maanantai 22. lokakuuta 2012

Koukussa diivailuun.

Kirjoittelin jokin aika sitten Viva la Diva-huulipunista jotka totesin hyvin päteviksi ja toimiviksi. Näin ollen hankin pari sävyä lisää:

Vasemmalla sävy Pink Panther ja oikealla Cold Pink (joka ei tosiaan ole ihan noin luumun värinen mitä kuva antaa olettaa). Kummassakin on helmiäistä mukana ja olen todella tykästynyt näihin VLD:n puniin, muita punia ei juuri ole tullut käytettyä näiden hankkimisen jälkeen.

Swatchit. Ylempänä oleva Pink Panther on kyllä aika tuksu, mutta kummiskin tykkään tuosta väristä. Sopii erittäin hyvin silloin kun iho on hieman päivettynyt :) Ja tumman silmämeikin kaveriksi myös.


Tässä huulillani Pink Panther. Vaikka itse sanonkin, olin todella tyytyväinen tähän meikkilookiin jonka tein kun lähdimme kahden ystävättäreni kanssa laivalle bailailemaan tuossa jokin aika sitten. Silmämeikki on tehty Grimasin luomareilla (jotka ovat vaan edelleen aivan parhaita luomareita) ja irtoripset on saatu blogin kautta Pretty.fistä testattavaksi. (Mikäli tykästyit näihin silmissäni oleviin irtoripsiin, ne voi tilata täältä.)
Mieltä lämmitti aivan valtavasti kun laivalla eräät nuoret herrat (iältään jotain 24-28 vuoden väliltä) alkoivat arvuutella ikääni  ja sain kuulla olevani 29! Yks jopa meni kohteliaisuuksissaan niin pitkälle, että heitti mun olevan 26! :D Kun kerroin olevani 36, sain näyttää ajokortin jotta mua uskottiin. Yks herroista tokaisi, että "ei kyl uskois, eihän sulla ole edes ryppyjä!" :D Oi että, tuli kyllä hyvä mieli! :D


Cold Pinkin kuvasin ilman muuta meikkiä :) Tykkään tästäkin sävystä tosi paljon. Näissä punissa pigmenttiä piisaa ja nämä oikeasti pysyvät huulissa kaikesta menosta huolimatta. Kauhea himo on siis saada näitä lisää! Ajattelin seuraavaksi ostaa muutamia lämpimiä sävyjä, joku ihana helmiäiskoralli voisi olla niin mun juttu! :)

11 kommenttia:

  1. Toi meikkilookki sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Mun pitäis laittaa joku arvonta Viva la Divan meikeistä, joita mulle on kertynyt... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooooo!!! :) Täällä on ainakin sitten yks osallistuja! :)

      Poista
  3. Oi tuo on ihana tuo pinkki meikkilookki! Ja sä oot ihan mahottoman kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, että! Kovasti paljon kiitoksia! :) <3 Meikillä saa ihmeitä aikaan ;D

      Poista
  4. Hienot kuvat! Olenkin ihaillut niitä jo naamakirjan puolella :) Ikä taitaa olla henkinen olotila? Olet tosi kesäisen näköinen tässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitti ihana! :) Joo, mä olen todennäköisesti 10 vuotta nuorempi henkiseltä iältäni kuin fyysiseltä iältäni :D

      Piti vielä kerran laittautua vähän kesäisempään lookiin ennen kuin tämä talven pimeys imaisee kokonaan tämän bloggaajan itseensä :)

      Poista
  5. Ostin juuri vloppuna viva la divan nuden huulipunan. Aika kiva, kun on semmonen kosteuttava ja huulirasvamainen. Ja haluun tollasia sävyjä, joita voi sutaista ilman peiliä, eikä tummaan meikkiin sovi kovin voimakas huulimeikki mulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) mäkin olen kattellut niitä nude-sävyjä joskus, pitääkin varmaan ostaa sellainen(kin) :)

      Poista
  6. http://luurankojakaapissa.blogspot.fi/2012/11/sunshine-award.html Sulla on jo näköjään tää mutta silti annoin sen sulle uudestaan <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)