikuttavina ainesosina toimii greipinsiemenuute, 16 aromaattista kasviuutetta sekä vihreä sinkki. Tuote kuivattaa ja eliminoi epäpuhtaudet tehokkaasti.

En halua kuulostaa mitenkään ärsyttävältä, mutta mulle oikeasti tulee näppyjä tosi harvoin. Siksi en ole koskaan isommin perehtynyt peitevoiteisiin. Edellinen peitevoiteeni taisi olla jotain H&M:n halpiskamaa ja se on pyörinyt meikkipussini pohjalla jo ties kuinka kauan. Käytän sitä silloin harvoin kun sille on ollut tarvetta.

Nyt nassuuni kuitenkin ilmestyi näppy joten pääsin tekemään tämän demonstroinnin tästä peitevoiteesta. Oikeasti, ennen tätä voidetta, en ole lainkaan tajunnut, että hyvällä peitevoiteella voi tosiaan saada jonkin epäkohdan peittoon ihan kunnolla. Se hooetämmän peitevoiteeni on näköjään niin huono, että tälläinen käsitys oli päässyt valloilleen päässäni...

Simslabim, sanon minä! Mihin katosi näppy? Ja HUOM! kasvoillani ei ole tässä kuvassa muuta meikkiä. Näpyn päällä on peitevoidetta. Mutta jos tätä kuvaa näytettäisiin ilman edellistä kuvaa, osaisiko joku sanoa missä kohtaa on peitevoidetta? Mä en ainakaan osaisi. Väri sulautuu erinomaisesti näinkin lakananvalkoiseen naamaan kuin omani on.

Mä olen löytänyt HG-peitevoiteeni, se on tämä. Voin koko sydämestäni suositella tätä peitevoidetta kaikille niille ketkä haluavat erinomaisen hyvän tuotteen. Ei tämän parempaa voi olla. Mä olen rakastanut tähän enkä enää vaihda muuhun. Hooetämmän voiteella heitin vesilintua.

Tuotteen kuluttajahinta on noin 25 €.

Tuote saatu testattavaksi blogin kautta.


10 kommenttia:

  1. Se on tarkoitettu varmaankin vain näppyjen peittoon, kerta kun se on kuivattava? Sitä ei sitten voi käyttää tummien silmänalusten peittoon. Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta tuotteelta, mutta minun silmänympärysihoni tarvitsee kyllä myös peiteainetta, valitettavasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, siinä on tosiaan kuivattava vaikutus, joten silmänympäryksille en suosittele :(

      Poista
  2. Kyllä, kuulostit ärsyttävältä, lopetan blogisi lukemisen, en kestä tuollaisia silonaamoja, hyvästi! :D :D

    No ei kai ny! :D

    VastaaPoista
  3. Ooh, näppylä katosi! Vaikuttaa todella hyvältä. :) Oma iho on sattuneista syistä hieman taas riehaantunut viime aikoina - oliskohan tässä minullekin ratkaisu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan mahtava tuote! Kokeile ihmeessä! Hinta on korkeahko, mutta tuubi oikeasti kestää ikuisuuden, koska jo tosi pieni määrä riittää peittämään :)

      Poista
  4. Ihana, Näppy Näppynen! :D Voisin harkita testaavani, sillä tiedäthän mun pienen rakkauden Ella Bachèen. ;) Mä olen kokeillut miljoonia peitevoiteita, puikkoja jne. Mutta vielä ei ole Max Factorin Eracen voittanutta, olen saanut koukutettua myös kaverit käyttämään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Joo, olen ehkä joskus kuullut, että taidat HIEMAN pitää Ellan tuotteista :D Koklaa hei tätä, tää on ihana!

      Poista
  5. "Näppy Näppynen" :DD Nauroin! Olispa mielenkiintoista kokeilla tätä, oma HG-peiteaineeni on Helena Rubinsteinin Magic Concealer :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD

      Kokeile ihmeessä! Tämä on hyvä :) suorastaan jopa loistava.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)