perjantai 28. helmikuuta 2014

Kynsilakkarakastuminen.

Viime keväänä Tuurissa käydessäni, tein siellä löydön joka sai haukkomaan henkeä.

Vesa oli nimittäin laittanut aitoja Orlyn lakkoja myytäväksi hintaan 3 € kpl. Kyseessä oli varmasti jokin lopetettu erä värejä, mutta who cares. Löysin monta hyvää sävyä ja toin eräälle kosmebloggaaja kollegallekin parit lakat. Hinta kun ei päätä huimannut.

Yhdeksi suosikikseni ostamistani lakoista nousi kuvassa oleva Sea of Light. Upea pinkin punainen jossa on aavistus helmiäistä matkassa. En yhtään ihmettele miksi Orlyn lakat ovat kalliita. Ne levittyvät todella hyvin, kuivuvat nopsaan ja pysyvät kynsissä kauniina pitkään. Oli siis todella käsittämätöntä, että lakkoja sai noin naurettavalla hinnalla.

Nyt vaan pitää toivoa, että kun kesällä jälleen suuntaamme Tuuriin, siellä olisi taas edullisia Orlyja :)

13 kommenttia:

  1. Tosi kivan värinen lakka! Mun pitää kyllä päästä Keskiselle tekemään löytöjä ens kerralla kun meen kotikotiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävisin Keskisellä varmaan joka viikko jos asuisin yhtäänkään lähempänä :D

      Poista
  2. Orlyissä on huippuhyvä tuo nahkea korkki, aukeaa niin kätevästi :) Pullosi näytti ihan samalta kuin mikä minulla on, mutta eri niminen punasävy kyseessä :) Orlyn lakkojen laatu on myöskin mieleeni, mutta mielummin ostan niitä minikokoja. Nuo jättimäiset 15 ml kynsilakat on ihan toivoton saada loppumaan itse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä luulen, että siinä kohtaa kun tämä leka alkaa lähennellä loppuaan, lakka voi olla jo vähän kuivahtanutta :D Aika isot on pullot Orlylla :)

      Poista
  3. Toi sun Keskis-postaus tarsi olla eka kerta, kun vierailin sun blogissa, näin muistelen. :D

    Ihana lakka tuo Orly.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkö! :D Joo, Keskisen ostoksista pitää tehdä aina kattava rapsa :)

      Poista
  4. Kyllä Vesalla on aina parhaat tarjoukset! :)

    VastaaPoista
  5. Onpas kaunis sävy! Mun kokemuksen mukaan Orlyn laatu on vähän niin ja näin, mun mielestä eivät pysy kovin pitkään eikä levityskään ole helpointa mahdollista.... Mutta mä lakkaankin kynsiä todella harvoin. :) Ja oisin kyllä itekin tohon hintaan varmaan ostanut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ymmärtänyt, että Orlyn laatu vähän jakaa mielipiteet, mutta itse kyllä tykästyin näihin :) Ja kolmen euron Orlyiksi nämä ovat kyllä ihan huippuja :)

      Poista
  6. Minua aina naurattaa nämä Keskis-jutut, kun kuvittelen Vesaa miettimässä sopivaa hintaa esim. Orlyn kynsilakoille. Kauniin sävyn oli Vesa kyllä valinnut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ja hulluinta tässä on se, että Vesa on oikeasti Tuurissa se kuka tekee kosmetiikkaa koskevat tilaukset! :D Niin hän ainakin kertoili Tuuri-ohjelmassa kerran, että hän on hoitanut kosmetiikan sisäänoston aina ja että se on hänen sydämen asiansa :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)