maanantai 27. tammikuuta 2014

Anna olla.

Ostin varmaan jo viime kesänä (?) nämä hiustuotteet, syystä, että olin kuullut niistä positiivisia arvioita.

Kyseessä on Let me be* -hiustenhoitosarja joka on kotimainen. Pullot ovat mukavan tuntuisia käteen, pinta on astetta mattaisempaa matskua ja suihkussa näitä on kiva käsitellä kun pullo ei lipsu näpeistä. Ostin kokeiluun hoitoaineen (kosteuttava) ja kaksi hoitosuihketta (kosteuttava ja korjaava). Olen oikea hoitosuihkeiden suurkuluttaja, tykkään hölvätä niitä hiuksiini pesujenkin välissä.

Hoitoaine lupasi kosteuttaa ja pehmentää. Juuri oikeita lupauksia minun hiuksilleni jotka ovat olleet pitkään jo vaalennusprojektissa (mustasta vaaleaan..ah, niin ihanan kuluttavaa hiuksille!). Odotin tältä hoitsikalta varmaan suurempia kuin mitä se loppujen lopuksi olikaan. Hoitotulos ei ollut ihan niin hoitava kuin olisin toivonut. Itseasiassa hiukset jäivät yllättävänkin korpuiksi. Tuoksu lupasi olla omenaa ja persikkaa, mutta minun nenuuni tuli paha flashback jostain lapsuudenajan purkasta joka maistui ihan nuollulle postimerkille. Käytin tämän kuitenkin loppuun eikä mielipiteeni tästä muuttunut yhtään paremmaksi matkan varrella. Ainoa millä tähän sai hoitavampaa tehoa oli lisätä määrää pesukerralla. Kun tuotetta pursotti päähän tennispallon verran, alkoi harjakin soljua paremmin hiusten läpi. Mutta en näe mitään järkeä sellaisessa hoitoaineessa joka hupenee kolmessa pesukerrassa loppuun.

Entäs nämä suihkeet sitten? Mjaa, eipä nämäkään ihan Kuuhun mua lennättäneet. Ihan ok kamaa kumpikin, mutta ovat jääneet aika vähälle käytölle koska omistan parempiakin hoitosuihkeita. Näitä käytän lähinnä nykyään satunnaisesti ja silloin jos joku lempparisuihke on just loppunut enkä ole ehtinyt hankkia lisää. Tuoksu näissä on sama nuoltu postimerkki eli ei mikään mun tuoksuaisteja hellivä.

Mun hiuksille nää ei oikein olleet parhaimmat ja tuskin ostan näitä lisää. Kiva oli kokeilla ja pulloista annan pisteet. Kivat ja hauskat tekstit. Sisältö ei vaan rokannut.

Täältä voit lukea sarjasta lisää.

10 kommenttia:

  1. Joo, sama homma, ei olleet nämä munkaan juttu. Jotenkin liian laimeita ja tehottomia makuuni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just sellaisia, laimeita. Odotin paljon enemmän :(

      Poista
  2. Itsellä ei ole näistä kokemusta. Mietin, että pystyisiköhän toi hoitsikka munkaan harakanpesään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ole menettänyt mitään! Todella mitäänsanomattomia tuotteita :/

      Poista
  3. Pettymys on valtava! Kuulostaa ihan tosi huonoilta tuotteilta. Noh, aina ei voi voittaa. Sääli vaan jos on täysin tehottomia tuotteita monta pullo niin vievät turhaan kaappitilaa.

    Mut hei kiva kun postaat taas niin mulla on jotain kivaa luettavaa koulumatkoilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitä nää onkin! :(

      Ihana, kiva kuulla! :) mukavaa olla taas mestoilla :)

      Poista
  4. Tervetuloa takaisin Muru - huoli meinasi jo hiljaisuudestasi iskeä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 Ei mulla mitään hätää ollut, vauva-arki, you know :) Mutta ihana kuulla, että minua kaivataan täällä :) <3 mäkin olen kaivannut tänne takaisin!

      Poista
  5. Tuo nuoltu postimerkki -tuoksukuvaus sai mut kyllä ihan repeemään! Kahdesti. :D Mutta äh, mulla on tuollainen hiussuihke kaapissa, meinasin sen ottaa eilen käyttöön mutten ottanukaan kun Tigin, ja nyt kiitos sun, tuo varmaan tuijottaa mua piiiitkään pahasti siellä kaapissa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hahaa, mutta se on ihan totta! Nuoltu postimerkki haisee ihan järkylle!

      Joo, mä en kyllä tykännyt, mutta toisaalta mulla on aika vaativa pehko (luonnonkihara ja vaalennettu, jep riittää muuten haastetta!) Toki nämä voivat olla tosi hyvät erityyppiselle hiukselle kuin mitä nää mun jouhet ovat.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)