torstai 7. helmikuuta 2013

Mukavuusalueeni meikki.

Tänään on pakko laittaa ilmoille mukavuusalueeni eli ruskean sävyinen meikki. Nyt on syrjähypitty niin paljon vierailla ja oudoilla värialueilla, että alkaa kohta tuntumaan ihan kummalliselta jos ei voi hetkeksi palata henkiseen kotiin eli ruskealle alueelle :D


Tämä väriyhdistelmä, ruskeaa ja vaaleaa on vaan niin mun juttuni! Superhypertylsää, mutta toimivaa.
Huulipuna on Avonin Color Rich-sarjan sävy Iced Coffee. Meikkipohjana Estee Lauderin Double Wear-meikkivoide ja sen päällä Lumpun meikkivoidepuuteri. Poskipunan virkaa toimittaa Lumpun mineraali aurinkopuuteri. Ripset on maalattu luottoripsarillani, MIYOn LashXtension-ripsarilla.


Käytin tähän meikkiin sisänurkkaan Grimasin vaaleaa sävyä (en muista/tiedä sävynroa, koska se on kulunut pois purkin pohjasta), ulkonurkkiin ja luomivakoon käytin Inglotin solonappeja sävyjä matte 363 ja matte 376.

Minun perusmeikkini johon olen luottanut vuosikaudet. Toimii mielestäni minun ihoni, silmieni ja hiusteni värin kanssa parhaiten yksiin :)

5 kommenttia:

  1. Voi rakas rusehtava perussilmämeikkini, koskaan se ei mua petä! Ei tänäkään aamuna kun oli vähän vaikeaa ja tuli itkettyä silmät päästä. Helppo oli korjailla tuhoja kun eipä nuo murretut ruskeat sävyt niin kovin pahaa tuhoa saa aikaan levitessään.

    Mutta kyllä mä mielelläni muilla ihmisillä ihailen niitä taidokkaita värikkäitä silmämeikkejä :)

    Ja sulla on kyllä tosi hienon väriset silmät! Sellainen jännä sininen, vivahteikas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muru, mikäs sua itketti? :( laita vaikka viestiä ja kerro murheesi <3

      Kiitos <3 Omasta mielestä nämä on ihan tavallisen siniset, mutta usein kysytään onko mulla piilarit :D Ei oo, ainakaan sinisiä siis :)

      Poista
  2. Joka tytöllä pitääkin olla perusmeikki,se mikä menee ilman ajattelua pälliin ja kohilleen.Kiireessäkin,ilman ylläreitä.

    Kun on aikaa ja mielenkiintoa niin voi ruveta säätämään =)
    Koska ikinä ei pidä talviaamuna viideltä alkaa sutimaan "uusia ja ihania" sävykomboja luomiinsa,ne voi päivän mittaan paljastua suht karmeiksi..ja juuh..kokemusta on =)

    VastaaPoista
  3. Mietin tänään pääni puhki mistä saisin ruskean solonapin, joka olisi matta. No Inglotilta tietysti! Kiitos :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)