maanantai 23. syyskuuta 2013

Kylppärin kaapissani asuu kivi.

Nyt on pakko kirjoittaa yhdestä uudesta hankinnasta jonka ostin suurella skeptisyydellä ja vähän silleen, että ei tää kuiteskaan toimi.


Dermosilin Mineral Deo Stick. Olen kuullut paljon hyvää mineraalikividödöistä, mutta en ole ennen tätä ikinä kokeillut moista. Syy siihen on ollut yksinkertaisesti se, että tosiaan ole uskonut, että kainalot voisivat pysyä kuivina ja hajuttomina pelkästään sillä, että sinne hinkkaa jotain kiveä. Ei voi olla mahdollista.

Mutta kylläpä vaan on. Olen siinä käsityksessä, että nämä kividödöt maksavat aika paljon, joten kun Dermolla tälläinen tuli vastaan hintaan 6,90 € ajattelin, että voishan tälläisen kotiuttaa ja jos(/kun) ei toimi, eipähän mene isot rahat hukkaan.

Päätin testata tätä ihan kotioloissa, päivänä kun tiesin etten lähde yhtään mihinkään. Ja vauvan kanssa tulee aina hiki, se on varma. (Ainakin meidän vauvan joka viihtyy kaikkein parhaiten sylissä ja on perinyt isänsä verenkierron eli on pieni lämpöpatteri....)

Dödöä pitää kostuttaa veden alla ja sen jälkeen sutia kainaloon. Tuntui jotenkin aivan ufolta tökkiä kiveä kainaloon, mistä ei jää oikeastaan mitään jälkeä eikä tuoksua. Hirveä epäilys oli päällä, että mitenköhän tämä nyt oikeasti toimii...kohta haisen varmaan hielle kuin pahimmatkin äijät.

Mutta ei. Ei kuulkaa kainalot kostuneet eivätkä haisseet. Ja tosiaan kannoin vauvaa koko päivän, siivosin, viuhdoin muutenkin menemään kotosalla ponnari heiluen. Uskomatonta, mutta totta. Tämän voi ehdottomasti liittää asioihin en usko todeksi, ennenkuin itse näen/koen.

Dödön kivi muistuttaa jääpalaa, mutta onneksi ei ole yhtä kylmä. Mineraalikivi tuotetaan Thaimaasta mikä on kuulemma ainoa paikka maailmassa missä tätä erikoista kiveä on luonnostaan. Voin vaan kuvitella miten riittoisa tämä on! Kestää varmaan seuraavat 30 vuotta! Voin seuraavan dödön ostaa kun pääsen eläkkeelle....että siinä mielessä 6,90 € on aika naurettavan pieni hinta kun miettii tämän käyttöikää.

Luulenpa siis, että tämä kaveri jää mulla vakkarikäyttöön. On tämä sen verran loistavaa kamaa.

Onko tuttu tuote lukijoilleni?

22 kommenttia:

  1. Meidän äidillä oli joskus kun olin teini niin tuo ja mä olin kanssa silloin että ei varmana toimi. Kuulemma toimi. En kyllä ole itse kokeillut. Ehkä pitäisi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kannattaa! :) Mä olin tämän suhteen superskeptinen ja kyllä pitää myöntää, että toimii :)

      Poista
  2. Tjaah,pitänee kokeilla.
    Olen kärsinyt samasta "ei muuten takuulla meikämamman kainaloissa toimi"-syndroomasta.
    Vieläkin olen epäluuloinen,koska ajatus kiven hinkkaamisesta kainaloon tuntuu...omituiselta..

    VastaaPoista
  3. Kiitos loistovinkistä! Olisi mahtavaa jos toimii. Pariin kertaan olen yrittänyt esim alumiinitonta dödöä, mutta eivät ole olleet minua varten l. Erittäin huonoja.

    Apteekistako noita saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! :) Eiku tätä kyseistä saa tilata Dermosililta, dermoshop.fi :)

      Poista
  4. Mulla on tuo jemmassa ja ajattelin kanssa testata siivouspäivänä kotona, ettei ainakaan sitten pettäminen haittaa. Hauskaa huomata, että muilla on samoja tapoja ja ajatusketjuja... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D siivouspäivä on erittäin hyvä tämän testailuun, silloin ainakin hiki lentää. (ainakin mulla!) :)

      Poista
  5. Pitääkö tuo ihan oikeasti kuivana? Hajuttomuuden uskon ja ymmärrän, mutta mie kärsin karseasta hien määrästä eikä päivittäinen apteekin superultrasaharakuivaantiperspiranttien käyttö tunnu kivalta. Oireilu alkoi raskausaikana, kun lihoin +40kiloa, ja vaikka paino laski, hiessä uinti jatkuu. Tuota vois sutia vaikka koko kropalle eikä tarttis pelätä konkurssia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää, ainakin mulla on ollut tämän kanssa kuivat kainalot ja believe me, täälläkin mennään vielä raskauden jälkeisissä hormoonihuuruissa kun koko kropan aineenvaihdunta on ihan sekaisin...testattu siis ääriolosuhteissa ja hyväksi todettu :)

      Poista
    2. Voi kuule, meidän neiti menee ensi syksynä kouluun, joten odotettavissa lienee loppuikä hiessä lillumista. Epistä, mutta täytyy ostaa tämä ja testata.

      Poista
    3. Ookei, mä luulin että tää menis ehkä joskus ohitse :D nice!

      Poista
  6. Täytyy heti katsoa jos Dermolla on wish list-toiminto sivuillaan, muuten en kyllä muista hankkia seuraavan jalkavoidetilauksen yhteydessä :)

    Ja jos tosiaan on niin luonnonllinen ja tehokas niin hemmetti hinkkaan tätä myös naamaan ensi kesänä!

    Mukavaa alkuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Yes! Sitä vois käsitellä koko kropan tällä ens kesänä :D

      Ihanaa alkuviikkoa sulle kans muru! :)

      Poista
  7. Mä olen ihan yhtä skeptinen ;) Siis pysyikö kainalot oikeasti KUIVINA? Hien hajun saa (mulla) pois suunnilleen millä tahansa, mutta se kuivuus onkin toinen juttu... Jos sulla toimi, niin munkin on pakko kokeilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskomatonta, mutta totta: kainalot pysyvät kuivina tän kanssa :) ainakin mulla ja tosiaan niinkuin tuossa ylempänä jo totesin, aika ääriolosuhteissa olen tätä testannut kun vielä olen synnytyksen jälkeisissä hormoonipuuskissa joissa hiki lentää :D

      Poista
  8. Mulla ei ole tämä vielä vakiokäytössä, mutta ne kerrat kun olen testaillut niin ei ole kertaakaan pettänyt! Kesälläkin kokeilin, varmasti tuli hikoiltuakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) tämä on tosi hyvä, vaikka tuntuukin jotenkin uskomattomalta.

      Poista
  9. No voi perhana! Mä taidan ostaa tuon, kunhan vain Biothermin dödö loppuu :D Lapsuudesta muistan kun äidillä oli tuontyylinen, ja se oli tosi ihmeellinen. *muistilistalle*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osta ihmeessä! :) ei voi muuta kuin suositella!

      Poista
  10. Vitsit, Dermolta on pitänyt tilailla jo pidemmän aikaa vaikka ja mitä. Nyt sain taas uuden kimmokkeen :D Kamalaa, kun nämä blogit herättävät ostohaluja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitähän nää blogit tekee :D laita ihmeessä tämä ostoslistalle :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)