tiistai 4. maaliskuuta 2014

Kaukana mukavuudesta.

Lähdin mukaan pää edellä kollektiiviseen hypetykseen Sleek-uutuudesta, Garden of Eden- luomaripaletista.

Sleekin paletit ovat ihania, siitä ei vaan pääse mihinkään. Ja tämä uusin sisältää todella herkullisia vihreitä sekä murrettuja ruskeita ja punertavia sävyjä. Hauskinta tässä on se, että en todellakaan ole mikään vihreiden luomivärien ystävä. Siinä on vaan väri jonka kanssa en pääse sinuiksi. Ja silti tämä paletti oli saatava. Blogikollegani Eiko haasteli minut tekemään vihreän silmämeikin ja otin haasteen ilolla vastaan, koska haluaisin päästä vihreäkammostani eroon.

Miltä sitten näytin vihreässä? No tältä:


Apua. Mietin jo värejä sutiessani, että tämä ei ole mun värimaailmaa yhtään...Siis vihreän sävyissä ei ole mitään vikaa, tämän paletin sävyt ovat ehkä maailman kauneimmat, mutta mun silmiin ne eivät vaan sovi. Meikissä on käytetty paletin sävyjä Adam's Apple, Fig, Evergreen, Flora, Tree of Life ja Forbidden.



En ollut yhtään kotonani tässä meikissä, mutta silti uskaltauduin ihmisten ilmoille ja kirpparin täti jopa kehaisi meikkiäni! Hah! Isäntäkin sanoi, että hieno on. (Tosin uskon hänen kehuvan minun meikkauksiani vaikka sutisin kaikki sateenkaaren värit luomiini...fiksu mies, osaa pitää vaimon iloisena) No mutta joo, omasta mielestä vihreät värit EIVÄT vaan sovi mulle. Jotenkin koko ajan oli sellainen olo, että meikkini on aivan liian värikäs? Kuin olisin tipahtanut silmät edellä maalipönttöön.

Ehkä mä annan näille vielä uuden mahdollisuuden? Kokeilen jollain toisella kombolla? Jotenkin tästä meikistä tuli liian vihreä. Tottumattomalle tuli viherkrapula.

Mitäs pidätte? Jees or nou?
Mikä on oma suhteesi vihreään?

22 kommenttia:

  1. Tykätään <3
    Ja varsinkin tuossa silmät kiinni -kuvassa näkyy miten taitavasti olet meikin tehnyt, saumattomasti yhdistetty monta väriä. Hyvä sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä! Kiitos kauniista kommentistasi! :) <3

      Poista
  2. Mun mielestä näyttää hyvältä! Yleensä nämä "tämä ei sovi mulle" -jutut ovat henkilön omassa päässä ja muiden mielestä homma toimii hyvin :) Esimerkiksi siskoni kammoaa koralleja huulipunia, vaikka mun mielestä ne sopivat hänelle hyvin. Itse tykkään kirkkaasta omenanvihreästä, mutta tummanvihreällä en meikkaisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Salla <3 :) Joo, se voi olla, että itse on liian kriittinen, mutta niinhän sitä on monessa asiassa. Toisen mielestä voi näyttää ihan hyvältä vaikka itse olisi sitä mieltä, että apua, nyt mentiin metsään... :D

      Poista
  3. Siitä se siedättyminen lähtee :D. Älä heti heitä kirvestä kaivoon vaan kokeile jotain muutakin. Minun piti kokeilla sinisen luomivärin kanssa useampi erä ennen kuin tykkäsin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ei se kirves ole kuin vasta puoliksi lentänyt sinne kaivoon! :D Mulla taas sininen iski heti. Ehkä mun täytyy vaan koklata eri vihreillä ja vähän kevyemmällä kädellä.... :D nyt oli vähän raska kaasujalka tuon vihreän suhteen.

      Poista
  4. Mulla on kaikki vaaleanpunaiset, punaiset, lilat sävyt sellasia, ettei tuu mitään! Vihreä...en oo pitkään aikaan kokeillut! Ruskea on varma. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaleanpunainen mullekin on vähän sellainen mörkö, lila menee ok. Ruskea toimii aina :D se on varma!

      Poista
  5. Hyvältä näyttää! Tykkään myös tosta sun sisärajauksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana, kiitos! :) Mukavaa saada näitä vihreää silmämeikkiä puoltavia kommentteja, ehkä sitä on vaan liian kriittinen itselleen?

      Sisärajaus on tehty kirkkaan vihreällä Avonin kajalilla :)

      Poista
  6. Ihan mahtava silmämeikki! Tosi piristävä! :-)

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä tää sopii sulle hyvin. Tuo silmien sinisyys tulee silti esiin hienosti ja meikki on muutenkin todella raikas. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana :) omaan silmään tämä meikki ei oikein näyttänyt hyvältä, mutta hyvä että yleisö on toista mieltä :)

      Poista
  8. Kaunis meikki! Tosi keväiset sävyt.

    VastaaPoista
  9. Kaunis meikki ja taiten tehty. Minä luulen, että tuo sisänurkan omenanvihreä ei kuitenkaan ehkä ole se paras väri sinun silmillesi. Tai ainakaan noin voimakkaana tuolla sisänurkassa. Minusta sisänurkkaan olisi ehkä sopinut paremmin esim. ylärivin toka vasemmalta. Tai jos omenanvihreän olisi jättänyt pelkästään liikkuvalle luomelle eikä nostanut noin ylös? En minä tiedä, kunhan ehdottelen. ;-)

    Meikki itsessään on mielestäni kuitenkin kaunis ja häivytykset ovat onnistuneet erinomaisen hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana :) Joo, tuo ompunvihreä oli aivan liikaa. Kokeilen tehdä tällä paletilla jossain kohtaa vähän erilaisen vihreän meikin, josko se onnistuisi paremmin, ainakin omasta mielestä :D

      Poista
  10. Mun mielestä sopii tosi hyvin. :) Ja ihanat on sävyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos! :) Näistä kommenteista päätellen, tämä meikki ei vissiin ihan susi ollut, omasta mielestä vaan ei oikein sopinut mulle, mutta ehkä kyse on enemmän siitä mihin on tottunut, vihreään en oikein ole :D

      Poista
  11. Garden of Eden on IHANA! Itse rrrakastan niitä vihreitä sävyjä, mutta ymmärrän hyvin ettei ne ole ihan kaikkien juttu. Vihreä kyllä sopii sulle todella hyvin, joten sen kun kokeilet uudestaan! Ehkä seuraavaan kokeiluun vain vähemmän eri sävyjä, niin on helpompi tottua niihin vihreisiin ^^ Mä olen kyllä ihan liekeissä tästä meikistä, se on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä kokeilen uudestaan, vähän vähemmän tuota kellertävän vihreää ja enemmän noit muita tai jotain :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)