maanantai 16. syyskuuta 2013

Soittakaa hätänumeroon. Olen mainoksen uhri.

Voi minua. Mä olen välillä niin vietävissä. Mun ikuisuusprojekti "Täydellisen ripsivärin metsästys" sai taas yhden surullisen luvun.
Olen aina ihan tykännyt Lorkun ripsareista ja kun telkkarissa sekä lehdissä alkoi pyöriä mainoksia tästä uutukaisesta, päätin ostaa kokeiluun.

Mainoskuvat lupailee about tälläistä lopputulosta. Kaikkihan sen tietää, että ripsarimainoksissa viilataan kuluttajaa linssiin oikein tuelta käyttämällä malleilla tekoripsiä joita on vielä tuuhennettu ja pidennetty kuvankäsittelyllä. Silti me vissiin sisimmässämme luullaan toivotaan, että wautsi wau, tuollaiset ripset saan kun käytän tätä tuotetta....

Joo ei kuulkaa ihan tuollaiset Iines Ankka-ripset tulleet tällä ripsarilla. Ei edes sinnepäin.

No joo, myönnetään että työstettävä materiaali eli allekirjoittaneen ripset ovat mallia surkeat. Alaspäin sojottavat poronripset, niinkuin aina sanon. Mutta milloinkaan en Lorkun ripsareilla ole näin paskaa jälkeä saanut aikaan. Ei nyt ihan näytä samalta kuin Barbara Palvinilla tuossa mainoskuvassa vai mitä? 


Ihan jäätävää jälkeä. Ripset ovat klimpissä ja niin märät, että morjes. Taivuttaminen oli ihan turhaa puuhaa, koska kun tätä suti ripsiin, taivutukset oli mennyttä koska tämä on ihan sairaan märkää. 

Harja näyttääkin jo niin suttuiselta ettei sillä muunlaista jälkeä saa aikaiseksi kuin tuollaista kauheaa. Harjan varressa on tuollainen nivel jonka funktio jäi mulle aivan mysteeriksi, mutta kaipa sen kanssa voi sutia ripsaria vaikka pää alaspäin roikkuen tai jotain muuta sellaista akrobatiaa harjoittaen? Who knows.

En tiedä, mutta mulle tämä ei kyllä sopinut yhtään. Kauhean huono, klimppaantuva, liian märkä ripsari. En kertakaikkiaan keksi mitään hyvää sanottavaa tästä. Sinne meni 16,70 € hukkaan.

Huono, huonompi, Miss Manga.

39 kommenttia:

  1. Voi vitsi. Mäkin olen niin vierätävissä, että olin ihan viittä vaille ostamassa tämän, vaikka en koskaan ikinä voi käyttää vesiliukoisia ripsareita. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu älä osta, tämä on ihan hirveää sutta ja sekundaa :( kamalin ripsari ever.

      Poista
  2. Noi on noi ripsarimainokset kyllä ihan uskomattomia kun oikein asiaa välistä miettii, ja muutkin.

    VastaaPoista
  3. Sori en tiennyt nauraisinko vai itkisinkö, kun luin tätä. :D Sovitaan, että tein molempia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sovitaan vaan :D mua lähinnä itketti kun tää on niin paska ripsari :D

      Poista
  4. Mä olen niin rakastunut näihin mainoksiin ja jos ei olis näitä pidennyksiä, niin olisin kyllä jo aikapäiviä sitten kirmannut ostamaan tuon ripsarin. Mutta kiitos sun, eipähän tarvitse enää sitä edes haikailla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä :D ihan kauhea susi koko ripsari.

      Poista
  5. Olipa hyvä, että luin tämän postauksen. Olen nimittäin harkinnut tämän ostamista juurikin niiden spektaakkelimaisten räpsyjen toivossa. Enpä taida sitten kuitenkaan, inhoan nimittäin märkiä ripsareita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei tosiaankaan kannata, en muista että olisin näin huonoa ripsaria kokeillut koskaan :(

      Poista
  6. Eli nythän on niin että luultavasti toi on mulle just nappi,koska yleensä yleisesti "pystyyn räkytetyt" passaa mamman silmiin =)
    Onneks ostolakko pätee edelleen.En osta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Epäilen suuresti, että tämä sopii kellekään, mutta kun ostolakkosi päättyy, laita ostoslistalle :) omalla vastuulla toki.

      Poista
  7. Mä haluan tän ihan bloggaajamielenkiinnosta, mutta ostamaan en rupea. :D Jos maksan sulle postit, lähetätkö mulle? Mä en oo niin arka pelkäämään silmätulehduksia tai muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi ny, olisin kyllä lähettänyt, mutta tämä meni jo roskiin :(

      Poista
    2. No hittolainen. Kaatopaikalta mä en enää sitä sentään kaiva. :D

      Poista
    3. :D joo ehkä ei kannata! Harmi, oisin tosiaan voinut laittaa sen sulle, mutta suutuspäissäni tuon ripsarin hirveydestä nakkasin sen roskiin!

      Poista
  8. Mä mietin myös ostavani tämän, pariin kertaan ja pyöritellyt kädessä... Ehkä taitaa jäädä ostamattakin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, en voi kyllä mitenkään päin suositella tätä, kauhea floppi!

      Poista
  9. Hahaa :D Mua toi Miss Manga on lähinnä naurattanut, kun sen mainos on niin feikki. Nyt naurattaa vielä enemmän, kun todistit, että se ei ole edes kelpo ripsiväri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä kaikkien aikojen huonoin ripsari! Hyi!

      Poista
  10. Hui... :o Ja mä kun olin kans kiinnostunut tuosta ja miettinyt sen hankintaakin, mut en kyllä taida ostaa! Mulla on aika samantyyppiset ripset kuin sinulla.

    Ostin itse hiljattain Yves Rocherin uuden Volume Vertige-ripsivärin ja se oli muuten yllättävän hyvä ja tehokkaasti tuuheuttava sekä ennen kaikkea piti taivutukset todella hyvin ripsissä. Tänne kirjoittelin arviota kyseisestä ripsarista: Klik

    Parin käyttökerran jälkeen jo voi todeta, että tosi hyvä ripsiväri on, ainoa mitä toivon, on että harja olisi sirompi, mutta tuohonkin tottuu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yvesillä on muuten nykyään ihan ok ripsarit :) pitääkin testata myös tuo sinun mainitsemasi, kiitti vinkistä! :)

      Poista
  11. Mua jäi vähän harmittamaan, etten ostanut tätä Hollannista, kun maksoi siellä vaan kympin, mutta ei harmita enää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisit menettänyt kympin! Hyvä ettet ostanut :)

      Poista
  12. Voi sua ja voih poronripsiä! Pakko on tunnustaa että tuo porojuttu hymyilytti vaikkei ripsariongelmissa kyllä todellakaan mitään hauskaa.

    Erittäin tuttuja pulmia nämä :-(. Ainut joka oikeasti toimii on ripsipermis hyvin tehtynä ja jos ei sitä, niin taivutus & vedenkestävä ripsari. Kiitos kun kerroit Miss Mangasta, säästyi moni pettymykseltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taivutan aina ja ripsipermistä olen miettinyt monta kertaa :) Luojan kiitos tyttärelläni on pitkät ripset jotka taipuvat ylöspäin, en tiedä keltä on perinyt, mutta olen iloinen ettei nämä poronripset periytyneet hänelle :)

      Poista
  13. No johan on! Ikävintä kyllä on kyl on ihan innoissaan jostain tuotteesta ja sitten se osoittautuukin ihan totaaliseksi sudeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano! Jotenkin Lorkun ripsareihin on voinut aina luottaa, mutta tämän kohdalla kyllä luottamus horjahti pahanpäiväisesti!

      Poista
    2. Mulla on taas yleensä ollut enemminkin parempi tuuri Maybellinen kanssa. Mun kohdalle on Lorkulta osunut huomattavasti useampi huti kuin Maybellineltä.

      Poista
    3. Mun äiti kans diggaa Maybelinen ripsareista :) mä en ole niitä kauheasti kokeillut kun aika monessa niistä on kumiharja ja sellaisella en vaan saa ripsiäni mihinkään kuosiin :(

      Poista
  14. No ei näköjään tartte tuonkaan perään enää haikailla, kiitos!

    Ostin juuri L'Orèal Paris False Lash Wings-ripsarin ja rohkeana naisena sudin sitä ensimmäistä kertaa iltamenoihin meikatessani. Voi mikä pettymys, ei se ollut edes hyvä, sellainen max keskinkertainen. :-( No, en vielä heitä sillä vesilintua, annan toisen mahdollisuuden mutta harmitti kuitenkin. Sekin oli jotenkin tosi märän oloista enkä kyllä saanut mitään siipiefektejäkään aikaan. Ei sillä, että mulla olisi kovin paljon poronripsiä kummemmat suojakarvat silmissäni minullakaan, mutta myönnän odotusten olleen melko korkealla kuitenkin. Pöh ja höh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! :D

      Onko siinä Wings-ripsarissa muuten kuminen harja? Mä en vaan saa niitä kumiharjoja yhteistyöhön mun ripsien kanssa, niinkuin tuossa Heidillekin totesin ylempänä.

      Poista
    2. No siis siinä on se semmonen vähän kummallinen siipimäinen harja ja joo, semmoista kovaa (mun mielestä) muovia se on. Itsekin taidan tykätä kyllä enemmän noista perinteisistä harjaosista, tai sitten jos on semmonen kuminen niin mielellään mulle aika pieni ja siro sitten. Jotenkin mun ripseni kulkee paremmin semmosen perinteisen harjan lävitse jostain syystä. Tai sitten mä vaan kuvittelen. Mutta esim. Lumenen Blueberry Curl on mun mielestä ollut hyvä ripsari ja olen ollut tyytyväinen sen tekemään jälkeen, mutta ei ole kerta eikä toinenkaan kun olen inhottavan kipeästi tökännyt itseäni silmään sillä kumisella ja todella kovan tuntuisella harjalla. :-P

      Poista
  15. Voi ei, ei saisi nauraa, mutta.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa nauraa! :D onhan tuo ihan tragikoomista! :D

      Poista
  16. Hei, heeeei, heei, ei se niiin susipaska ole. :D Pituutta sillä ei tee kyllä tosiaan nimeksikään, mutta tuuheuttaa käden käänteessä, eikä siis itselleni totutulla tekniikalla siksaksiksaksiksak, seuraava kerros siksaksiksaksiksak, vaan käden käänne -done.
    Oon lisäksi aina ollut tommosten sotkusen näköisten harjojen ystävä, joten minä diggasin kovastikin. Ostan varmasti vedenkestävänkin version, jos semmoinen tulee myyntiin.

    ps. Sie oot niiku ripsariVenuksesta ja mie ripsariMarsista vissiin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ni! Jo toinen koti johon olisin voinut tämän lahjoittaa :D

      Jep, näin me vissiin ollaan! :D

      Poista
  17. Juu, ei toimi sinulla. :D Lorkku lähetti minulle tämän maskaran ja postausta teen jossakin vaiheessa, kun ominaisuuksia on riittävästi testailtu. Nytkin minulla on Mangaa räpsyttimissä. Toimii minulla, mutta juu ei ole räpsyttimeni samanlaiset, kuin promo-kuvissa. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei tod toimi! :D Mä jään odottamaan sun postausta! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)