perjantai 4. lokakuuta 2013

Onnistuneita ostoksia.

Tein muutama viikko sitten pienen tilauksen Dermolle pitkästä aikaa. Tilasin mm. mineraalidödön josta höpöttelin viime viikolla, mutta sen lisäksi myös paljon muutakin. (Ylläri!)


Mun piti jo viimeksi ostaa tämä voide testiin, mutta lasku taisi paisua liian suureksi joten siirsin ostamisen tähän tilauskertaan :) Ihonhoitovoide Lime on taattua Dermolaatua. Ihana tuoksu, joka piristää tälleen syksyn ankeina päivinä. Voide imeytyy todella hyvin ja jättää ihon pehmeäksi.

Jos olen vartalovoidehullu, olen myös suihkugeelihullu, kuten monet teistä tietävätkin. En koskaan voi vastustaa näitä suihkariuutuuksia joten tälläkin kertaa piti tilata tyrnin tuoksuinen suihkuvoide testiin. Pullo on ihanan pirtsakka oranssi ja itse suihkuvoide on vaalean persikan väristä, ikään kuin jugurttia. Ihana ja tuttu dermotyrnin tuoksu, joka ei valitettavasti jää kovin pitkäksi aikaa iholle suihkun jälkeen. Mutta iho kiittää, ei kiristä eikä natise. Todella kosteuttava tuote, ihan omiaan kylmään aikaan (joka valitettavasti on sieltä taas tulossa...)

Nyt se löytyi. Meinaan sheivausgeelien HG-tuote! Apua, kun tämä on hyvä! Tuoksuton ja väritön geeli on juuri sopivan paksua joten sheivaaminen onnistuu turvallisesti ja erittäin miellyttävästi tämän avulla. Iho jäi ihanan pehmeäksi ja mikä on todella iso plussa: tämä estää punaisten pilkkujen syntymisen iholle! Jeij! En tiedä teistä, mutta itsellä on ainakin ikävänä ongelmana punaiset ja ärtyneet pilkut, etenkin bikinirajassa :( Tämän kanssa niitä ei tule! Annetaan iso käsi tälle tuotteelle! Toivottavasti tämän tekemistä ei ikinä lopeteta!

Dermolta tilattaessa saa kerättyä bonuspisteitä joita voi käyttää eri tuotteiden lunastukseen, ikäänkuin tilaajalahjana. Säästin viime tilauksessa bonuspisteeni ja tällä kertaa törsäilin niitä kahteen tuotteeseen joista toinen on tämä Family Shampoo Red Orange. En ole koskaan oikeastaan tutustunut kunnolla näihin Dermon hiustuotteisiin, en tiedä miksi, mutta jotenkin mulla on ollut sellainen olo ettei nämä sovi mulle? Noh, se luulo osoittautui aika lailla vääräksi, sillä ainakin tämä perheshampoo sopii hiuksilleni erinomaisesti! Ihana tuoksu, ihana koostumus (vaahtoaa niin maan perhanan hyvin!), hiukset pysyivät puhtaan oloisina melkein kolme päivää! Puolen litran leka maksaa alle 5 euroa, nyt vois sanoa, että hinta ja laatu kohtaavat erittäin hyvin!

Ja jos sitten vielä pari suihkugeeliä :D Jos maailmasta loppuisi saippua, todennäköistä olisi, että sitä löytyisi minun luotani. Sen verran mahtavat varastot mulla näitä on :D Mutta joo, Carrot eli porkkanasuihkarin otin bonuspisteillä tilaajalahjaksi. En tiedä tuoksuuko tässä nyt varsinaisesti porkkana, mutta hyvä tuoksu on kuitenkin. Sellainen raikas ja kesäinen. Väri on kyllä ehtaa porkkanaa.
Toinen suihkari on kauniin joulunpunainen Cranberry eli karpalo. Tämän samantuoksuista vartalovoidetta olen aikoinaan tilannut Dermolta purkin jos toisenkin ja nyt tätä ihanaa tuoksua voi nauttia myös saippuan muodossa.
Pisteet muuten kivoista pakkauksista :)

Kuka muu diggaa Dermoista? :)

16 kommenttia:

  1. Dermosilin tuotteet ovat kyllä tosi kivoja hinta-/laatu -suhteeltaan ja itse pidän heidän eleettömistä pakkauksistaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :) mä olen ollut kans näiden fani jo monta vuotta. Hyvää laatua pikkurahalla :)

      Poista
  2. Eivät tuttuja vielä, muuten kuin suosikkikosmetiikkablogaajani Nonnun kautta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teeppä joskus tilaus Dermolle, varmasti tykästyt! :)

      Oij, ihanasti sanottu, kiitos <3 :) olen otettu.

      Poista
  3. Hehee, täällä toinen, joka pysyis puhtaana ydinpommin iskiessä! :D Voisin linnottautua jonnekin pommisuojaan mun suihkugeelikokoelman kanssa, ja siitä saattais riittää vähän jopa muillekin. ;) Mutta kyllä suihkugeelejä pitää nyt olla joka tuoksua ja koostumusta, eikö vaan!?! :D

    Toinenkin tunnustus pitänee sitten tehä tähän... En oo ikinä käyttänyt mitään Dermosilin tuotetta, saati tilannut mitään (paitsi kuvaston kerran)! Vitsi mä oon kyllä amatööri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei nyt! Äkkiä tilausta Dermolle :D Siellä on ihania suihkugeelejä ydinpommivarastoja ajatellen :D

      Poista
  4. Tuota sheivausgeeliä täytyy ens kerralla tilata!
    Miehellä on käytössä tuo shampoo, se pullo menee hassusti ruttuun.. On kyllä ihan käyttökelpoinen kuitenkin, mutta vähän ruma. Ihana tuoksu siitä leviää kylppäriin.

    Mun mielestä nuo on ihan kivan näköisiä, tykkään noista yksinkertaisimmistakin pakkauksista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Se yllätti kyllä todella positiivisesti! :)

      Poista
  5. Tykkään todella paljon! Ainoastaan yksi on ollut hutiostos: kasvojen itseruskettava, joka sai ihoni räjähtämään. Tuota sheivausgeeliä on hankittava ensitilassa! Mullekin tulee punaisia pilkkuja helposti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi itsestäänruskettavat on aina vähän sellaisia ettei niistä koskaan tiedä :( Mulla on kans yks Dermon tuote josta en tykänny: valokynä. Se oli sellaista ihme klimppiä ja haisi ihan yrjölle. Hyisss.

      Poista
  6. Dermosilin suurkuluttaja täälläkin. :) Ja suuri plussa luonnonkosmetiikasta, niitä suosin aina kun mahdollista. Kiitos shaving geel vinkistä, pistänpä sen seuraavaan tilaukseen, minunkin ihoni suuttuu herkästi sheivauksesta ja nostaa näppyjä. Kiva pitää vaikka tuubitoppeja kun kainalot on kuin rutosta kärsivät. :F

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että Dermofaneja löytyy näin paljon :)

      Joo, toi sheivausgeeli oli kyllä ihan mahtavaa! Paras hintalaatusuhde!

      Poista
  7. Minä diggaan :) Kasvopesu ja keittiösaippua ovat ikisuosikit, mutta Dermosilillä on myös paljon kivoja tuotteita joista olen tykännyt. Tällä hetkellä se Nature mikälie luonnonkosmetiikkamerkki (harmaa pumppupullo) vartalovoidetta saa mut iloiseksi : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasvopesu on kyllä klassikko! Mulla on nytkin sitä käytössä :D Suunnittelen tekeväni siitäkin postauksen :)

      Poista
  8. Minä pidän todella paljon Dermosilin tuotteista. Minusta ne ovat erinomaisia hinta-laatusuhteeltaan ja muutenkin ne vain jotenkin istuvat minulle hyvin. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! :) Kestosuosikki monen vuoden ajalta jo :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)