maanantai 17. helmikuuta 2014

Sininen on uusi ruskeani.

Mä en varmaan ikinä olisi uskonut, että sanon tällaista, mutta olen löytänyt haastajan iänikuiselle ruskealle silmämeikilleni!


Sain blogini kautta testattavaksi No7:n Blue Wave-trioluomarin. Valitettavasti posti oli kohdellut pakettia ilmeisen kovakouraisesti, koska luomiväri oli hajonnut näinkin pahasti. Mutta kyllä tällä vielä sai meikin tehtyä. Harmittaa vain, että rakastuin ihan totaalisesti tähän trioon ja tämä palettini on tällainen katujyrän alle jäänyt versio. Että terkkuja vaan Itella, voisitte ehkä vähän helläkätisemmin käsitellä paketteja.

Olin todella yllättynyt trion laadukkuudesta. Pigmenttiä oli todella paljon, kuvassa olevat swatchit ovat ilman pohjustajaa ja värit ovat näin selkeät ja kirkkaat. Olin ensin hieman, että ööh, sinisiä...ei IHAN  mun pala kakkua, mutta kuinkas sitten kävikään?


Paletin siniset ovat todella kauniit ja niiden avulla oli ihan mielettömän mukavaa ja helppoa tehdä silmämeikki. Isäntäkin kehui tämän meikin nähtyään, että voisin useammin alkaa käyttää näitä värejä!


Olin tässä meikissä enemmän kuin kotonani. En uskonut, että mikään muu kuin ruskea voisi saada aikaan yhtä itsevarmaa fiilistä. Näin sitä voi löytää uusia juttuja kun vaan antaa mahdollisuuden. Mulla on ollut hieman sellainen meikkiapatia jonkin aikaa, tuntuu etten ole onnistunut tekemään kunnollisia silmämeikkejä, mutta tämän trion kanssa onnistuin todella hyvin, vaikka itse sanonkin. Nyt kun minulla on taas vaaleat hiukset, sininen silmämeikki sopii hiusten värinkin kanssa yhteen kauniisti.

Olen todella iloinen tästä paletista! Aivan mahtava trio!

Tuote saatu blogin kautta testattavaksi.

30 kommenttia:

  1. Oikein nätti meikki joka sopii sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiitos paljon! <3 :) viihdyin itsekin tässä meikissä tosi hyvin!

      Poista
  2. Tosi nätin värinen ja sopii sulle todella hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 :) oli kyllä kotoisa olo tässä meikissä, kieltämättä!

      Poista
  3. Tosi nätti paletti, kokeile sen korjaamista murskaamalla jäljelle jäävä rikkonainen luomiväri ja pressaamalla se uudestaan etanolin avulla. Käyttömukavuus parantuu hurjasti, vaikkei ihan "uutta" tulekaan. Esim. Viilankantoluvan Petra on kirjoitttanut aiheesta tutorialin.

    Ja miksi me sinisilmät yllätytään niin valtavasti kun sininen osoittautuukin kivaksi kaveriksi? Koska ruskea on ainoa väri, jota sinisilmäiselle pidetään "hyvänä" luomivärivaihtoehtona. On kiva onkia välillä myös muiden värien kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mulla on tutorial tallessa tälläisiä katastrofeja varten, pitää korjata tuo, on meinaan sen verran kiva paletti, että sääli kun oli mennyt noin muruiksi.

      No sanos muuta! :D Jotenkin me sinisilmät ollaan jymähdetty siihen ruskeaan, mutta näköjään maailmasta löytyy muitakin sopivia sävyjä :) ja hei, mä teen joku päivä sen vihreän meikin johon mut haastoit :)

      Poista
  4. Sopii vieläkin paremmin kuin ruskea! :)
    Tekee jotenkin raikkaan ilmeen sun kasvoille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 :) Mä olen itsekin jotenkin nyt rakastunut tähän luomaripalettiin, tein eilen ruskean sävyillä meikin ja se oli tämän jälkeen jotenkin ihan blaa :D hassua, miten mieltymykset voivat muuttua näin! Mutta hyvä niin, kiva välillä vaihtaa vähän lookia :)

      Poista
  5. oikein kaunis meikki ja sopii sulle! :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kaunis, noi värit sopii ihan huikean hyvin sun silmiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) <3 joo, itsekin yllätyin, että ai mulle sopiikin sininen :D

      Poista
  7. Oi mikä meikki!!! Todella kaunis :) Miten mä en saa ikinä noin ihanaa sinistä meikkiä aikaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 :)

      Kyllä saat, tällä paletilla onnistut varmasti :)

      Poista
  8. Todella kaunis meikki, sininen sopii älyttömän hyvin sulle :) Niin kaunis olet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 :) itse olet kaunotar!

      Poista
  9. Oi joi mikä nainen! Oot ihan uskomattoman upeen näkönen. :) Mulla on sininen vieläkin sellanen nou nou, vaikka kaikkea muuta voinkin meikissäni käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiitos ihana! :) <3 johan tässä menee tälläinen tavallinen kotiäiti ihan hämilleen kun kehuja tulee niin paljon :D Mulle vihreä on nou nou, mutta oon lupautunut tekemään vihreän meikin :D

      Poista
  10. Kyllä, todella hyvin sulle sopivat värit! Tosi kaunis ja pirteä meikki :) Arvaa tekeekö nyt mieli itsekin tehdä kunnon sininen meikki...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 :) Hei tee! Sä teet niin kauniita meikkejä aina!

      Poista
  11. Nätti meikki todellakin, mutta tarkoittako tämä nyt sitten sitä että mun täytyy kokeilla liilaa luomaria?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana :) kyllä se sitä nyt tarkoittaa :D

      Poista
  12. Tämä meikki on kyllä upea! :)

    VastaaPoista
  13. Oi vitsit kun soppii siulle aivan mahtavasti. :)

    VastaaPoista
  14. Vau, sopii sulle todella hyvin! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)