perjantai 29. marraskuuta 2013

Pehmeä, pehmeämpi, E-vitamiini kasvovesi.

Onko teille joskus käynyt niin, että ette ole alkuunkaan välittäneet käyttää jotain tiettyä kauneudenhoitotuotetta ja sitten kun olette kerran jossain mielenhäiriössä laittaneet sivuun ennakkoluulonne ja kokeilleetkin sitä kerran, olette huomanneet ettei enää ilman osaa olla?

Mulla ja kasvovedellä on vähän tälläinen suhde.

Joskus nuorena (siis teininä ja ehkä vielä parikymppisenäkin) käytin kasvovettä todella orjallisesti. Sitten jostain syystä aloin jättämään sitä ohjelmistosta pois kunnes jossain vaiheessa olin niin vieraantunut koko tuotteesta, että tuhahtelin sen läsnäololle. Ihan turhaa kamaa, en käytä, en tartte.

Sitten jostain takavasemmalta jossain kohtaa se taas hiipi tuotearsenaaliin mukaan. Siis siihen pullojen armeijaan jonka käyn joka aamu ja ilta läpi, että tästä naamasta saadaan naaman näköinen.

Koska kasvovesi ja minä ollaan siis nykyään kavereita, ostin jossain kohtaa varastoihin odottamaan tälläisen:

Dermosilin Vitamin E kasvovesi. Nyt tämän vuoro tuli kun edellinen loppui ja nyt ainoa mikä harmittaa on se, että miksi olen joskus käyttänyt jotain muuta kasvovettä kuin tätä? Dermosilin E-vitamiiini sarja ei ole se kaikkein parhaimman tuoksuinen (mun mielestä), mutta jotenkaan tässä tuotteessa se tuoksu ei mua töki yhtään.

Koostumus on sellaista astetta paksumpaa vettä. Vaaleanpunaista mannaa hipiälle. Iho jää ihan uskomattoman pehmeäksi tämän jäljiltä! Tykkään ihan sikana! Mun mielestä kasvovesi saa olla tälläinen lempeä, en perusta ollenkaan kauhean alkoholipitoisista vesistä, naama kuivuu vaan turhaan ja kaikkihan tietää mitä kuivuminen tarkoittaa tässä iässä....RYPPYJÄ. Oh yes indeed.

Mä olen menettänyt syrämeni tälle. Oletko sinäkin?

11 kommenttia:

  1. Äärilaiska kasvoveden käyttäjä täällä, hyi minua! Pitäisiköhän tehdä ryhtiliike..

    Terkkuja ja hyvää pikkujoulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos teet, tilaa tätä :) tämä on loisto!

      Ihanaa pikkujoulua sulle myös :) <3

      Poista
  2. Kiitos vinkistä, en ole kokeillut Dermosilia. Mitenhän iso mun seuraavasta Dermon tilauksesta tulee, kun näitä hyviä vinkkejä on sadellut sieltä sun täältä. Yleensä tilaan sieltä tuoksuttomia tuotteita miehelle, kun se tykkää niistä kovasti. Kasvovesistä sen verran, että rakastan! Mun ainoa puhdistus aamulla kasvoille on pyyhkiä ne kasvovedellä, kun tämän keksin niin iho on ollut hyvässä kunnossa. Ei liikaa pesua pintakuivalle iholle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, Dermolla on ihania tuotteita! Nyt tekemään jättitilaus! :)

      Poista
  3. Tää pullo odottelee kaapissa korkkaamista!

    VastaaPoista
  4. Meillä on töissä juuri tilaus lähdössä, taidanpa laittaa tilaukseen...

    VastaaPoista
  5. Mä käytän kasvovettä just sillai orjallisesti, aamuin illoin pesun jälkeen. Ja käytössä on nimenomaan sellanen alkoholillinen Cliniquen kasvovesi. Mulla on sen verran kovasti rasvoittuva iho että tuollainen kunnon stydi aine tekee sellasen kivan viimeisen silauksen puhdistukselle. Plus väitän että se on auttanu mun akneen, can't complain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen Cliniquen nimeen vannoo moni :) ja se onkin omiaan varmasti jos on rasvainen/epäpuhdas iho, sekaihollekin saattaisi olla hyvä, en ole vaan uskaltanut kokeilla kun pelkään tuota naaman rypistymistä :D

      Poista
    2. Joo ja mulla on itse asiassa vielä eri sarjaa se Clinique, ei se "perus" kasvovesi mitä moni kehuu. Se mun on akneiholle tarkoittua Anti-Blemish -linjaa, josta mulla on myös palasaippuaputsari. On muuten ihan kingit, just nappiin mun iholle :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)