maanantai 26. elokuuta 2013

Luomiväririmpuilua.

Aiemmin tänä vuonna ostin Tarjoustalon alelaarista (ihanan Martinan suosittelemana) halpisluomaripaletin joka osoittautui oikeinkin kelpo peliksi. Tässä taannoin löysin TT-reissullani toisen saman sarjan paletin, samaan naurettavaan viiden euron hintaan.


Värit ovat melko kirkkaita ja tosi tosi metallisia. Koska olen tylsääkin tylsempi meikkaaja, mua tottakai puhutteli heti kaikkein eniten nuo oikean reunan ruskean eri nyanssit. Nämä on jänniä luomareita siinä mielessä, että nää tuoksuu! Ja aika voimakkaallekin vielä.



Täysin tapojeni orjana ja iänkaikkisiin kaavoihin kangistuneena, tein tottakai ruskea-persikka-sävyisen meikin. Ei voi mitään, mutta kaikkein eniten olen kotonani tälläisessa meikissä, niinkuin olen moneen kertaan jankuttanut. Haaveilen aina tekeväni kirkkaita ja värikkäitä meikkejä ja sitten teen kuitenkin näitä. Mutta mikäs siinä kun nämä tuntuvat eniten omalta jutulta.

Luomareiden koostumus ja laatu ovat kohtuu hyvät vaikka kyseessä onkin tosiaan huikean halpa tuote. Ja UDPP:llä nyt pysyy mikä vaan joten no worries.


Hohooo. Tein sitten piruuttani meikin sillä aiemmin ostamani paletin sävyillä ja lähdin kuulkaa oikein revittelemään sinisenvihreillä sävyillä joita paletissa on useampi. Ne näyttävät niin ihanilta, että pakkohan jotain niiden sävyistä meikkiä oli kokeiltava. Mutta kuten huomaatte, olen pikkasen ujuttanut tähänkin meikkiin ruskeaa...what can I say, brown is my colour.

Mutta joo, en tiedä uskaltaisko ihan ulos asti lähteä tälläsellä meikillä? Että niinku vaikka oikein kauppaan menisi? Ihan suorastaan ihmisten ilmoille? Oikeasti en ole yhtään kotonani tälläisessä meikissä vaikka eikai tämä kuitenkaan ihan epic fail ole. Jotenkin vaan tulee niin sirkusfiilis ja sellainen, että kaikki kanssaihmiset katsoo, että no nyt on rouva tainnut riehaantua leikkimään väreillä pikkasen liikaa. (Ei muuten varmaan yhtään huomaa, että kuinka epävarma ihminen voi ollakaan käyttämään värejä silmämeikissä......)

Mutta fakta on se, että ruskean meikin kanssa mun silmien väri pääsee paremmin esille, kun taas tässä vihreänsinisessä meikissä mun silmien väri haalistuu.

Tälläisiä kotiäidin rimpuiluja silmämeikkien kanssa, mites teidän viikko on lähtenyt käyntiin? :)

14 kommenttia:

  1. No siis ehdottomasti uskallat moisessa meikissä pihalle asti! :) Yleensä kanssaihmiset vaan ilahtuu, kun näkevät värejä. Mäkin sain kehuja puna-keltaisesta yhdistelmästä, kun "ei kenelläkään näe noin ihanan värikkäitä meikkejä koskaan". Ja se ei edes ollut ihmeellinen tuotos noin meikkausteknisesti katsottuna :)

    Mäkin muuten ostin sen saman paletin kuin sä aiemmin, mutta en kerta kaikkiaan kykene käyttämään sitä sen hajun takia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D oij, kiitos rohkaisusta! Mä olen vaan niin arka lähtemään yhtäänkään värikkäämässä meikissä ihmisten ilmoille :D

      Joo, se haju on aika kammo :(

      Poista
  2. Ei kirkkaita luomivärejä tarvi pelätä. Todennäköisesti kaikki se sirkusfiilinki ja epäilyt muiden ihmettelystä on vain omassa päässä.

    Me ihmiset ollaan niin itsekeskeisiä, ettei välttis edes huomata toisen silmämeikkiä. Se, joka kirkkaan sävyisen silmämeikin huomaa on todennäköisesti itsekin kiinnostunut meikkauksesta ja harmittalee lähinnä sitä ettei itse keksinyt samaa tai vastaavan kokeiluun ei ole sopivia luomivärejä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kyllä totta ettei sitä välttämättä kiinnitä toisen meikkiin huomiota (paitsi me bloggaajat...). Itsellä on vaan näin värikkään meikin kanssa sellainen olo, että kaikki tuijottaa! :D

      Poista
  3. Sinivihreä on ihana, rohkeasti vaan jatkossakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ehkä mä koklaan tätä toistekin :)

      Poista
  4. Ulos vaan tuon sini-vihreän meikinkin kanssa! Sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihania ootte kun rohkaisette mua tälleen :) <3

      Poista
  5. Viikko alkoi siten, että palasin koulun penkille 7 vuoden tauon jälkeen :O

    Nätti Nonnu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! No se olikin vähän erilainen viikon aloitus :) Mahtavaa!

      Kiitti ihana :) <3

      Poista
  6. Hih, mun mielestä sulle niiiiin sopii tuo sininen meikki! Sä säihkyt nainen!

    Oletko muuten huomannut, että raskaus ja äitiys olisi tehnyt sinusta ujomman meikkaajan? Minulle kävi niin. Olen niin tavattoman tylsä taupeilija nykyään, että ei mitään rajaa. :D Ruskeita, taupea, vaaleanpunaista, persikkaa jne. Kaikkea hillittyä ja turvallista. Ennen vanhaan nuo olisi ollut aivan BOOOORING, mutta nyt en vaan halua olla sellaisissa meikeissä, missä olin vielä esim. 1,5 vuotta sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minna <3 <3

      Ei raskaus vaikuttanut mitenkään siihen :D Mä olen aina ollut tälläinen nössö taupetyttö! :D Välillä repäisen ulos taupealueelta ja meikkaan oranssin ja pinkin sävyillä...huh, hurjaa :D

      Poista
  7. Ei yhtään huono tuo sinivihreä! Vaikka se ei ehkä sitä silmien sinisyyttä ja intensiivisyyttä korostakaan samalla tavalla kuin ruskeat sävyt, niin minusta se tuo sellaista ihanaa pehmeyttä ja utuisuutta sun silmien väriin. Kauniilta näyttää mielestäni; aivan hyvin voisit joku päivä rohkaistua vaikkapa pikaiselle kauppareissulle tuollaisessa meikissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij että, ihania kyllä ootte kun kannustatte mua värien käyttöön :) Ehkäpä mä nyt alan elää värikkäämpää luomarielämää jatkossa koska en saanut mitään murskatuomioita ja kunhan pääsen näistä omista estoistani eroon :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)