keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

No nyt menee peittoon.

Jaksaakohan joku vielä lukea ceeceistä? Beebeistä tuskin enää kukaan. Mutta onneksi mulla onkin nyt käsittelyssä CC.

Nimittäin tämä:

Eihän maailman suurimpiin meikkijätteihin kuuluva Avon olisi meikkijätti jos sillä ei olisi omaa CC:tä. Ideal Flawless CC Colour Corrector Cream. Hei vaan nimihirviöiden äiti!

Musta, suht tyylikäs ulkoasu ja kätevä tuubi. Saranakorkin kun vielä saisi näihin niin avot. Voiteessa on spf 20 joka ilmoitetaan selkeästi tuubin kyljessä.

Se mikä ero näissä meikkisarjojen CC-voiteissa on marketeissa myytäviin, on sävykartta. Avonillahan on se mukavaa, että sävykartta on aina sama, vaikka voidetyyppi vaihtelisikin. Mun iholle paras sävy on Nude ja sen valitsin myös tästä CC-voiteesta. Kuten kuvasta näkyy voide on paksuhkoa ja todella pigmenttistä.

Tästä lähdettiin liikkeelle. Talven valkaisema naama jossa ei ole kosteusvoidetta kummempaa. Mulla ei ole ihossa kauhean suuria ongelmia, joitain satunnaisia näppyjä joo, mutta ei mitään katastrofaalista. Pidän silti, että meikkipohja tasoittaa ihoa ja peittää tarpeeksi.

Tässä yksi kerros CC:tä. Sävy on ainakin erittäin passeli mun iholle. Iho on tasaisempi, tasaisemman värinen, kuulaampi. Sen verran tuhtia kamaa tämä Avonin CC on, että tämä vaatii ehdottomasti puuterin päälleen. Tai ainakin mun iho vaatii. Koostumus on ehkä inasen verran liian kosteuttavaa mun iholle, mutta kuivaihoiselle tämä taas on aivan nappi.

Ja koko meikki näyttää tältä. CC:llä sai tosi tasaisen ja mielestäni hyvin peittävän pohjan aikaan. Talven kuivattamalle iholle tämän koostumus on erittäin hyvä. Erittäin rasvoittuvalle iholle tämä taitaa olla hieman huono vaihtoehto, mutta kaikki kuiva/normaalinassuiset ladyt kyllä saatte tästä kaverin.

Plussat:
-Hyvä sävyvalikoima
-SPF 20
-Hyvä peittävyys
-Levittyy hyvin
-Edullinen hinta (9,95 €)

Miinukset:
-Hieman liian kosteuttava
-Tuubissa kierrettävä korkki




9 kommenttia:

  1. Ihana toi viimeinen kuva susta! Ihan täydellinen naama! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! Olipa kauniisti sanottu, johan tässä menee ihan hämilleen <3 :)

      Poista
  2. Vaikuttaa lupaavalta, hinta on kyllä huikean alhainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tästä kyllä :) joo, nää Avonin jutut ei juurkaan mitään maksa muutenkaan :)

      Poista
  3. Toi vois olla hyvä. Oon tykänny ihan hirveesti siitä Avonin pinkkipurkkisesta BB-voiteestakin. :) Ai nii, paketti tuli perille, kiitos. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on mielestäni tosi hyvä :) Kannattaa kokeilla!

      Hienoa, että paketti löysi perille! :)

      Poista
  4. Mä en ole vielä kokeillut yhtään CC:tä. En edes sitä Lumena, jota kaikki kehuu.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)