perjantai 22. marraskuuta 2013

Ei tämä hulluus ota loppuakseen.

Turha kai sitä on tuulimyllyjä vastaan taistella. Musta on tullu luomarihullu. Tai tullu ja tullu. Aina kai sitä on tälläinen ollut.

Tämä johdanto johtaa tähän:



Oho, parit Sleekit tuli taas tilattua. Enhän mä voi mennä sinne Pretty.fin sivuille enää olleska. Aina tulee klikattua näitä ostoskoriin, koska nää on A) ihan helvetin hyviä  B) aivan liian edullisia. Siksi kynnys ostaa näitä on matala.


Ylempänä Ultra Mattes V2 Darks ja alempana Oh So Special. Aivan taatusti multa löytyy nämä samat sävyt monesta muustakin paletista, mutta ei voi mitään. Nämä ovat mun heikkouteni. Pakko oli saada nämä. Ja onhan nämä nyt hyviä! Mikä hintalaatusuhde!

Tekasin sitten meikin johon käytin molemmista paleteista liloja sävyjä:




Vaikka itse sanonkin, tästä tuli onnistunut meikki! Olin hyvin paljon mukavuusalueellani näissä väreissä! Syviä violetteja ja vaaleaa kaveriksi. Ei voi mennä vikaan :)

Kuinka monta Sleek-palettia on liikaa? Vai onko sellaista asiaa kuin liian monta Sleek-palettia?

23 kommenttia:

  1. Hienoja! Ja lila tosiaan sopii loistavasti sinisten silmiesi kanssa. Pitäisiköhän sitä itsekin kurkata sinne Prettyn sivuille..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru! Hei kurkkaa ihmeessä! Siellä on vaikka mitä! :)

      Poista
  2. Todella kaunis meikki! Oon ite hulluna violetteihin ja liloihin :). Itekin silmäilin Oh So Specialia ja Stormia eilen, mutta oon aatellu olla kiltisti ennen joulua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) <3 Joo, mun piti kans olla jonkinsortin ostolakossa jouluun asti, mutta .....ei onnistunut :D

      Poista
  3. Oh,mikä meikki! Ja HMM,tuo mattapaletti puuttuu multakin..Apua. Oh So Special on ihan aarre! Loisto-ostos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! :) Nyt riprap ostamaan tuo mattapaletti! :D

      Poista
  4. Paletteja ei oo ikinä liikaa.. :P Mulla on myös Oh So Special ja varmaan yksi käytetyimpiä palettejani, osa napeista on jo ihan kuopilla. Ei huano!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Martina! :D Mä olen muutenkin sitä mieltä, että sellaista asiaa kuin "liian paljon kosmetiikkaa" ei ole olemassakaan :D

      Poista
  5. Mä en uskalla edes hankkia ensimmäistä, koska homma juuri hintojen takia lähtisi varmaan lapasesta. :p

    VastaaPoista
  6. Hei lääh, tuo Oh So Special on herkku!! <3 Paljonko maksoi? (mä täällä toivon, että paljon, niin ei tulisi ostettua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä kaikki Sleekin paletit on 12,90 € kpl! !!! !! Että siks näitä tuleekin tilattua tämän tästä :D

      Poista
  7. Silmäsi näyttävät upeille violetissa meikissä! :)

    VastaaPoista
  8. On kyllä kaunis meikki! Kylläpäs tuo mattapaletti näyttää tuossa sinun kuvassa hyvältä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) <3 Se on kyllä ihana paletti! :)

      Poista
  9. Eikö ookin ihana tuo mattapaletti!? Mulla se on toistaiseksi ainoa Sleekin paletti. Homma on pysynyt lapasessa kun luomivärejä on oikeesti niin paljon jo varastoissa ja huomio kiinnittyy kuitenkin enemmän joihinkin Too Facedin yms. meikkeihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ON! Ihan mahtava! :) Mun mielestä nämä Sleekit ovat niin paljon parempia kuin esim. Inglotin luomarit, näissä on pigmenttiä todella hyvin ja nää on niin ihania kun nää on niin halpoja :D

      Poista
  10. Ihana syksy meikki! :) toi oh so special houkuttelisi muakin 8-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Ida :) oij, osta se ihmeessä, se on ihana! :)

      Poista
  11. Äh, tota noin, ei ole sellaista käsitettä kuin liikaa Sleek-paletteja.... ;-) Minulla on kai jotain 15...öhköhköh....ja lisää vaan pitäisi saada. ;-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)