tiistai 2. huhtikuuta 2013

Luomariyllätys!

Kuinkahan häpeällistä on tunnustaa ääneen, etten ole ikinä koklannut mitään Isadoran luomivärejä? Jotenkin olen mieltänyt, että luomivärien taso on ehkä yhtä heikkoa kuin kotimaisen Lumenemme luomareissa on. Isadora on jotenkin aina ollut mulle se Ruotsin Lumene. (Tai no, voi olla toki, että Lumpun luomaritkin ovat nykyään tosi jees, mutta joskus muinoin ne oli ihan kuraa.)

Ihmisen ei pitäisi luoda tuollaisia älyttömiä ennakkoluuloja ja harhoja itsellleen.

En tiedä miten eksyinkin ihan perusprismareissulla kosmetiikkaosastolle. Syynä saattoi ehkä olla houkuttelevan näköinen -50 % kori jossa oli kasa Isadoran meikkejä. En tosiaan tiedä miksi tämä luomiväriasia on ollut mulle sellainen issue, etten ole niitä tältä merkiltä ennen tajunnut ostaa? Olen kuitenkin tykännyt Isadoran ripsareista, kynsilakoista, rajauskynistä....Ehkä vaadin luomiväreiltä niin paljon, että kuvittelen päässäni ettei näissä ole pigmenttiä tarpeeksi mun makuuni? Kuka tietää mikä tämä päänsisäinen suonenveto oli?

Alekorista kuitenkin osui käsiini tämä kaunotar, sävy 68 Lynx. Saattaa olla jotain kausimallistoa? Joku Isadora-asiantuntija kertokoon onko näin? Vaikka muuten valokuvaan kohtuu paljon ja kuvittelen (ainakin omassa päässäni) olevani ihan ookoo kuvaaja, tämän paletin kuvaamisen kanssa meinasi mennä hermot. Olisin halunnut vangita nappien upean glitterkimalluksen, mutta paskat siitä mitään tullut joten kelpuutin pitkin hampain tälläisen otoksen tänne josta ei glitter kunnolla näy, mutta värit kylläkin aika lailla autenttisina.


Swatchit kertookin sitten jo omaa tarinaansa jopa glitterienkin puolesta. Pigmenttiä löytyy, as you can see. Tajusin näitä iholle lääpiessäni, etten laittanut alle mitään pohjustajaa terävöittämään värejä! No siltikin värit erottaa tuota valkoista lakanaa...eiku siis mun ihoani vasten noin hyvin!

Yllätys oli siinäkin mielessä myös myönteinen, että napit todellakin sisältävät tuota kimalletta myös pinnan altakin eikä vaan pelkästään pinnalta. Vaikka tässä tätä blingiä piisaakin, olen tehnyt tällä paletilla ihan normiarkimeikkejä ja painellut kylällä glitterit silmissä ihan pokkana keskellä kirkasta päivää. Kyllä kai sitä saa kimaltaa muuallakin kuin vaan yökerhossa?


Ei ole ruskean voittanutta, voisi olla tunnuslauseeni. Tässä meikki luonnonvalossa jossa ei glitter pahemmin näy. Luomari on todella kiva ja pehmeä koostumukseltaan. Pohjustajan (UDPP) kanssa nämä pysyvät kuin tauti ja kimallus tuplaantuu.


Salama syö värejä pois, mutta glitter tulee enemmän esille.


Olen tähän palettiin niin tyytyväinen, että voisin ihan pokkana väittää tämän meikin olevan yksi onnistuneimpia mitä olen koskaan tehnyt. Alelootaan taisi vielä jäädä muutama muukin sävynelikko, ehkä käyn ostamassa nekin pois jos niitä vaikka olisi vielä siellä....Hintaahan tälle paletille jäi alen jälkeen peräti 7,50 €. Kyllä muuten harmittaa jos niitä ei enää ole siellä. Tuollaisessa kohtaa pitäisi tajuta vaan hamstrata kunnolla eikä käyttää järkeä yhtään.

Isadora ja sinä, ootteko kamuja?

22 kommenttia:

  1. Tämän paletin jätin väliin (juuri mainitsemasi glittereiden vuoksi), mutta muutoin kyllä bongailen IsaDoran tarjonnan. Oma suosikkini on Heavy Metal-nelikko.

    Lynx-paletti on muuten tuoreimmasta kokoelmasta, joten olet iskenyt tassusi varsinaiseen alehelmeen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Mä jotenkin ajattelin, että tämä on varmaan joku pari vuotta vanha paletti jo kun myyvät noin halvalla pois :D

      Poista
    2. Sama juttu kuin Eikolla, se Heavy Metal on myös mun luottopaletti jolla teen meikin lähes päivittäin.

      Mulla on lisäksi IsaDoralta pari muutakin palettia ja tykkään niistä kovasti, samoin kynsilakat on tosi jees :)

      Poista
    3. Semmosta Heavy Metal-palettia ei varmaan saa enää mistään?

      Poista
    4. On ihan normivalikoimassa. Sävyiltään aika viileä, mutta ei jäätävä.

      Poista
    5. Jep! No hyvä, pitääkin metsästää sellainen jostain :)

      Poista
  2. Minäkään en oo hirveesti perehtynyt IsaDoran tuotteisiin, mutta jokunen aika sitten ällistyin kynsilakkojen laadusta ja merkin kiinnostavuus kohosi sillä sekunnilla muutaman asteen. Tuo paletti on kyllä näpsäkkä, ruskea kun on turvallinen valinta, mutta siltikään nuo sävyt eivät näytä tylsiltä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynsilakat ovat kyllä Isadoralla ihania! :)

      Poista
  3. Kaunis sinä! :) Elämässä pitääkin olla vähän kimallusta, joten miksei arkimeikeissäkin. Paletti itsessään näyttää mun silmään tylsältä, mutta meikki näyttää upealta :) Mulla itellä ei oo kuin yksi Isadoran ruskea duopaletti (supervanha), mutta tykkään ihan sikana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, kiitos <3 :)

      Mä luulen, että tämän paletin myötä innostun jatkossa enemmän näistä Isadoran luomareista :) Laatu yllätti kyllä totaalisesti!

      Poista
    2. Intoiluun on aihetta neljän ja viiden sävyn palettien kanssa. Itse skippaan triot, sillä ne on vähäpigmenttisiä ja hileisiä.

      Poista
  4. Mulla oli joskus teininä Isadoran kolmen luomivärin paletti, jossa pigmenttisyys oli ihan hanurista (se on edelleen tallessa se paletti ;-) ). Siitä jäi niin negatiivinen mielikuva, että en ole sen jälkeen Isadoran luomivärejä hankkinut. Kynsilakka tai pari löytyy ja tietty se blondikajali. =)

    Yritin Sokoksen 3+1-päiviltä tilata verkkokaupasta juttuja ja samalla olisin ottanut Isadoran ruskeasävyisen nelikon, mutta ei se typerä verkkosysteemi suostunut toimimaan ja niin jäi Isadorakin jälleen uudelleentestausta odottelemaan.

    Nätin meikin olet saanut aikaan. Itse en kauheasti glittereistä luomiväreissä perusta mutta niitä on kyllä kiva katsella muilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vuosien varrella on laatu vissiin muuttunut? Eiko tuolla kertoi ylempänänä, että trioissa on kyllä edelleenkin huono pigmentti :(

      Kiitos Mohn! :) Joo, mä oon kato tällänen harakanpoikanen, kaikki mikä kiiltää, on kiinnostavaa :D

      Poista
  5. Tykkään.On vaan pirun hankala mun saada hyppysiini.
    Kun tätä "kaikkialta saatavaa markettisarjaa" ei vaan mun nykyisellä asuinseudulla ole.Plääh.
    Sokoksen verkkokaupasta sentään jotain saa,mutta ei esim kausikokoelmat yllä sinne asti.
    Muutamia luomiväripaletteja löytyy ja kyniä myös.Joskus yli puoli elämää sitten olen hankkinut ekat Isadorat.Eli suhteemme on jo pitkäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi ny :( Harmi jos se on vaikeasti saatavilla siellä teidän leveyspiireillä päin.

      Poista
  6. Sama juttu mulla ja Isadoralla, en omista yhtään luomiväriä. Luulen, että kyseessä on mun (turha) turhamaisuus, koska paletit on mun silmään vähän rumia? Tosin pääsin tämän asian yli jo Wettiksenkin kanssa, ja kyllä kannatti, eli ehkä mä vielä joskus..? ;)

    Tosi kaunis meikki, ja mun mielestä blingiä saa ehdottomasti olla arjessa. Itseasiassa, ainakin tasaisin väliajoin se on pakollista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika pelkistettyjä muovilatuskoitahan nuo ovat juu. Hei, mä olen kans Wettis-fani ja siinä sarjalla jos millä on rumat pakkaukset :D Okei, Grimas vie ehkä voiton vieläkin harmaammilla ja mitäänsanomattomilla pakkauksillaan :D

      Kiitos Juille! :) <3 Mä olen täysin samaa mieltä, aina voi kimaltaa, jopa arkenakin :)

      Poista
  7. IsaDora-fani ilmoittautuu. :)

    Tuo Lynx on joulun 2012 Northern Lights -kokoelman lämmin luomiväripaletti, eli suhteellisen tuore tapaus ja puoleen hintaan hyvä alelöytö. Ei ihan IsaDoran parhaimmistoa, mutta glitterpaletiksi ihan laadukas. Hienon meikin olet siellä tehnyt ja kyllä arjessakin saa minusta vähän kimaltaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiesin, että tässä asiassa voin luottaa Pupun asiantuntemukseen! :) Oli kyllä ilmeisesti hyvä alelöytö, jos tämä ei tuon vanhempaa mallistoa ole! Huh, kävi siis tuuri! :)

      Kiitos muru! <3 Kimallus antaa arkeen mukavaa twistiä! :)

      Poista
  8. Isadoran kimalleluomivärit oli omia lemppareita joskus vuosia taaksepäin. Niissä on yllättävän hyvä pigmentti ja ihana kimallus. <3

    On muuten kauniin jäisen siniset simmut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä kans nyt tykästyin näihin Isadoran luomareihin tän perusteella :) arjessakin on kiva olla vähän blingiä :)

      Oij, kiitos kaunis <3 :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)