perjantai 7. helmikuuta 2014

Sensaatiomaista.

Kyllä mä niin mieleni pahoitin kun Lumene otti ja meni lopettamaan Puhdistusöljynsä pari kolme vuotta sitten. Just kun olin päässyt sen tuotteen orjaksi, niin sitten sitä ei enää saanutkaan mistään. Olen kuitenkin onnistunut kartuttamaan varastojani Lumpun puhd.öljyn suhteen sillä, että olen haalinut niitä milloin mistäkin alekorista tai 3+1 päivien varastojäämistöistä.

Tulee kuitenkin päivä kun varastotkin alkavat ammottamaan tyhjyyttään. Onneksi Lorkku älysi Lumpun puutteen ja toi markkinoille tämän:

Sublime Glow Sensational Cleansing Oil. On siinä vaatimattomasti tuote nimetty sensaatiomaiseksi. Mutta hei Lorkku.

Nyt kuulkaa siskot Lumppu sai haastajan! Ja hyvä niin, koska tuskin niitä enää löytää mistään alekoreistakaan. Onneksi tuli tämä markkinoille. Tämä on astetta paksumpaa öljyä kuin Lumenen ja jotenkin tuntui, että sen ansiosta tämä oli puhdistavampi ja iholle parempi. Tykästyin ihan tosissani! Nyt kun vaan tämä pysyisi markkinoilla eikä kokisi Lumenen kohtaloa.

Hinta ei ole paha, muistaakseni maksoin tästä 6,90 €

Onko joku muu löytänyt tämän? Ja ottanut omakseen?

21 kommenttia:

  1. Oon tätä nyt katsellut Sokoksella ja taidan ostaa, kun edelliset putsarit loppuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä tosi hyvä! :) Ehdottomasti kantsii ostaa :)

      Poista
  2. Mulla on vielä Lumenen öljyä. :D Ja Sephoran omanmerkkistä myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mullakin vielä 2 pulloa Lumppua jemmassa :) Ah, Sephora. Koskakohan meikä pääsis sinne shoppailemaan! <3

      Poista
  3. Tää on ihan parasta! Oon käyttänyt jo kaksi pulloa, ihan huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I agree! :) Parasta Lorkulta pitkään aikaan! :)

      Poista
  4. Mä en oo koskaan kuullut että Lumenea kutsuttaisiin Lumpuksi! :DD Meni ihan kylmät väreet, sillä se sopii lempinimeksi aika hyvin... :DD Nimimerkillä, en ole Lum..enen suurin fani ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D En mäkään ole, erityisesti en ole koskaan pitänyt merkin meikeistä, joitain muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kokonaisuudessaan Lumpulla on ehkä muutama hyvä/kiva tuote, mutta aika monen tuotteen kohdalla jollain toisella merkillä on vaan paremmat.

      Poista
  5. En ole testannut, pitäisiköhän? Melvitan puhdistusöljyä olen käyttänyt paljon ja siitä pidän kovasti. Innostuin aikanaan vuosia sitten näistä öljyistä, kun tilasin Shu Uemuran cleansing oil -klassikkoa. Siihen maailman aikaan Suomessa ei pahemmin puhdistusöljyjä vielä kaupan hyllyillä näkynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä suosittelisin kyllä :) ainakin on kivan hintainen ja helposti saatavilla marketeista :)

      Poista
  6. Mä olin myös Lumenen öljyn fani (naurahdin muuten tuolle Lumpulle :D) ja niitä on vielä muutama alesta hamstrattuna. Nyt käytän apteekkimerkki Lieracin öljyä, se on juuri tuollaista paksumpaa myös, ja aika hajustettua. Minulla on ennakkoluuloja Lorealin kasvojenhoitotuotteita kohtaan, mutta ehkä tämäkin tulee joskus kokeiltua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Lorkku ei tod ole munkaan favorite merkki kun puhutaan kasvojenhoitotuotteista, mutta tää kama toimii :)

      Poista
  7. Hmm laitanpa korvan taakse! Taitaa olla sellainen tilanne ettei kaapissa ole yhtään varastokappaleita odottamassa kun tuo yksi putsari loppuu niin joku tuollainen edukas ja hyväksi haukuttu voisi olla hyvä seuraaja! Kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tämä kyllä hoitaa tehtävänsä hienosti! :) Ja oleppa hyvä, kiva kun postauksesta oli hyötyä :)

      Poista
  8. Jooo, tää on ihan huippu! Mäkin jäin Lumenea kaipaamaan ja pitkään oon ostanut puhdistusöljyni Aasiasta. Ihan mahtavaa, että täältäkin löytyy taas kohtuuhintaista ja hyvää putsariöljyä. Mäkin tykkään, kun tämä on vähän paksumpaa, helpompi käsitellä, kun ei valu sormien välistä lavuaariin. :-) Ja tällä lähtee silmämeikitkin mun mielestä hyvin pois eikä kirvele silmiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä lähtee silmämeikki niin viimeistä piirtoa myöden, että pois alta! :) erittäin hyvä hinta-laatusuhde :)

      Poista
  9. Iso kiitos vinkistä, tämä lähtee pian kokeiluun! :)

    VastaaPoista
  10. Itse olen nyt tykästynyt The Body Shopin Moisture White Shiso Kasvojenpuhdistusöljyyn. Lumene oli myöskin ennen suosikkini.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)