keskiviikko 13. helmikuuta 2013

No jos Madonnakin, niin kai minäkin sitten.

Jos markkinat pursuavat meikkipuolella BB-voiteita, voisi hiuspuolella sanoa samaa öljyistä. Uusia ja toinen toistaan hoitavampia öljyjä putkahtelee myyntiin tämän tästä. En valita tästä asiasta ollenkaan, rakastan nimittäin hoitavia ja karheaa hiusta helliviä öljyjä ja mitä enemmän valinnanvaraa, sen parempi.

Moroccanoil -sarja on ollut kovasti nyt esillä, esim. itse Madonnakin kuulemma käyttää tätä sarjaa kutriensa hoitoon. Sain tässä taannoin blogin kautta testiin sarjan Kosteuttavan Muotoiluvoiteen jota voi käyttää sekä kosteisiin että kuiviin hiuksiin.

Pullo on erittäin runsaan kokoinen, 300 ml ja pumppu pitää huolen, ettei tuotetta tule hölvättyä liikaa kerralla. Pikainen googlaus tuotti tälle montakin eri hintaa, mutta keskiarvollisesti tämä maksaa noin reilun 30 euroa. Hinta voi tuntua korkealta äkkiseltään katsottuna, mutta kun otetaan huomioon pullon koko ja se, että tämä voide tosiaan sisältää öljyä, tämä on todella riittoisaa.

Miten tämä sitten toimii? Omissa karkeissa luonnonjouhissani erittäin ihanasti! Parasta mitä olen hiuksilleni pitkään aikaan tarjoillut! Föönauksen alle tämä on aivan ehdoton. Myönnän, että latvani alkavat olla kipeästi saksimista vailla, mutta kas, tämän kanssa voi luoda erittäin toimivan illuusion siitä, että mitään kuivia korppulatvoja ei ole koskaan ollutkaan! Tämä silottaa hiuksen pinnan niin tehokkaasti, että suoristusrautaa ei tarvitse näyttää ollenkaan hiuksille. Itseasiassa pidän enemmän föönaustuloksesta jos hiukseen jää elävä, hieman lainehtiva pinta. Ei siis mikään karvainen, mutta sellainen, että hius on joustava eikä piikkisuorana törröttävä liukas luiru. Hyi sellaiselle!

Ainoa mikä tässä tökkii ja aika paljonkin valitettavasti on tuoksu :/ Tuoksu on voimakas ja jää haisemaan (suoraan sanottuna) hiuksiin todella pitkäksi aikaa. Jopa Isäntä huomautti tästä mulle eräs ilta kun menimme nukkumaan, vaikka yleensä hän kestää pahimmatkin hiusvärieni käryt ja luonnonkosmetiikkani yrttiset aromit. Kieltämättä tämän haju tuoksu häiritsee itseänikin aika lailla. Olisi aivan mahtavaa, jos tätä tuotetta saisi tuoksuttomana. Tai edes miedompana tuoksuna.

Tuoksua lukuunottamatta tämä tuote on täysin HG-kamaa. Minusta tuli fani.


Tuote saatu blogin kautta.

20 kommenttia:

  1. Kun mulla on jo aika paljon erilaisia öljyjä ja ne on toiminut oikein hyvin niin en oikein ole lämmennyt tälle Moroccan Oil-hypetykselle. Kampaajallani on näitä tuotteita valikoimissaan ja viimeksi kun olin hänen hoideltavana laittoi hän juuri tätä kyseistä tuotetta. Haju oli todella ällö, eikä ne hiukset mitenkään poikkeavan sileiksi tulleet. Eli siis saan saman lopputuloksen muilla huomattavasti kivemmantuoksuisilla tuotteilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo haju pilaa kyllä niin paljon tästä tätä käyttömukavuutta :( Just edellispäivänä kun pesin hiukset, laitoin tätä ja mulla haisee hiukset edelleen tosi voimakkaasti tälle :( En tykkää. Muuten tämän silotustehot ovat mun hiuksille todella passelit. Toi tuoksu on vaan niin hyi saatana-osastoa.

      Poista
    2. Kun mun lempparitee on Moroccan Mint ja mä koko ajan odotin että nämä tuoksuisi sellaiselle samanlaiselle ihanalle makeanmausteiselle basaarille eikä edesmenneen vaarini Old Spicelle vuodelta '61...

      Poista
    3. Tää tuoksu on kyllä niin miesmäinen!

      Poista
  2. Mun mielestä tuoksu oli tässä parasta. :D Muuten tuli pienestäkin määrästä ihan rasvaletti, viimeistään seuraavana päivänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua! :D Mulla ei tästä kyllä hiukset rasvoittuneet yhtään, mutta ne on aina niin kuivat, ettei koskaan rasvoitu mistään :P

      Poista
  3. Mäkin tykkään tästä, kiitos vain teille siitä pussukasta aikanaan :D Kokeilin tätä itse asiassa ensimmäistä kertaa about viikko sitten ja toisen kerran eilen. Ja nimenomaan föönin alle. Toimii kivasti, tulee pehmoinen ja sileä tukka. Mun pehko tosin vaatii lisäksi jonkun tuuheuttavan aineen, muuten tulee juurikin sellainen kamala liukas luiru.

    Mutta se haju on kyllä tosiaan aika kamala. Ihan kuin joku miesten suihkugeeli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sä tykkäsit tästä kans! :) Mutta toi haju! On kyllä liian äijä :( Ja paha äijä onkin.

      Poista
  4. Haju ei oo ottanu nenään,mutta jokin siinä on että meinaa tukka käydä aika liiskaseksi vaikka kuin vähän laittaa.
    Olen yrittäny hoivailla lasivillaista pehkoani öljyillä.Oikeastaan ensimmäistä kertaa kärsin kuivasta hiuksesta nyt kun tukka meni kuopuksen syntymän jälkeen kikkaralle.
    Mutta minimimäärälläkin tuntuu sellanen rasvaisuus viimeistään pesua seuraavana päivänä.
    Aika samanlaisilta hiusoöjyt tuntuu tehoiltaan,en huomaa tämän hypetetyn olevan yhtään kummempaa kuin halvemmat kanssaöljynsä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ilmeisesti superkuiva pehko, kun mulla ei tän kans rasvoitu ollenkaan! :D

      Poista
  5. Oletko kokeillut Avonilta Moroccan arganöljy- tuotteita? Tykkään kovasti, erityisesti siitä öljyhoidosta! Edullista ja monikäyttöistä, tuoksu aika mieto.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olen! :) Tykkäsin varsinkin siitä pumppupullossa olevasta öljystä :)

      Poista
  6. Oletan, että vähän saman asian kuin Moroccan Oil ajaa milk_shaken Glistening Argan Oil, jossa arganöljy on INCI-listan kolmantena aivan kuten Moroccan Oilissakin. Sitä en tiedä onko tälle creamille vastaavaa tuotetta milk_shaken sarjassa. Milk_shaken tuote eroaa INCI-listansa puolesta jonkin verran Moroccan Oilista ja niin myös mitä ilmeisimmin tuoksun osalta, koska Glistening Argan Oil tuoksuu oikein hyvälle. =) Tuoksu ei kuitenkaan mielestäni jää hiuksiin, ainakaan kovin pitkäksi aikaa. Noh, silikoniahan nuo molemmat ovat enimmäkseen, että sikäli se ja sama.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muut Argan-öljytuotteet joita olen koklannut ovat olleet todella hyvän tuoksuisia, mutta ei tämä :(

      Poista
  7. Mä en ollenkaan ymmärrä tätä tuoksuasiaa, moni muukin on tituleerannut tuoksua "miehekkääksi" ja mä taas en mitenkäänpäin saa tuoksusta miehekästä omassa nenässäni. En vaan tajua :D Mun mielestä se on tosi hyvä se tuoksu ja ennemmin naisellinen ku miehekäs :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin se tuoksumieltymykset eroaa toisistaan :D Just tänä aamuna Isäntä kysyi olenko käyttänyt jotain hänen suihkusaippuaansa kun mun pyyhe haisi tälle Moroccan oilille kylppärissä :D

      Poista
  8. Mua ainakin kiinnostaa tuo ja saa nyt nähdä jos jossain vaiheessa tulee tuo hankittua :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksu on paha, mutta koostumus hyvä :)

      Poista
  9. Minä olen taas ihan tämän tuoksun fani :D. Mieskin tykkää! Sanoi olevansa "ainut heteromies kuka tästä tykkää" xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo, tää tuoksu tuntuu jakavan kyllä kansan kahtia. Mun mielestä tää on niin kammottava tuoksu, en ole oppinut tykkäämään siitä YHTÄÄN, päinvastoin, tuntuu että siedän sitä koko ajan vähemmän ja vähemmän :( Mikä on kyllä ihan kurjaa koska tää on muuten aivan loistokamaa.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)