keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Huulipunahulluus.

Pari viikkkoa sitten tehdessäni Avonin tilausta, iski kauhea himo tilata huulipunia! Tilasinkin sitten heti miten neljä, joista nyt esittelen kolme. (Yhden jätän tästä pois, koska teen siitä oman postauksen, on se niin hurja sävy. Ainakin siis mulle.)

Avonin Colour Rich-huulipunasarja uudistui hiljattain ja sävykartta meni uusiksi. Tilasin uusista sävyistä heti kokeiluun pari herkullista sävyä, oranssia ja korallia ja tottakai yhden rusehtavan punan! :D Mihinkäs se leopardi pilkuistaan ja niin edelleen...

Sävyt ovat (samassa järkässä kuin ylemmässä kuvassa) Tangerine Tango, Ripe Papaya ja Polarizing Peach.

Koska tuo Tangerine Tango on vaan niin älyttömän herkullinen sävy, päätin omistaa tämän postauksen sille kokonaan. Kattokaa ny miten hehkuva ja upea se on! Iih!



Yhdelle sunnuntaiselle autoajelulle oli aivan pakko meikata tälleen :) Tuo huulipuna on IHANA! Jotenkin niin pirtsakka sävy, että hymyilin koko päivän ihan onnellisen näköisenä vaan :D Tästä tuli aivan mun uusi suokkaripuna!

Onko joku muu hurahtanut tälläisiin kirkkaisiin puniin viime aikoina?

18 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Ja kyllä vain, täällä toinen joka on syksyn myötä siirtynyt räväkämpiin huulipunasävyihin. Useinmiten huulilla Lumenen Miracle Rasberry nro 04, sellainen kylmän sävyinen herkku :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin laittaa tuo sävy muistiin :) kiitos vinkistä!

      Poista
  2. Upeita punia, tuo RP näyttää aika huikeelta watchissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana! Pitääkin laittaa ilmoille muutama meikkikuva missä mulla on tuota sävyä huulissa :)

      Poista
  3. Ihanan raikas tuoTango <3 Itsellä Papaya näyte menossa arkimeikkinä, siis juurikin sopiva myös kauppareissuille yms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana! :) Laitappa seuraavaan tilauksenn se mukaan ;)

      Poista
  4. Näyttävat tosi kivoilta! Mieki oon ostanu huulipunia tässä parin viime kuukauden aikana enemmän kuin yleensä ostan puolen vuoden sisällä. Sitä se syksy teettää :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksyllä selkeästi kaipaa värejä :)

      Poista
  5. Ooo, onpas kivoja sävyjä!

    Tykkään kyllä tosi paljon huulimeikeistä muilla ihmisillä mutta olen niin surkea käyttämään itse. Tosin, nyt kun aamuisin harvemmin on kauhea kiire (akateeminen vartti <3) olen ruvennut meikkaamaan päivittäin. Ja koska huulet ei yhtään tykännyt kesän loppumisesta olen käyttänyt kosteuttavia punia tai kiiltoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vain olekin :)

      Mä olen kans vähän arka tälläisten kirkkaiden värien suhteen, mutta jotenkin nyt olen alkanut tykkäämään niistä tosi paljon :)

      Poista
  6. Todella upea tuo Tangerine Tango, sopii sulle aivan täydellisesti!! :)

    VastaaPoista
  7. Toi huulipuna näyttää ihan mahtavalta! Sopii sulle ku nenä päähän! mä oon ollu aina melko arka huulipunien käyttäjä, mut nyt kyllä tuli oikeen himo alkaa käyttää värikkäitä punia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! :) <3

      Anna mennä vaan! Nää tälläiset kirkkaat värit piristävät ja eikä niiden kanssa paljon muuta meikkiä edes tarvitse :) Kirkkaan punainen huulipuna antaa jo yksistään todella huolitellun kuvan :)

      Poista
  8. Voi että, miten upeasti tuo puna sulle sopii!!
    Olisipa itsellä rohkeutta käyttää noin värikkäitä punia, mutta yleensä tulee tilattua niitä suht neutraalin sävyisiä pinkkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti muru! :)

      Mäkin olen kuule vasta aika hiljattain löytänyt nämä kirkkaammat punat! :) Rohkeasti vaan ostamaan joku ihana kirkas väri! :)

      Poista
  9. Onko sinulla näiden kanssa joku rajausväri käytössä? Jos on, niin kerro nekin värisävyt! Käytän tosi harvoin huulipunaa, ja voimakkaiden sävyjen kanssa olen huomannut että rajauskynä olisi kyllä tarpeen, mutta sen oikean sävyn valitseminen tuntuu aina tosi hankalalle! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää häpeäkseni tunnustaa etten käytä rajausta juuri koskaan enää nykyisin! On niin vaikea löytää oikean värinen rajaus joten olen siirtynyt käyttämään väritöntä rajausta (Isadoralla löytyy sellainen kynä) tai sitten rajaan huulet huulipunalla sivellintä käyttäen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)