keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Seven deadly sins.

Ihana Minna Glitz&Glamista haasteli minut listaamaan kosmetiikan kuolemansyntejä. Ja minähän listasin :)






1. Ylpeys. Mikä kauneustuote saa sinut tuntemaan itsesi erityisen kauniiksi ja itsevarmaksi?   
Jaa-a! Ei varmaankaan mikään yksittäinen tuote, enemmänkin kokonaisuus. Kun on hyvin onnistunut meikki, hiukset ovat totelleet kuuliaisesti muotoilutuotteita ja aamulla on suihkauttanut lempparihajuvettä, niin silloin kai voisi sanoa tuntevansa itsenä itsevarmaksi :)



2. Kateus. Mitä ulkoista piirrettä, jota itse et omaa, kadehtit kaikkein eniten?
  Hyvin aurinkoa kestävä iho, pitkät ripset, pitkät ja hoikat sääret. 


 3. Viha. Mitä kauneustuotetta vihaat?
Irtoripsiä! Käyttäisin niitä todella mielelläni useamminkin, mutta en saa niitä koskaan hienosti paikoilleen. En vaan osaa. Ja sellaisia vartalovoiteita jotka muljuu vaan valkoisena liimana iholla eivätkä imeydy, VIHAAN! Hyi.



4. Laiskuus. Minkä tuotteen/kauneusrutiinin jätät useimmiten käyttämättä/tekemättä laiskuuden takia?  
Jalkojen rasvaamisen. Ja jalkakylvyn. Siksi ikuisella to do-listalla on "varaa aika jalkahoitoon".



 5. Ahneus. Mikä on kallein kauneustuote jonka omistat, entä halvin?
Kallein on varmaan jokin hajuvesi....tai Blissin kasvonaamio (jonka tosin olen saanut blogin kautta). Halvin on varmaan joku parin euron kynsilakka?



6. Ylensyönti Onko sinulla useampi kappale jotain tiettyä kauneustuotetta ja jos on niin mitä?  
:D hah! On joo! Suihkugeelejä ja vartalovoiteita on muutama. Ja onhan noita kynsilakkojakin muutama. Samoin kuin huulipunia. Ja hajuvesiä. Ööh, mä olen kauneusbloggaaja, eikai mulla nyt ole vaan yhtä tuotetta kutakin meikkiä tai vartalon-, kasvojen- ja hiustenhoitotuotetta? Ihan käsittämätön ajatus! Mulla on kaikkea paljon! Ja pitääkin olla :D Mutta saippuoita ja vartalovoiteita varmaan suhteessa eniten. Niih.



7. Himo Jos sinulla olisi rahaa ostaa mikä kauneustuote tahansa, minkä ostaisit?        
Ostaisin Diorin viisikoita, MAC:n kosmetiikkaa, hajuvesiä, Blissin tuotteita ja varmaan jotain superhyvää ja toimivaa ripsiseerumia :) Ai saiko tässä sanoa vaan yhden? Damn, nyt tuli sanottua koko toivelista. Ja sitten mä ehkä ostaisin lentolipun Nykiin ja ostaisin siellä tyhjäksi Victoria's Secretin ja Bath & Body Worksin kosmeosastot.

16 kommenttia:

  1. Hauska postaus!:D sulla on kyllä ihan hirveesti kosmetiikkaa. Ois kiva nähä joskus koko varastoistasi kuvaa. :)

    Vauva-arjen kuulumisia ois myös kiva kuulla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Juu, kosmetiikkaa on HIEMAN kertynyt, kauneusbloggaajan ammattitauti :D Postausta on tulossa mm. suihkugeeleistäni joita on pari.... :D

      Oij, no itseasiassa olen miettinyt että tekisin postauksen tytöstäni ja kertoilisin vähän ajatuksiani äitiydestä :) olen vaan jotenkin vähän varovainen kirjoittamaan vauvajuttuja kun tiedän, että suurinta osaa ihmisistä ärsyttää se aihe :(

      Poista
    2. Ei meitä ärsytä, tai siis ei mua ainakaan, mutta kun en osaa yhtään samaistua siihen :) Sen sijaan kosmetiikkapsykoosiin voin samaistua erittäin hyvin ja siksi tulen tänne aina vierailemaan :)

      Mutta niinkuin Kissis sanoi omassa blogissaan äitikortti-postauksen yhteydessä niin ammattimaisesti otetut nätit kuvat on kivaa katsottavaa oli niissä sitten kissoja, koiria, kosmetiikkaa tai vauvoja.

      Poista
    3. :) joo, mutta en vaan halua karkoittaa lukijoitani sellaisilla aiheilla jotka eivät välttämättä ihmisiä kiinnosta. Tämä on kuitenkin kosmeblogi ei vauvablogi. Tyttäreni on maailman tärkein ja ihanin ja haluiaisin kuuluttaa sitä enemmänkin, mutta olen tullut vähän varovaiseksi kun niin moni kokee vauvahöpötykset turhina ja ärsyttävinä. Brunon aikaan sain jo noottia muutamaan otteeseen, että miksi koira seikkailee blogissani koska se ei ole kosmetiikkaa.

      Tiedän, että mun blogi, mun säännöt, mutta totuus on se, että en mä tätä itselleni kirjoita vaan tottakai lukijoilleni ja siksi haluan tarjota sitä mitä ihmiset tykkäävät lukea enkä sitä mikä ärsyttää. Mutta ehkä yhden postauksen voin tehdä ihanasta vauvastani silloin tällöin, mutta en sen useammin :)

      Poista
  2. mäkin listasin irtoripset vihan kohteeksi :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne olis niin ihania käyttää, mutku niitä on ihan helvettiä saada paikoilleen...harjoitus varmaan tekis mestarin, mutta aika ja kärsivällisyys ei vaan riitä :D

      Poista
  3. Haa! NIIIIIN ymmärrän sua tuon jalkavoideasian suhteen! Katso, mitä minä vastasin:

    http://dzinninajatuksia.blogspot.fi/2013/10/kauneuden-kuolemansynnit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D haa, toinen jalkavoidevihaaja! *yläfemmat sille*

      Poista
  4. Hahhah, mulla iski tajuntaan kun luin ton kohdan 6, että mä en ole ollenkaan ymmärtänyt ajatella esim. mun mittavaa suihkugeelikokoelmaani tai mun kynsilakkojani ylensyönniksi. Minusta ne eivät ole ollenkaan sama asia kuin mun mittava huulipunakokoelmani tai älytön määrä luomivärejä, jotka mainitsin omassa listassani. ;-)

    Minäkään en pidä irtoripsistä erityisemmin ja joskus ne saavat suorastaan raivon partaalle, mutta en minä taida niitäkään kuitenkaan vihata, koska sitten joskus kun niiden kanssa onnistuu niin ne näyttävät upeilta ja niitä rakastaa. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Irtoripsien luoma illuusio pitkistä ripsistä on todellakin rakastettava, laittoprosessi vihattava :D

      Poista
  5. Kiva haaste tämä. Pitäisiköhän sitä ensimmäistä kertaa elämässäni tarttua tällaiseen minunkin...;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tee ihmeessä! Mä en haastanut ketään erikseen, mutta ilman muuta saat haasteen ottaa vastaan :)

      Poista
  6. Rakastan yli kaiken tän postauksen kuvitusta!! ;D Pitäisi itsekin tehdä tuo listaus, kun Dzinni minut haastoi, nyt on viimeinkin stressiviikot ohi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä! :) haluan päästä lukemaan myös sun syntilistan! :D

      Poista
  7. Heips! Oon täs jo pidemmän aikaa miettiny et mikä olis hyvää ripsiseerumia. Oon miettiny tätä BeautyLash:ia, osaatko kertoa siitä jotakin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedätkö ikinä käyttänyt mitään ripsiseerumia, mutta olen kuullut Neulashista pelkkää hyvää! Että jos jotain ostaisin, niin sitä varmaankin :) Beautylashistä en tiedä valitettavasti mitään :( Neuvoisin sua kysymään Kissikseltä Kissaämmä-blogista, muistaakseni hän käytti jotain seerumia joskus :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)