maanantai 14. lokakuuta 2013

Katse silmänympäryksiin.

Mä en ole niitä naisia jotka uskovat sokeasti silmänympärysvoiteiden pilviä hipoviin lupauksiin uudesta rypyttömästä elämästä. Tiedän, että mun iässä pitäisi varmaan tuhlata yhden omakotitalon hinnan verran silm.ymp.voiteisiin koska faktahan on se, että se alue ei ainakaan enää siliä. Päinvastoin, rypistyy rypistymistään.

Se mihin uskon, on säännöllinen ja hyvä kosteutus. Koska siitähän kaikki on kiinni. Iho rypistyy herkemmin jos se ei saa tarpeeksi kosteutta. Toki taistelussa ryppyjä vastaan voi ottaa aseikseen vielä hyaloronihapot, vitamiinit, kiristäjät, kohottajat ja muutkin Pinotexit. Jos ne toimii, niin fine. Mutta ihmeitä ei kannate odottaa.


Kun vielä tilasin humpuukiboxia Livboxia, tuli sieltä eräällä kerralla tämä Cliniquen All About Eyes Rich -sample. Kyllähän tuosta 5 ml:stä lääpi sen verran monta kertaa, että rakastuminen pääsi tapahtumaan. Oikein kiva tuote, ehkä paras mitä Livboxeista mulle ikinä tulikaan! Voide on kaiketi tarkoitettukin juuri minun ikäisilleni ja mua vanhemmille koska koostumus on mallia tuhti. Siitä en mene huutelemaan mitään lähtikö tällä rypyt siliämään, mutta ainakin silmänympärykset voivat selkeästi paremmin eli voisin väittää tässä olevan kosteutustehot kohdallaan.

Koska kipurajani kulkee yllättävänkin alhaalla kosmetiikan hinnan suhteen, en ole raaskinnut ostaa tätä myyntikokoisena. Katselin Kicksissä tätä ja hinta taisi pyöriä jossain 40 euron korvilla. Ei nyt mikään tähtitieteellinen summa, mutta pihyys iski enkä sitten ostanut tätä vielä lisää. Elättelen toiveita, että joku ystävistäni/tuttavistani menisi laivalle ja toisi tätä mulle sieltä. Clinique kun tunnetusti ei maksa laivalla juuri mitään.

Koska en raaskinnut satsata Cliniquen voiteeseen, tyydyin hieman huokeampaan vaihtoehtoon. Avonin Solutions-sarjan ageless bloom-voiteeseen joka ei koostumuksensa puolesta paljoakaan Cliniquelle häviä. Ihanan paksua jankkia tämäkin joten mitään kuivumista ei ole silmänympäryksissäni odotettavissa. Hinta on aivan eri luokkaa, maksoin tästä 5,95 € (miinus konsulttiale 25 %, so you do the math) Tämä saa kelvata siihen asti kun saan ostettua Cliniqueta lisää.

Joo böö vaan. Ihan tälläinen havainnoillistamiskuva meikäläisen nassusta. Vaikka tässä vuodet onkin sitä luokkaa, että nassu alkaa rypistyä, en koe kuitenkaan, että ihan katastrofi olisi vielä käsillä. Ilmeryppyjä mulla toki on, mutta ei pahempia uurteita kuitenkaan? Oon käyttänyt kalliita ja halpoja voiteita koko aikuisikäni ja tässä on tulos. Ehkä ihon hyvä kunto on hyvissä geeneissä tai sitten säännöllisessä ihonhoidossa. Tai sitten kummassakin :)

12 kommenttia:

  1. I love Solutions voiteita :D Ja ei oo tosiaan hinnalla pilattuja vaikka sivelis usiamman kerran päiväs noita silmiinsä... tai siis niiden ympärille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niissä on kyllä kiva hintalaatu-suhde :) tykkään kans!

      Poista
  2. Mäkin uskon kaikkein eniten säännöllisen kosteutuksen nimiin. :) Hassua muuten, että vaikka olen Cliniqueta käyttänyt aikanaan monta purkkia, niin nyt tuosta Livboxin mukana tulleesta näytteestä tuli allerginen reaktio. Tylsää. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Tuliko? :( Jos se oli liian tuhtia sun iholle? Tai jos sample oli mennyt pilalle? Mulla tuli viime talvena allerginen reaktio Laveran ruusu sy-voiteesta. Koko silmänympärys alue kukki kuin viimeistä kesää :(

      Poista
  3. Toivon että mun iho näyttää yhtä hyvältä ku sulla kun oon saman ikänen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, tämä oli kyllä kauniisti sanottu, kiitos Jetta <3

      Poista
  4. Mä oon jo jonkin aikaa funtsinut että minkäköhän silmänympärysvoiteen hankin kun ne ihanat Avonit loppuu (viimeinen tuubi menossa!) ja ehkäpä kallistun edelleen Avoniin :)

    Eli tilausta tulossa jossain vaiheessa! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaako hän kenties joulukuvastoa? ;) laitappa darling sun uutta osoitetta mulle privana tuolla Faasebuukissa, niin minäpä lähetän sulle houkutusluettelon :D

      Poista
  5. Hei pakko kysyä tuosta minulle vielä kokemattomasta Livboxista, humpuukia siis...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tai siis ainakin mun mielestä. Tilasin sitä huhti-kesäkuussa ja mun mielestä se oli pettymys kaiken kaikkiaan. Okei, ei hinta ole kuin sen vajaa 14 euroa, mutta laatikko sisälsi melkein aina pelkkiä sampleja ja ehkä yhden myyntikokoisen tuotteen. Jotkut diggaa tuosta Livboxista ihan hulluna, mutta mä en siitä kyllä autuaammaksi tullut :(

      Poista
  6. Silmänympärystuotteet taitaa olla just niitä tuotteita, millä ei saa näkyvää tulosta aikaiseksi nopeasti. Varmaan vuosien päästä pystyy näkemään tuliko sitä voidetta käytettyä vai ei, siksi se tahtoo itseltä unohtua. Itse aloitin säännöllisen käytön vasta yli kolmekymppisenä. Olisi varmaan pitänyt aloittaa 10 vuotta aikaisemmin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, näinhän se on. Itse olen käyttänyt sy-voidetta 17-vuotiaasta asti ja ilman en oikein osaa olla :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)