tiistai 26. maaliskuuta 2013

Voihan luksus.

Kirjoittelin loppuvuodesta Avonin Luxe-sarjasta josta olin silloin ostanut meikkivoiteen testattavakseni. Nyt sain pari muutakin tuotetta samasta sarjasta:

Ripsarin ja kivipuuterin. Nämä sai ostaa konsulttihintaan ja päätin ottaa tottakai nämäkin kokeiluun, koska meikkivoide oli oikein mukavan oloista kamaa. Pakkaukset ovat edelleen ämpärirumat, en vaan tajua tuota lilaa käärmenahkakuviota ja kullitettuja tekstejä...kenen käsitys tuo on tyylikkäästä?  Itse tuotteet ovat niin kertakaikkisen kultaisia, että melkein häikäsöö. Tuo puuterirasiakin näyttää sille, ettei siihen voi paljain käsin koskea,muutenhan se on sormenjäljissä kauttaaltaan. Härregyydendo.

Mutta viis pakkauksista, katsotaan miltä tuotteet näyttää:

Ripsarin harja näytti lupaavalta jo ihan ensisilmäyksellä. Ei mitään kumiharjaksia, joita ripseni kammoavat maailman eniten. Pitkä varsi, johon olen tottunut. Jos ripsarissa on lyhyt varsi, en saa siistiä jälkeä aikaiseksi millään! Muutun aivan totaalikömpelöksi lyhytvartisten ripsarien kanssa.

Kivipuuterista valitsin tummemman sävyn joka nyt valitettavasti näyttää tässä aivan persikalta. Sitä se ei kyllä ole vaan on oikean kaunis ja luonnollinen sävy. Puuterivippa on neliskanttinen joka oli muotona mulle ihan uusi tuttavuus. Kesti hetken ennenkuin käsi tottui muotoon, jotenkin pyöreä malli on luontevampi?

Ripsari toimi kuin unelma! Luottoripsivärini MIYOn LashXtension sai nyt kyllä kovan kilpailijan! Kaikki varmasti jo tietävät mitkä ongelmaripset mulla on, ne eivät todellakaan ole pitkät eivätkä kaarevat. Tuuheutta löytyy ehkä hieman, mutta kovin itsepäiset ovat kaarevuudeltaan. Sojottavat kohti lattiaa ja ilman taivuttimia en saisi niihin kaareutta millään.

Ripsarin koostumus on nopsaan kuivuvaa, se erottelee todella hyvin ja sillä sai nuo ulkonurkankin tynkäripset mukavasti maalattua. Hyvä pigmentti, tässä kuvassa mulla on ripsissä vain yksi kerros tuota kyseistä ripsaria.

Olen nyt melko lailla myyty tälle tuotteelle. Voisin muuten mainita tähän väliin, että on sitten melkeimpä eka ja ainoa Avonin ripsari johon olen oikeasti tykästynyt näin kovin. Hintaahan tällä on ehkä reippaanlaisesti, 15 €, mutta toisaalta mä voin sen hyvästä ripsarista maksaakin.

Mites puuteri sitten? No joo, ihan ok. Mä olen vähän huono käyttämään ihan peruskivipuuteria, aina tulee käytettyä enemmin irtopuuteria tai meikkivoidepuuteria jolla myös tykkään korjata meikkiäni. Kivipuuteri on ehkä vähän ohutta mun makuun. Mutta ei tämä siis huono ollut, mä olen ehkä vähän huono antamaan kivipuuterista arvostelua kun käytän sellaista aniharvoin. Saattaa siis olla, että tämä kyseinen puuteri lähtee äidilleni käyttöön joka suosii tätä puuterimallia.

Jos joku kiinnostui puuterista, sen hinta on noin 20 €.

6 kommenttia:

  1. Käärmeennahka on niin booring mutta kultaiset hylsyt vetoaa muhun. Sulla on tosi ihanat ripset noissa kuvissa! Ne oikeen pomppaa esiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, ihanasti sanottu! Kiitos Satu <3 :)

      Poista
  2. Mulla on tosta sarjasta yks luomiväripaletti enkä le mitenkään järin otettu sen laadusta tahi pigmentisyydestä.
    Ja tuo pakkaus on ihana,violetti käärmeennahka ja kullitettua isoa tekstiä..vielä vähän jotain blingblingiä mukaan niin avot!
    Siirryn hiljaksiin takavasemmalle tyylittömyyteni kanssa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosta luomaripalettia olen vähän miettinyt, mutta pelkään, että on tosi jauhosta ja huonoa pigmenttiä.... :/ Toi ripsari on kyllä tosi hyvä, taatusti tilaan sitä lisää :)

      Hei äläs ny! :D nää on niin makuasioita, mä olen tällänen simple is beautiful-tyyppinen muidu :)

      Poista
    2. Joo kyllä noi on munkin mielestä ämpärirumat :D

      Poista
    3. :D joo, ei kyllä mun makuun istu kans yhtään. Kulta on värinä sellainen, että sen kanssa saa olla kyllä varovainen, siitä tulee äkkiä halvan näköistä kun sitä on liikaa :/

      Poista

Kiitos kommentistasi :)