torstai 11. huhtikuuta 2013

Ei hyvää päivää.

Suihkugeelisekoaminen. Onko muuten tuttu ilmiö myös teille? En tiedä mistä tämä kauhea megalomaaninen saippuahulluus kumpuaa. Voiko ihmisellä olla liikaa saippuaa? Jos minulta kysytään niin ei voi.

Tässä siis saalistani viime Avon-tilauksesta. Ja tää on oikeesti aika pientä. Hoh, lähdetään viikon päästä Tuuriin. Saa nähdä mikä saippuasaalis sieltä lähtee mukaan. Meidän perheen saippuavarastoilla pesis jumalauta jo koko Raision ja varmaan puoli Turkuakin.

Onko jollain muulla tämä sama diagnoosi, saippuahulluus vissiinkin nimeltään?

Ps. nuo Avonin uutuudet vihreä Citrus Burst ja vähän taaempana oleva pinkki Seventh Heaven on tuoksumaailmoiltaan niin herkullisia juttuja, että ei hyvää päivää! Varsinkin tuo sitrusjutska on sitä luokkaa, että sitä tekis mieli hörpätä!  Jos vielä olisin lapsi ja mua uhkailtaisiin sillä, että suu pestään saippualla, todennäköisesti hakisin tämän putelin ja sanoisin, että please do, knock yourself out, mutta tee se sitten tällä.

30 kommenttia:

  1. Hei laittaisiksä mulle sitä kuvastoa tulemaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laitan! Mä saan ens viikolla uudet kuvastot, laitan sulle sitten :)

      Poista
  2. Saippuata tarvitaan aina,ja meillä tuntuu kuluvankin aika haipakkaa.Toisaalta 5 henkilön talous jossa mamma siivoaa alvariinsa ja muutenkin käsipesumaanikko ja kaksi tahmatassuiässä olevaa poikaa =)

    Mun suu on pesty saippualla,tai oikeammin Fairyllä.Koulussa..rehtorin toimesta =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, ihana reksi! Ei muuten menis enää läpi tänä päivänä! Mun luokanvalvoja huusi mulle ala-asteella, että hänen tekis mieli lyödä mua metriviivoittimella niin, että veri lentäisi, että oppisin vetomitat paremmin. Hän oli kans valtavan mukavan oloinen NAISopettaja.

      Poista
    2. Herttanen daami.Meillä oli 3-4 luokalla opettajana vänhä kähmy joka läppäs karttakepillä säännöllisesti vanhanajan malliin näpeille.Piru että teki kipeetä =(

      Poista
    3. Hihii, myös mun suu on pesty koulussa saippualla. Kahdesti. Ekan kerran eskarissa kun tuumasin opettajalle, että "haista p*ska" ja toisen kerran ekalla vissiin vähän saman tapaisesta kommentoinnista. Itse en muista muuta, kuin että olin helkkarin vihainen ja tappelin vastaan ihan kympillä (ainakin eskarissa) mutta kaverille on siitä jäänyt ikuiset traumat, itkien vieressä katseli touhua.

      Poista
  3. Ei tule kyllä mieleen toista yhtä innokasta suihkugeelien hamstraajaa kuin sinä :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mä luulen kans itekin, että olen tällänen harvinainen luonnonoikku! <3

      Poista
  4. Mä oon päässy siitä eroon! :D

    VastaaPoista
  5. Onneksi ei, minä hamstraan vaan kynsilakkoja :)

    VastaaPoista
  6. Jos joskus tulee zombimaailmanloppu, niin mä etsin sut ja sun saippuavarastot käsiini ja pysyn ainakin edustavan puhtaana lahdatessani zombeja! :D Jotenkin niin maailmanloppuun varautumisen meininki sulla tässä saippuahulluudessa ;)

    Mulla on "vain" 3-4 suihkusaippuaa/geeliä. Niistäkin olen huomannut tarttuvani usemmiten Body Shopin Mangoon, se kun sopii niin iltaan kuin aamuunkin: sopivan raikas tuoksu. TBS:n kirsikasta tykkään myös, se on mulla salilla mukana.

    Ennakko-odotuksistani huolimatta en ihastunut Lushin Snow Fairyyn niin paljon kuin olisin halunnut, joten se purkki lojuu muutaman kerran käytettynä kylppärissä suihkusta toiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on varmaan joku alitajuinen maailmanloppuun varautuminen tosiaan :D Tai sitten tämä on vaan yksi oire kosmetiikkapsykoosista jota olen sairastanut jo monta vuotta :D Mutta joo, jos maailma muuttuu Walking Dead-tyyppiseksi tantereeksi, niin tervetuloa meille Raisioon! Me pysytään täällä kyllä hyväntuoksuisina ja puhtaina :D

      Sitä TBS:n kirsikkaa mäkin tahtoisin, mutku sitä ei enää saa :( Höh.

      Poista
    2. Haha, ihana! Zombimaailmanloppu :D Walking Dead tosiaan pinnalla, kenties? :D

      Poista
  7. Täällä on kyllä yks saippuahullu kanssa!:D

    VastaaPoista
  8. Kyllä on ja tänään oonki tekemässä Avonille tilausta jonka sisältö tulee olemaan aikalailla suihkugeelipainotteinen (viime tilauksessa en tilannut yhtään, ohhoh!) ja esim. tuota sitruksista ajattelin tilata heti 2 pulloa, vaikutti sen verran herkulliselta =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiesin, että suhun voi luottaa kun puhutaan suihkugeeleistä! :D Joo, toi sitruuna on ihana! Sitä kantsii ottaa :)

      Poista
  9. Keskisellä on ihan huippuhyviä yhdet suihkugeelit, hitsi kun en muista niiden merkkiä.. :-( Niissä on tosi voimakas ja niiiin hyvä tuoksu (varsinkin Lime)! Niissä on musta korkki ja "pullot" on "ylösalaisin". Hah mikä turha kommentti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se sellainen ollut kuin Pears? Mulla on tuon kuvauksen perusteella yks semmonen Keskiseltä ostettu suihkari ja se on kyllä ihana! :)

      Ikinä ei ole turhia kommentteja! :)

      Poista
    2. Se on sellainen merkki kuin Original Source. :) Niillä on sitruunasuihkarikin, joka on ihan ykkönen! Tekee mieli maistaa sitä.. :D Terveisin. Pari pulloa jemmassa..

      Poista
    3. Kiitos vinkistä! Sitä pitääkin hamstrata lauantaina kun mennään! :)

      Poista
    4. Ja jos sitä ei kosmeosastolta löydy niin sieltä kausipuolelta löytyy!:)

      Poista
  10. Hmmm...en myönnä olevani mitenkään hullu mihinkään suuntaan. Silti meidän siivouskaapissa on iso pahvilaatikko, joka on täynnä suihkugeelejä ja -saippuioita ja muutama vartalonkuorintakin sieltä taitaa vissiin löytyä. En ole laskenut paljonko niitä on, mutta en yhtään ihmettelisi vaikka lähentelisi useampaa kymmentä...eikä ne kaikki edes ole siellä...

    :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D kuulostaa vähän samalle kuin täällä meillä! :D

      Poista
  11. Täältä löytyy myös yksi samanlainen diagnoosi! :D Mulla on parhaillaan menossa 500 ml kylpymaito (ikivanha) ja 400 ml suihkuöljy. Ne ei lopu ikinä!! En anna itelleni vaihtelua ennenku noi on menny viemäristä alas... :D

    VastaaPoista
  12. Mä en saa ikinä ostaa suihkareita, kun niitä tuppaa tulemaan aina lahjaksi ja olen niin hidas käyttämään!! 250ml suihkis kestää melkein puoli vuotta, vaikka joka suihkukerralla käyttäisi. :/ säästeliästä kenties?:D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)