perjantai 8. maaliskuuta 2013

Minut on haastettu!

Ihanainen blogikollegani littleb haasteli minut kertomaan 8 uutta asiaa itsestäni! Ja tottahan minä lähdin mukaan tähän, koska tykkään tälläisistä haasteloista :)

(kuvituksena toimii viime vuoden juhannuksena otetut kuvat, kauniissa ruskean sävyissä)

1.Olen koukkuuntunut jääkahviin. Varsinaisen kahvinjuonnin lopetin 12 vuotta sitten enkä ole paljon moista myrkkyä kaivannut, kunnes kerran kauppareissulla nappasin Nestlén jääkahvipaketin mukaan ja morjes, se oli sitten menoa. Nautiskelen, jos en ihan jokapäivä, niin ainakin muutaman kerran viikossa ison lasin jääkahvia. Nomnomnom.

2. Raskauden myötä olen alkanut ajatella, että saan tavallaan elää oman lapsuuteni uudelleen kun vauva syntyy. Koska tyttö meille ilmeisesti on nyt tulossa, pääsen antamaan hänelle jossain vaiheessa omia vanhoja lelujani jotka mulla on melkeimpä kaikki säästössä. Barbiet, My Little Ponyt, Smurffit, vauvanuket, palapelit...Lapsuudenaikaset kirjat ovat myös tallessa ja pääsen lukemaan samoja satuja hänelle kuin minulle on luettu. Odotan tätä aikaa aivan valtavasti.

3.Olen alkanut pyörittää vaarallista ajatusta päässäni, josko luopuisin tästä mustasta hiusväristäni. Mikään helppo nakki homma ei tule olemaan (been there before, done that before) joten parempi ehkä antaa projekti ammattilaisen käsiin kuin alkaa itse kärventämään värinpoistoaineilla tukkaa karrelle. En ehkä ihan blondiksi halua vetäistä (siitä tulee kuitenkin keltainen ja mitään harmaatakaan en tästä halua), vaan ehkä jotain kullanoranssinruskeeta? Perhaps. Mutta ans kattoo ny mitä mä keksin.

4.Kynteni ovat vahvistuneet jostain syystä X aivan valtavasti! En tiedä vaikuttaako tämä raskaus vai ne vitamiinit joita syön vai mikä? Vai kaikki nämä yhteensä? En ole käyttänyt kynsissäni mitään lakkaa, en edes värittömiä vahvistuslakkoja about yli kuukauteen ja hyvin nuo tuossa näyttää jaksavan!

5.Odotan kesää, monestakin syystä. Ensimmäinen syy on tottakai se, että minusta tulee äiti. Se pelottaakin tavallaan, tottakai, mutta päällimäisenä on suuri odotus siitä, että saa syliinsä oman lapsen ja pääsee näkemään hänen kasvamistaan ja kehitystään. Toisekseen odotan kesää siksi miksi varmaan kaikki sitä odottavat, tulee lämpöä ja valoa! Tein tänä aamuna muuten havainnon, että jo klo 7 alkaa olemaan melkein valoisaa! Wuhuu! Merkki keväästä on siis bongattu!

6.Tänään olkkarimme saa aivan uuden ilmeen uusien tapettien ja vähän uusien mööbeleidenkin muodossa. Laitan muutoksesta kuvia vaikka ensi viikolla blogiin.

7.Kun tässä haasteessa lähestytään loppua, alan tekemään noloja tunnustuksia. Olen tässä talven aikana koukuttanut itseni jääkahvin lisäksi yhteen teeveeohjelmaan ja pahasti! Avalta tuleva Beverly Hillsin Täydelliset Naiset oli sarja jonka kolmatta kautta odotan nyt kuin kuuta nousevaa! Seurasin kaksi ekaa kautta orjallisesti ja olen nyt ihan hukassa kun kakkoskausi loppui pari viikkoa sitten! Nyt esitysvuorossa on O.C:n täykkärit, mutta se ei ole niin hyvä kuin 90210-postialueen muijien kieroilut.
Antakaa joku nyt vertaistukea ja kertokaa, että maailmassa on joku muukin joka näitä sarjoja katsoo ja kokee olevansa koukussa :D

8.Minulla olisi kauhea kasa kirjoja joista haluaisin päästä eroon. Niitä on niin paljon, etten jaksa niitä alkaa kirpparille rehaamaan ja täälläpäin kirjat eivät pahemmin tee kauppaansa kirppiksillä :/ Otankin mielelläni vastaan ehdotuksia mitä niille voisi tehdä? En niitä nyt roskiin ala laittamaan, mutta haluisko joku lukijoistani listaa mitä mulla ois myynnissä? Tai tietääkö joku jonkun hyvän antikan mihin ne voisi kiikuttaa? ( Siis Turun alueella)

Haastan tähän mukaan aivan kaikki ketkä haluavat tämän tehdä :) Mukavaa viikonloppua!

9 kommenttia:

  1. Olin mäki muutama vuosi sitten ihan koukussa O.C.:n Täykkäreihin ja niihin Manhattanin rouviin kanssa (en muista ohjelman nimeä). ;) Kattominen kaatu ainaki siinä O.C.-versiossa niin järjettömään kateuteen taloista ja asuinpaikkakunnasta että kipeetä teki. :(

    VastaaPoista
  2. Mä katsoin Beverly Hillsin rouvia, O.C. ei todellakaan ole yhtä hyvä!

    Mä en tiedä mitä Brahen antikvariaatti ottaa, mutta kannattaa kysellä: http://www.vistandivari.com/

    VastaaPoista
  3. Saiskos jotain pientä listaa mitä sulta löytyy ja paljonko niistä haluat :) Mä lukutoukkana voisin kotiuttaa muutaman, jos on jotain kiinnostavia :)

    -Jessi

    VastaaPoista
  4. Juu, kyllä, mikään ei ole niin rentouttavaa kuin tulla kotiin rankan työpäivän jälkeen ja katsoa Beverly Hillsin täydellisiä kotirouvia! Kamalaa kuraa, mutta niiiiiiin koukuttavaa!

    VastaaPoista
  5. Tahtoo tietää mitä myynnissä =)

    VastaaPoista
  6. Hei, mulla ainakin kasvoi ja vahvistui kynnet ihan hulluna raskausaikana! Piti oikeasti leikata joka toinen päivä, kun töissä pitää olla ihan lyhyet. Ja hiukset, ne kasvoi myös ennätystahtia :)

    VastaaPoista
  7. Olen täysin koukussa O.C.:n Täydellisiin Naisiin, jo 6. tuotantokautta seuraan uskollisesti. :) Go Vicky, Tamra ja muut! :)

    Beverly Hillsiä vältän katsomasta, etten jäisi koukkuun siihenkin. :)

    VastaaPoista
  8. Mustasta hiusväristä luopuminen oli muuten aikas vapauttava kokemus :) Ei enää värjäystä kolmen viikon välein ja nythän mä oon vienyt tän vielä asteen pidemmälle ja alan olla aika lailla omanvärisellä tukalla :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)