keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Loistava meikkivoidepuuteri!

Meikkivoidepuuteri on eräs lempparituotteistani. Olen käyttänyt kyseistä meikkituotetta monelta eri merkiltä ja vastaan on tullut monenmoista eri laatua. Kuten ripsiväreissäkin, myös meikkivoidepuutereissa piilee sama ongelma; hyvää on ehkä vähän hankala löytää.

Nyt kuitenkin löysin lähestulkoon täydellisen.

The Body Shopin All-in-One Face Base on samettinen ja ihana meikkivoidepuuteri, joka toimii kuivalla sekä kostealla sienellä. Rasiassa on mukana hyvän kokoinen ja paksuinen sieni jolla tuotetta on miellyttävä levittää kasvoille.

Itse olen kokeillut tätä ainoastaan kuivalla sienellä ja todennut sen toimivan erinomaisesti niin. Olen käyttänyt tätä päivämeikissä tälläisenaan ja iltameikissä meikkivoiteen päällä, jolloin lopputulos on lähestulkoon photoshopatun virheetön.

Oma ihoni on raskaudesta johtuen hieman kirjavahko, hormooninäppyläinen ja epätasainen. Huokoseni ovat mitä ovat, niiden suhteen olen jo luovuttanut. Tässä minulla on kasvoillani yksi kerros meikkivoidepuuteria ihan kosteusvoiteen päällä. Lopputulos on puolipeittävä, mutta hyvin tasainen. Se mikä on myös iso plussa on se, että tämä meikkivoidepuuteri pysyy koko päivän mattana. Ostin joskus taannoin Avonin version ja se kiilsi heti 5 minuutin jälkeen iholla...ei hyvä.


Tässä kasvoillani on meikkivoidepuuteria kaksi kerrosta. Lopputulos on hyvin tasainen, kuulas, peittävä ja hehkuva. Pidän erityisen paljon meikkivoidepuuterin silkkimäisyydestä. Se tuo tuotteelle heti ylellisen tuntuman. Jos olisin testannut tätä sokkona, olisin voinut väittää kysymyksessä olevan joku hyvinkin hintava selektiivisen puolen puuteri.

Suosittelen tätä puuteria hyvin lämpimästi etenkin kaikille kenellä on sekaiho/rasvoittuva iho. Puuterin hinta on 23,70 € ja sitä voi tilata täältä, jos omalla paikkakunnalla ei ole Body Shopin liikettä. Minulla puuteri on sävyssä nro 2, sävyjä löytyy yhteensä 7 kpl.


Tuote saatu blogin kautta testattavaksi.

9 kommenttia:

  1. Tuo meikkipuuteri taitaa olla aika monen suosiossa, koska olen kuullut paljon kehuja. Harmi, etten löydä omalle ihonsävylleni sopivaa sävyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi! :( Tämä on meinaan aivan ihana tuote!

      Poista
  2. ja nyt täytyy piipahtaa taas tuossakin putiikissa... Mulla on MAC:n meikkipuuteri, mutta se on talvi-iholleni liian tumma. Talvella sen kyllä ostin , mutta ehkä myyjälle sattui joku kämmi, kun valitsi mulle ko. sävyn. Kiireisinä aamuina meikkipuuteri ois hyvä vaihtoehto ja niitä kiireisiä aamuja tuntuu riittävän. Nyt on onneksi vapaapäivä ja suuntaan Sokokselle 3+1-päiville

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen tätä kyllä lämmöllä, aivan ihana tuote! Eikä nyt ihan järkyttävän hintainenkaan :)

      Poista
  3. MUFE on lanseeraamassa HD Foundationista meikkipuuteriversiota. Sitä ehkä voisin kokeilla, muuten en tiedä. En osaa käyttää kiinteitä meikkipohjia, tulen aina ihan pakkeloidun näköiseksi. Voisiko joku opettaa minua meikkaamaan silmänaluset ja finnit piiloon ja samalla aikaansaamaan sen sellaisen ihanan utuisen ja raikkaan ihon vaikutelman?
    Plus että mua edelleen harmittaa niin paljon se lorkun omistajuus TBS:ssä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se Lorkku muakin vähän häiritsee, mutta minkäs teet :( Voi olla, että mäkin näytän ihan kamalan pakkeloidulta kun käytän välillä tosi hevisti meikkiä, mutta who cares, pääasia, että rypyt + muut virheet on piilossa :D

      Poista
    2. Mä niin fanitan sun asennetta :)

      Mutta siis mä näytän steissillä hengaavat teinit-pakkeloidulta :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Voi ihana, kiitos <3 itsestä ei aina kyllä siltä tunnu :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)