maanantai 11. maaliskuuta 2013

Työn alla.

Hohhoijaa. Vuorokaudessa on vaan tietty määrä tunteja ja ihmisen voimavarat ovat rajalliset, valitettavasti.

Meillä alkoi loppuviikosta operaatio Olohuone, eli olkkarin uudelleen sisustaminen + remppa. Noh, homma haukkasikin aikaa enemmän kuin ajateltiin ja olen ollut kiinni niissä hommissa koko viikonlopun ja tulen olemaan vielä tämän alkuviikonkin.

Se mitä tässä nyt yritän sanoa on se, että mulla ei ole valmiita postauksia nyt tälle viikolle (aiheita on kyllä! Uusia ja huippukivoja tuotteita tulossa esittelyyn!) ja nyt näyttää sille, etten ehdi kirjoitella muutamaan päivään mitään. Hoidan pois sisustamishommat (jotka ovat mun lempipuuhaa myös :)) ja teen siitäkin juttua tänne blogiin. Vaikka itse sanonkin, meidän olkkarista tuli UPEA! Kamalat keltaiset tapetit ovat nyt poissa, olen inhonnut niiden tunkkaista ilmettä koko sen ajan kun olemme tässä asuneet. Hyi!

Mutta joo, tämmöistä ilmoitusluontoista mulla oli tähän väliin. Palaan mestoille kun hommat ovat valmiit ja pystyn taas keskittymään kosmetiikan ihmeelliseen maailmaan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)