keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Mikään ei voita kunnon Vanillaa.

Jatketaan joululla.

Miksi nyt tänä vuonna niin monella merkillä on ihan törkeän hyväntuoksuiset joulu editionit?

Jep. Bodarikin eli The Body Shop tuli sitten tälläisen herkun kanssa joulumarkkinoille. Vanilla Bliss. Kaipa tuo nimi kertoo jo kaiken olleellisen. Vaniljataivas, sanon minä. Äitini, tuo maailman tunnetuin vaniljan vihaaja, jopa kehui tätä hyväksi joten uskokaa siskot, tämä on HYVÄ!

Todella täyteläinen, herkullinen, makea, jännä, vivahteikas tuoksu. Mä rakastan vaniljaa, oikeastaan missä muodossa tahansa. Tuoksukynttilöinä, kosmetiikassa, leivonnassa, karkeissa, jäätelössä....you name it. Mä voisin oikeasti vetää Floran Vanilla -kastiketta ihan sellaisenaan eikä tekis tiukkaakkaan. Kuka siihen kylkeen mitään mustikkapiirakkaa aina tarvii? Mä voisin ottaa mun vaniljakastikkeen sillä piirakalla, enkä toisin päin.

Mutta tää on ihana.Ostakaa tälläinen, ettekä kadu. (Tämä ei ole maksettu mainos, vaan ihan vaan ilosanoman levittämistä)

11 kommenttia:

  1. Samaa mieltä, tämä on ihana! Tai ei mulla tätä suihkugeeliä ole (vielä), mutta ostin just käsivoiteen ja viime vuonna mulla oli tästä se vartalovoi. Pitää varmaan käydä hakemassa näitä vielä vähän lisää (kun vielä saa :-)). Tykkään myös siitä Cranberry Joy -tuoksusta, täytyy niitäkin tuotteita varmaan vielä käydä hamstraamassa. Limited edition, mikä ihana tekosyy hamsteroida. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä himoitsen myös tämän sitä vartalovoidetta! Se on varmasti ihana! Kun ostin tämän, siellä ei ollut muita Vaniljatuotteita, muuten olis kyllä se voidekin lähtenyt matkaan! :)

      Hamsteroida! :D Aivan paras verbi kyllä tälle kosmetiikan hamstraukselle!

      Poista
  2. Hei, ei tälläsii! Tääkin näyttää ihan syötävältä vanilja-vanukkaalta. :P (tai sit mulla on vaan nälkä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu-u! :D Itseasiassa tämä myös tuoksuu just sellaiselle vanukkaalle. Ja vähän tuntuukin siltä :)

      Poista
    2. Ja näyttää. :D (Ainakin kuvassa.)

      Poista
  3. Oho! Mäkin olen pieni vaniljanvihaaja (tuoksuissa) eli kelpaiskohan tämä mullekin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyppä nuuhkimassa, saattaa kuule olla, että tykkäät! Mä olin aivan ihmeissäni, että mun äiti tosiaan piti tästä ja siinä on ihminen kuka ei siedä vaniljan tuoksua, ainakaan kosmetiikassa :D

      Poista
  4. Hehe, en ole siis ainoa tuon Flora Vanillan kanssa.. :D

    VastaaPoista
  5. Tää on aivan ihana! :D voisin hörppiä tota suoraan pullosta haha :D mulla on joku vaniljakausi menossa; ensin aamulla suihkuun lotraan tuon kanssa, sitten yr:n vaniljahajuvettä ja kotona palaa aina ikean isot vaniljakynttilät :D mun kaveri sano että mun luona tuoksuu aina vanilja, JES! ennen vihasin vaniljaa, tuli jotenkin liian teiniäklömakee olo siitä.. nyt aattelen enää niin vaan kookoksesta, ehkä se on sitten mun seuraava ;D Ps. kivoja tekstejä, hyvää (ja hyvän tuoksuista;) joulun odotusta teidän koko perheelle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihana! :) Mulla on vähän sama juttu, vanilja menee (mutta on siis mennyt aina), kookos ei mee enää :/

      Hei ihana, kiitos paljon! <3 Mukavaa joulun odotusta myös sulle :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)