perjantai 27. syyskuuta 2013

Mitäs jos välillä kokeilisikin jotain muuta.

Tunnustan: olen TODELLA kaavoihini kangistunut meikkaaja. Lukijani tietävät miten paljon palvon ruskeita sävyjä silmämeikissä (ja ehkä vähän huulipunissakin...ja poskipunissa) Koen, että en ole aina ihan uskottava kauneusbloggaaja tämän yksipuolisuuden vuoksi. Joskus iltaisin ennenkuin nukahdan teen suuria sotasuunnitelmia silmämeikkien suhteen, että huomenna teen sinisen meikin! Tai vihreän! Ja laitan meikkiin kumpaakin sävyä!

Ja sitten kun tulee aamu ja alan meikkaamaan, lopputulos on tämä:

Huh tätä värien kirjoa. Eiku oota...ei sittenkään. Tämä on se mitä osaan parhaiten kun puhutaan meikkaamisesta ja väreillä iloittelusta. I love ruskea (ja kaikki sen sävyt mitä maan päällään kantaa). Mukavaa, mutta tylsää.

Tästä kaikesta tylsyydestä on pakko opetella eroon! Aloitin projektini sillä, että vaihdoin huulipunani väriä eräänä päivänä ja tein klassisen meikin joka näytti tältä:


Mulla on ollut myös sellainen hullu päähänpinttymä etten voi käyttää kirkasta punaa huulissani, koska sitten mun naamasta ei muuta juuri näykään kuin isot, punaiset huulet. Niin no, se kai tälläisen meikin tarkoitus onkin. Pääpaino huulissa ja silmissä vaan yksinkertainen rajaus ja ripsari.

Isäntä ainakin tuntui tykkäävän tästä lookista. Hän sanoi mulle, että sä oot tommotto hienosti meikannut tänään :)

En tiedä, mutta mä olen tälleen vanhemmiten alkanut pitää tälläisestä meikistä. Tunnen itseni supernaiselliseksi kirkkaan punaisessa huulipunassa ja jotenkin hymykin on kauniimpi tälläisen kanssa.

Pitäisi vaan uskaltaa repäistä useammin. Ehkä mä heittäydyn tässä lähiaikoina ihan kreisiksi ja teen keltaisen silmämeikin! :D  Who knows!

20 kommenttia:

  1. Punainen huulipuna sopii sulle tosi hyvin! Olen itsekin alkanut tässä tykkäilemään lookeista, jotka keskittyvät lähinnä huulipunaan. Arkiaamuina ne ovat pelastus, sillä huulipunan kanssa on jotenkin heti huolitellun näköinen ja se vie aikaa paljon vähemmän kuin monisävyinen silmämeikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Marianne :) jep, punainen puna riittää melkein pelkästään meikiksi, se antaa kyllä heti niin huolitellun kuvan :)

      Poista
  2. Mä oon ollut aina (tai no, siitä asti kun aloin meikata) vähän kateellinen niille, joilla on hyvin varustetut huulet :) Huulipunat näyttävät niin paljon paremmilta kuin omissani. Mutta näillä mennään :) Tuo väri sopii oikein hyvin sulle. Olen itsekin alkanut tykätä punaisemmista huulipunista. Niissä on vaan sitä jotain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas joskus toivoin kapeampia huulia, mutta nykyään olen sinut näiden kanssa :) kiitos, tykkään itsekin tälläisestä räväkän punaisesta.

      Poista
  3. Aivan superkaunis meikki tuo viimeinen <3 Olen jo monessa postauksessa katsonut että kuinka hehkut entistä enemmän nyt äitiyden myötä. Olet niin ihanan oloinen ihminen, rakastan siun blogia :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih <3 tämä oli aivan ihana kommentti! :' ) kiitos, tuli todella hyvä mieli <3

      Poista
  4. On kyllä todella tyylikäs meikki, sopii hyvin :)

    VastaaPoista
  5. Hyvältä näyttää! Minäkin tykkään tosi paljon tuollaisesta klassisesta lookista, harmillisen vähän sellaista tulee vaan käytettyä. Viilankantoluvan Petra "haastoi" minut kokeilemaan oranssia ja on ollut oikeasti tosi hauskaa astua ulos sieltä omalta comfort zoneltaan. Kokeile vain rohkeasti vaikka sitä keltaista, saatat yllättyä iloisesti. Tai sitten et, mutta onpahan sitten kokeiltu ja saattaa olla, että sulla on yhtä kaikki hauskaa kokeillessasi, onnistunut lopputulos tai ei. ;-) Sulla on nin ihanan siniset silmät, että olisikin mielenkiintoista nähdä mitä keltainen silmämeikki niille tekee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen joku päivä keltaisen meikin, katsotaan miten se sopii :D voi olla tykkäänkin niin paljon, että siitä tulee uusi ruskea mulle? :D

      Poista
  6. Ihanan piristävä tuo kirkas huulipuna, jo sillä saa ihmeitä aikaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :) Riittää jo pelkästään melkein meikiksi!

      Poista
  7. Wau, todella upeat noi punaiset huulet!!! Todellakin kannattaa repäistä välillä, mutta itestäni en puhu nyt sitten yhtään mitään.... ;D Mulla se menee yleensä niin, et ostan jostain alesta jotain "repäsevän väristä", mutta kotona ostokset sitten unohtuu aika pian.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D hei, mulla on kuule vähän sama juttu! Mulla on tuolla meikkikaapissa vaikka minkä väristä punaa ja sitten aina kuitenkin käytän näitä rusehtavia/persikkaisia sävyjä :D

      Poista
  8. Ihan nappi tuo punainen huulipuna sinulla, näytät ihan lumikilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana Salla <3 kauniisti sanottu, kiitos :) <3

      Poista
  9. Hyvältä näyttävät molemmat lookit! :) Ja ruskeat silmämeikin ovat todella kauniita, joten mikäs siinä vaikka niitä suosisikin. Teen myös värimeikkejä, mutta aina jos pitää tehdä sellainen tavallinen kauneusmeikki, niin kyllä ne on ruskeat ja taupet joihin tartun. :) Ja punaiset huulet, näyttävät upeilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 Ruskean ja taupen sävyt ovat vaan niin ihania. Ja tyylikkäitä :) Ja turvallisia :D

      Poista
  10. Voi kun näyttää hyvältä tuo räväkämpi puna! Ei sillä, kaunis on tuo toinenkin meikki, mutta jotenkin tämä toinen sai aikaan sellaisen wow-efektin =) Ja pakko hokea samaa mantraa kuin muutkin: äitiyden myötä sinä oikeasti säteilet, susta huokuu ääretön onnellisuus ja ilo jota on ilahduttavaa katsoa =) Ps. sitä keltaista silmämeikkiä odotellessa... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) <3 ihana kuulla, että äitiys pukee mua :) <3

      Se keltainen meikki on NIIN tulossa :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)