torstai 31. tammikuuta 2013

Suuri, suurempi, ammattilaiskoko.

Amerikassa kaikki on suurempaa. Myös luomarinpohjustajatuubit (onko tuo muuten yhdyssana?)

Kun näin tämän megatuubin eBayssa, aloin melkein ääneen laulamaan, että taivas varjele, mikä sieltä tulee....No sieltä tuli UDPP:n ammattilaiskokoinen tuubi. Olin joskus kuullut, että tälläisiäkin jättiläisiä on myynnissä, mutta omin silmin en ollut moista järkälettä ennen nähnyt. Koska tämä on minun maailmassa luomaripohjustajien kiistaton ykkönen, ostaa napsautin tämän itselleni. Ostologiikan peruskivenä toimi ajatus, että eipähän lopu heti kesken.

Jos äskeisestä kuvasta ei oikein saanut käsitystä minkä kokoinen tuubi on kyseessä, niin tästä varmaan saa. Tavaraa putkilossa on 25 ml ja kaikki tätä jumalaista tuotetta käyttäneet tietävät miten älyttömän vähän tätä kerralla tarvitaan. Eli tämä puteli kestää meikäläisen käytössä todennäköisesti vuosia.

Ja vielä vertailun vuoksi tämä perhekoko ja normikokoinen UDPP. Tuo normikokoinen näyttää ihan joltain näytepakkaukselta tähän jättiläisversioon verrattuna :D Tätä suurta kokoa saa tilattua myös suomalaisesta Pretty.fi -verkkokaupasta hintaan 34,90 € (+postarit 6,90 € eli yht.41,80 €), mutta eBaysta tämän sai ostettua ilmaisilla rahdeilla hintaan noin 25 €.

Onko UDPP sinullekin ykkönen?


30 kommenttia:

  1. Todellakin on ykkönen!
    Mä tuotatan tota siskolla ulkomaan reissuilta, on kyllä niin älyttömän riittoisaa ettei sen tartte ees usein noita tuoda :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, riittoisaa on! Voin vaan kuvitella miten pitkään tämä hullun kokoinen tuubi kestää! :D

      Poista
  2. Ei ole mulle enää ykkönen. Jossain vaiheesas oli, mutta lakkasi toimimasta. :(

    VastaaPoista
  3. Vau, on kyllä ihan järkyttävän kokoinen :D

    "Taivas varjele, mikä sieltä tulee.." :,D Kiitti aamun makeimmista nauruista..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan olekin! Hyvä, että mahtuu käteen! :D Saati meikkipussiin!

      :D :D oleppa hyvä!

      Poista
  4. On se yhdyssana. :P

    Ja UDPP on yllä ehdoton ykkönen, en tulisi enää toimeen ilman. Tilasin marraskuussa 2011 Beautybaysta (kirjotin tuon noin kahdeksan kertaa väärin) sellasen tuplapakkauksen noita ihan normaalin kokoisia enkä ole tähän päivään mennessä saanut ensimmäistäkään tuubia loppumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D

      Eihän nää heti lopukkaan! Mulla oli ennen tuota normikokoista se vanhan mallinen pakkaus, se kesti yli vuoden. Eli mulla on vajaassa 3 vuodessa mennyt 1½ tuubia tuota kamaa. Tuo perhekoko kestää todnäk siihen asti kun täytän 50! :D

      Poista
  5. Mun mielestä Too Facedin Shadow Insurance ja UDPP on aivan yhtä hyviä kummatkin, kumpikaan ei ole koskaan pettänyt. Ja koska NYCin reissulla päätin säästää huimat 4 taalaa ostin Sephorasta Too Facedin :D Toivottavasti iso tuubi ei pääse kuivumaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pisteet menee UDPP:lle! Too Faced on ihan ok, mutta mulle se on liian rasvainen.

      Poista
  6. Herranjestas mikä leka! :D

    Mulla toimii arkikäytössä hyvin, mutta tarvitsisin juhlakäyttöön jonkun vielä vähän pitävämmän. Haasteelliset luomet, nimittäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :D

      Oletko kokeillut NARSia? Sen nimeen moni vannoo :)

      Poista
  7. Njet,mun lurppaluomilla toimii Too Faced paremmin.Ehkä mä vaan oon niin kaksnaamasta sorttia nääs =)
    Hyvän kokonen tuubi kyllä,voi tosiaan koko perhe käyttää eikä heti lopu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei taas Too Faced toimi yhtä hyvin kuin tämä :( Liian rasvaista mun luomille. Mutta Too Facedilla on maailman paras irtopuuteri! :)

      Poista
  8. Ahhahhaa repesin myös "taivas varjele, mikä sieltä tulee...."- lausahdukselle :'D. Ja nyt kidutan naapureita youtubebiisillä kun teki mieli kuunnella se selostusbiisi ;).

    Minulla on kotona UDPP:n tuubista miniversio :'D! Se on niiiiiin söpö! Joku lapsen sormen kokoinen...? Tuo original näyttää muuten ihan samplelta tuossa vertailukuvassa. Miun miniversio vielä kuvaan ^^!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D :D

      Awwww, se miniversio vois olla niinku tän jättilekan vauva :'D <3

      Poista
  9. Haha, mua alkoi naurattaa tuo, että jenkeissä kaikki on isompaa :D Hyvä tuo kokovertailu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Jep! Siellähän kaikki on Supersize-kokoa!

      Poista
  10. Mulla toimii myös Too Faced paremmin kuin UDPP. Ilmeisesti suoervaikeille luomille vaan TFSI on jotenkin parempi, vaikka yksilöllistähän noitten toimiminen on :)
    Toivottavasti sun jättituubi pysyy kasassa oon nimittäin netin ihmeellisessä maailmassa nähnyt noita niin, että pohja on auennut ennen kuin tuubia on ehtinyt käyttää lähellekään loppua.
    Ja miten ihmeessä teillä noin kauan noi tuubit kestää!!! Mulla normi UDPP kesti ehkä 6-9kk ja eihän sille säilyvyyttäkään luvata kuin 6kk. Tosin mun luomille UDPPtä joutuki aina laittamaan kaks kerrosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä, että mulla ei TFSI ei toimi ollenkaan hyvin, liian rasvaista kamaa! :/

      Jos tuubi alkaa näyttää lahoamisen merkkejä, korjataan se ilmastointiteipillä! :D

      Poista
  11. Ahhh, ihan paras tuo "taivas varjele, mikä sieltä tulee..." lausahdus :D Täytyy kyllä myöntää, että itselläkin aina välillä soi se päässä kun availen paketteja ;)

    Enpäs ole tiennytkään, että UDPP:tä saa noin isossa tuubissa, täytyy ehkä lähteä eepparista metsästämään omaa kappaletta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D se on hyvä biisi! Sopii moneen eri aiheeseen, näköjään! :D :D

      Suosittelen! :) Ei ainakaan lopu heti kesken!

      Poista
  12. Onpa jättiläiskokoinen tuubi, kerrassaan mahtava! :)

    Mulla UDPP on välillä pettänyt, kumma kun kesällä ongelmaa ei ollut lainkaan ja nyt on sitten alkanut välillä (tosin vasta monen, monen tunnin päästä) kasautua luomivärit hieman luomivakoon. Varsinkin silmän sisäkulmasta :/ Teen kuitenkin usein meikin aamulla ja menen sillä iltaan asti, välillä bileisiinkin, joten ihanteellinen kesto luomiväreille olisi vähintään 12 tuntia. MACin Paint Pot (Bare Studyn) ja UDPP -yhdistelmällä luomivärit kuitenkin pysyvät älyttömän hyvin.

    Jahka ikinä koskaan saan tuota omaa UDPP:a loppumaan, niin tilaukseen lähtee öljyluomisten suosikki Nars. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain NARSilta näytteet yhdeltä blogikamulta ja se on kyllä hyvä! Mä luulen, että hommaan sen myös joskus :)

      Poista
  13. Kyllä nyt taas siun innoittamana pistin tämän tilaukseen! :) Tai rakas mieheni sen tilasin kun kauniisti pyysin :)

    Toivon että pääsen tällä eroon luomivakoon paenneista luomiväreistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiva!

      Mä olen ainakin tykännyt tästä aivan hulluna jo monta vuotta. Luomarit pysyvät todella hyvin ja värit ovat kirkkaampia tämän kanssa :) Hyvän ostoksen teit!

      Poista
  14. Mun vanhanmallinen reilu 16ml pullo on kestänyt nyt yli kolme vuotta käytössä. Välillä mietityttää sen hygieenisyys, mutta toisaalta toimii ihan normaalisti, eikä haise miltään. Voisi kyllä jo olla aika päivittää tuubiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin joitain TODELLA iäkkäitä meikkijuttuja, mutta olen päättänyt, että käytän niitä niin kauan kunnes ne oikeasti näyttää pilaantumisen merkkejä :)

      Poista
  15. Mä tilasin vähän aikaa sitten tuon justiinsakin prettyltä. Tilailin samalla kaikkea muutakin kuin tuon, niin sain postarit ilmaiseksi. Mä en ole uskaltautunut vielä ebayn maailmaan, joten nää kotimaiset sivustot on ihan jees. Mutta siis omasta mielestä tein melko uhkarohkean vedon, sillä ikinä koskaan en ollut UDPP:tä kokeillut, lukenut vain muiden hypetyksiä. Sit mä menin ja tilasin ton jättituubin. En todellakaan pettynyt ainakaan ensikokeilun perusteella :)

    http://my-fantazya.blogspot.fi/2013/01/udpp-ensi-kokeilu.html

    Ja pakko vielä hihkaista, kun ensimmäistä kertaa sulle kommentoin, et kiitos ihanasta blogista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uhkarohkea, mutta kannattava veto :)


      Voi kiitos, ihanasti sanottu! <3 :) Aina on mukava kuulla, että blogini parissa viihdytään! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)