keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Iloinen yllätys.

Moni varmasti teistä muistaa, että olen useasti tilannut ihanasta Nettioutlet.fistä edulliseen hintaan hajuvesiä ja hiustenhoitotuotteita? Olen siis omasta vapaasta tahdostani kehunut blogissani kyseistä kauppaa, koska olen kokenut, että siellä on ihan mahtava valikoima ja palvelu on ollut mitä mainioin.

Siksi olinkin melko iloisesti yllättynyt kun ennen joulua posti kiikutti minulle paketin Nettioutletista. Ensin toki olin hieman, että ööö, en ole tilannut nyt mitään, että mikäs tää on. Avasin laatikon ja sieltä paljastui nämä:


Hugo Bossin Nuit -tuoksu (itseasiassa tuoksu oli paketissa jossa oli myös vartalovoide ja suihkugeeli, mutta nyt tuli kuvattua vain tuoksu) ja lisäksi Elizabeth Ardenin Green Tea-tuoksun Body Cream.
Ja kuten kuvasta näkyy, ei mikään ihan pieni ämpäri olekaan.

Kyllä siinä läikähti lämpimästi bloggaajan sydämessä. Mukana oli vielä kortti jossa Nettioutletin väki kiitteli yhteistyöstä. Päättelin, että sain tämän kiitoksen siitä hyvästä, että olen maininnut heidän kauppansa blogissani. Toki kiitos on voinut tulla siitäkin hyvästä, että olen tehnyt isolla sopivalla summallla ostoksia heidän verkkokaupassaan? En oikein siis tarkkaan tiedä mistä kiitos tuli, mutta iloinen yllätys jokatapauksessa ja arvostin kovasti tätä elettä.

Tuosta Bossin tuoksusta pitää sanoa, että aika hyvin osui meikälle se nappiin. Olin monesti tuoksutellut sitä ja miettinyt, että tämä pitäisi saada! Samoin tuo Ardenin vartalovoide! Olen joskus kauan kauan sitten käyttänyt parikin pulloa Green Tea-tuoksua ja tämän avulla tein mukavan aikamatkan 2000-luvun alkuun. Voide on muuten ihan älyttömän pätevää! Kuten kuvasta voi huomata, voiteen joukossa on pieniä kullanvärisiä pisteitä. Ne hajoavat iholle ja jättävät tosi kivan ja pehmeän tunteen. Tuoksu säilyy iholla myös mukavan pitkään.

Onko joku kokenut mukavia yllätyksiä viime aikoina?

16 kommenttia:

  1. Sain Lindtin suklaapupun poikaystävältä naistenpäivänä hih

    Ja maanantaina olin mummin kanssa liikkeellä. Olin jättänyt auton puoliksi luvattomalle paikalle kun mummini ei enää jaksa kävellä pitkiä matkoja. Istuttiin jo autossa lähdössä pois kun lappuliisa koputti ikkunaan. Heiluttelin maksettua parkkilappua ja selittelin että kun mummi on kyydissä ja että olen pahoillani. Tämä melko tiukkiksen oloinen naishenkilö totesi että tämä saa nyt toimia varoituksena ja toivotteli vielä oikein mukavaa päivänjatkoa. Olin ihan tosi yllättynyt koska olin ihan satavarma että nyt tulee kyllä aikas kallis parkkimaksu kolmen vartin reissulle. Melkein tekee mieli kirjoittaa kiitoskirje kaupungin pysäköintivalvontaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suklaa on aina hyvä <3

      Oho, olipas inhimillinen parkkipirkko! Kerrankin näin :)

      Poista
  2. Mulla on toi Ardenin voide kans! Tuoksuu hyvältä, mutta oon vaan niin laiska käyttämään. :D

    VastaaPoista
  3. Ihana ylläri! Oot kyllä niin tuon ansainnutkin. :-)

    VastaaPoista
  4. Mä sain mieheltä tuon Ardenin voiteen, ja mulla on postaus siitä lojunut luonnoksissa jo jonkin aikaa :D Tykkään rasvasta paljon, mutta tuoksu tuo minullekin vähän turhan vahvasti muistoja mieleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksumuisti on kyllä jännä. Mäkään en ollut tuoksutellut tätä Green Tea-tuoksua tosiaan vuosituhannen vaihteen jälkeen ja nyt kun tuoksuttelin, tuli aivan kesä 2000 mieleen! Ihan kuin se olisi ollut tässä ja nyt! :D

      Poista
  5. Mun on jo pitkään pitänyt ostaa äidille se Jour-tuoksu :) Nuitin haluaisin itselleni, yllätys yllätys. Taitaa äiskä kuitenkin joutua odottelemaan ensi jouluun, mulla kun on ollut perinne ostaa äidille hajuvesi joululahjaksi jo kahtena vuonna, hän kun ei sellaisia itse ostele.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Jour-tuoksu on kans ihana :) Kait sekin pitää hommata :D Kerää koko sarja, on mun mottoni.

      Poista
  6. Olipas kiva ele ko putiikilta. Ja Green Tea on ihan klassikko, tykkään <3

    VastaaPoista
  7. No wow mikä ylläri! Ihanaa! :) Mä tulin tosi hyvälle mielelle tiistaina, kun sain anniskelupassitentistä täydet pisteet ja oikein kädenpuristuksen kokeen pitäjältä "Kuule mä oon näitä kokeita jo aiiika monta vuotta pitäny enkä edes muista, milloin joku ois saanu viimeks täydet pisteet." Sain sen nopeesti tehtyä, sen jälkeen menin autolle ja siinä oli parkkipirkko alkamassa kirjottaa tikettiä, olis kuulemma pitänyt olla lupalappu, mutta mäki vältyin sikahyvällä tsägällä sakoilta! :) Ihanaa kevättä, kaikki on jo kevätfiiliksillä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea hienosti menneestä tentistä! :)

      Kevät <3<3<3<3

      Poista
  8. Voi miten kiva yllätys sulle tullut! Bloggaamisen hyviä puolia onkin, että itteä kiinnostavat seikat saa huomiota jos niille sitä haluaa antaa, mukavaa, että sun tykkäykset on huomioitu^^ Ite en kans ikinä saa rahaa mistään, teen iha ilmaseks mun esittelyitä, kosk miks hyviä juttuja pitäs pimittää ;) xD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmaiseksi täälläkin kehutaan monia tuotteita :) Mutta mun mottoni on, että laita hyvä kiertämään. Jos jokin juttu on toiminut hyvin itselle, sitä mielellään suosittelee muillekin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)