keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Vaihtelu virkistää.

Voisin väittää, että pidän varmaan hallussani jonkin sortin maailmanennätystä siinä miten usein olen vaihtanut hiusteni väriä elämäni aikana. Viimeisimmät kaksi vuotta olen ollut tumma, lähestulkoon mustahiuksinen, mutta jossain vaiheessa kevättä alkoi tulla sellainen olo, että nyt tämä synkistely saa riittää ja haluan olla taas blondi.

(Ja koska löysin ekat harmaat hiukseni....)

Ihana kampaajani Anna värjäsi hiuksiani jälleen viikko sitten vaaleammiksi ja nyt hiukseni näyttävät tältä:


Sorppa kuvien huonohko laatu, nappasin kotimatkalla bussissa kännykällä nämä kuvat ja vaikka Lumiassa ihan kohtuullinen kamera onkin, niin ei se mikään järkkäri ole.

No mutta joo, väri on aika paljon vaaleampi kuin vielä jokin aika sitten ja samalla kun värjättiin, Anna pätkäsi mulle otsiksen ja muutenkin otettiin vähän latvoista pituutta pois. Tykkään tosi paljon itse tästä uudesta lookistani, on jotenkin raikkaampi ja nuorekkaampi ilme :)

Vaikka tykkäsin tummista hiuksistani, niin vaalea on kuitenkin se väri missä olen eniten kotonani :)



12 kommenttia:

  1. Mä värjäsin teini-iässä yleensä tummanpunainen-blondi-tummanpunainen-blondi. Oli mulla sinisetkin hiukset jossain välissä :D Sopii sulle blonditkin hiukset! Kiva leikkaus myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa! :) Joo, mullakin on ollut mm. shokkipinkit hiukset :D kaikkea sitä on tullut kokeiltua :D

      Poista
  2. Hyvin kyllä vaaleakin sopii sulle!

    Mä olen myös vaihtanut väriä "muutaman kerran". Yläasteella pysyin aika tiiviisti tummanpunaisessa, lukiossa kokeileun tumman ruskeaa ja mustaa, mutta parikymppisenä olenkin seilannut punainen-blondi-ruskea akselilla. On sinne väliin mahtunut myös kokonaan vihreä/turkoosi tukka pariin otteeseen, pastellivioletti ja monta kertaa turkooseja raitoja. Nyt taas mietin joko sitä pastelliviolettia tai turkooseja palkkeja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Juu, se tuntuu ehkä omimmalta väriltä :)

      Oij, turkoosit raidat olis kyllä varmaan aika ihanat <3 laita ihmeessä! :)

      Poista
  3. Hyvältä näyttää!

    Jännä juttu tuo, että missä värissä se sisäinen minä parhaiten viihtyy. Mullakin on ollut tummat hiukset jossain välissä, mutta koska kasvatin identiteettini ollessani vielä luonnostani vaalea, niin olen huomannut sisäisen minäni viihtyvän parhaiten vaaleiden hiusten alla. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Joo, jotenkin nuo tummat hiukset vanhentaa mua, vaaleassa tunnen olevani hieman nuorekkaampi :)

      Poista
  4. Oikeen hyvin sopii! Mukavan pehmeä sävy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) sävy on vielä kovin keskeneräinen, mutta ihan kiva jo silti :)

      Poista
  5. Nätti olet! Ja ihan erilaisen näköinen, hyvällä tavalla.

    VastaaPoista
  6. Ihanan luonnollisen pehmeä väri, sopii sulle tosi hyvin. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)