keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Sammaleen vihreää.

Mulla on nyt joku kausi. Tai vaihe. Voisin kutsua sitä luomarivaiheeksi. Kauhea into tehdä vaikka minkä värisiä silmämeikkejä! Ja tietty ostaa luomareita lisää... (mikä ei tosin ole kovinkaan järkevää, ottaen huomioon, että tässä on tullut tilailtua jo samoja mitä kaapista löytyy kun ei vaan kertakaikkiaan muistanut, että sellainen löytyi jo varastoista...öh, dementia.)

Prisman alelaarista löytyi tämmönen:

 Isadora Eye Shadow Trio sävyssä Khaki Greens. Ensinnäkin oli jo tosi kummallista, että ostin paletin joka sisältää vihreää. Mulla kun on siihen sävyyn jotenkin aivan nou nou-asenne. Ei vaan oikein mätsää mun silmien väriin. Mutta tämmösen sitten kuitenkin ostin.

No hyi kun tulikin sitten napattua tälläinen törkymörky-kuva paletista...pahoittelut. Nämä vihreät eivät ihan perinteisiä vihreitä ole, enemmänkin tuollaisia harmaankullanlilahtavanruskeita. Kaikkien tuntema sävy siis ja tuolla luonnehdinnalla kaikki tietävät heti mistä puhun, eiks ni? :D

Mutta onpa vaan kivoja nämä Ruotsin Lumenen luomarit! Olen niitä ennenkin täällä hehkuttanut! Ja samaa mieltä ollaan edelleen. Pigmenttiä piisaa ja pysyvyys on huippua. Ei valittamista, what so ever.




Jänniä nämä sävyt. Mun luomien iholla sävyt muuttuivat enemmänkin harmaiksi kuin vihreiksi! Värit ovat melko intensiiviset ja itseasiassa tämä tekemäni meikki olisi sopinut enemmänkin iltapippalointiin kuin peruskauppareissuun (jota varten tämän tein..) No, en kuitenkaan saanut mitään pitkiä tuijotuksia osakseni kaupassa joten ei tämä vissiin ihan ylimeikattua kuvaa kanssaihmisille viestittänyt :D

Oikein kiva pikku paletti. Jäänee varmaan jonkin sortin vakkarikäyttöön :)




16 kommenttia:

  1. Kaunis meikki joka sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Hei! Ei vihreää saa sorsia, sillä se todella kaunis väri silmämeikissä :D. Oikein nätti yhdistelmä joka sopii sulle. Älä turhaan pidä vihreätä huonona värinä sinisilmäiselle, sillä se on oikeasti tosi käytännöllinen ja esim. kultaiseen taittavana korostaa upeasti sinisiä silmiä. Suosittelen tutustumaan vihreään luomiväriin myös muissa yhteyksissä, sillä tämä IsaDora-trio on toki nätti, mutta myös herkullisempia vihreitä on olemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On varmasti! :)

      Mulla on vaan tosi ongelmallinen suhde vihreään...en vaan osaa käyttää sitä, varmaan pitäisi enemmän vaan alkaa käyttämään. Ikään kuin siedättää itsensä siihen :D

      Poista
  3. Tosi kiva meikki :) Ostin itsekin ihan vasta pari tuollaista IsaDoran palettia, Havana Brownsin ja Forestin ja tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks muru! Nää Isadorat on kyllä kivaksia :)

      Hei, joko kuvastot löysi perille?

      Poista
  4. Oi, tosi kaunis paletti, ihanat sävyt. Meikki näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä aikast kivat sävyt! :) Kiitos kaima :)

      Poista
  5. Nättiä! Käytätkö muuten luomenpohjustustuotteita tai oliskos hyviä vinkkejä niistä antaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ihana! :)

      Juu käytän! :) tämä on paras:
      http://nonnula.blogspot.fi/2013/01/suuri-suurempi-ammattilaiskoko.html

      Poista
  6. Kivaa että tykkäsit Khaki Greensistä! Omaan mieleeni nuo IsaDoran triot eivät niinkään ole, vaikka muuten IsaDorasta paljon pidänkin. Koostumus on usein kuiva ja hileinen, joten odotin että lyttäisit täysin Khaki Greensinkin. Mutta oikein nätin meikin joka sopii hyvin sulle olet sillä tehnyt, joten ehkä täytyy itsekin antaa sille vielä mahdollisuus. Olen saanut sen blogin kautta jostakin, mutta en ole vielä kertaakaan käyttänyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! :) Mä tykkään tästä tosi paljon! Ja kiitos ihana <3

      Ota ihmeessä käyttöön, ei tämä mun mielestä ainakaan pahemmin varissut :)

      Poista
  7. Minulla on tuo sama paletti ja olen itsekin kirjoittanut siitä arvostelun. Se löytyy täältä: täältä (klik) :)

    Minä myös hämmästyin ja ehkä vähän petyinkin, kun sävyt ovat enemmän harmaat tai harmaanruskeat, kuin vihreät.. Valitettavasti jäänyt melko vähälle käytölle tuo paletti toistaiseksi ainakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jotenkin tosi oudot vihreät! Eli se onkin sitten tämän paletin ominaisuus, että muuttavat väriä...mä luulin että mun ihossa oli joku juttu miksi nää näytti ihan harmailta :D

      Poista
  8. Tää on niin ihana paletti! Oon haaveillut siitä salaa pitkään,mutta jättänyt ostamatta kun vastaavia löytyy. Ihanan meikin olet sillä tehnyt,sopii sulle todella kauniisti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kyllä kanssa! Prismasta tekee välillä näitä älyttömän hyviä Isadora-löytöjä! :)

      Kiitos Ilona <3 :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)