perjantai 5. lokakuuta 2012

I am a bag lady.



Kassi-Alma tässä moikka. Jossain vaiheessa käsilaukkujeni määrä oli niin suuri, että Isäntä alkoi jo puolitosissaan vihjailla minulle josko HIEMAN inventoisin varastoani ja EHKÄ laittaisin muutaman veskan vaikka kirppikselle myyntiin. Ensin ajattelin, että törkeää ja raakalaismaista edes ehdottaa moista, mutta kun oikeasti aloin inventoimaan käsilaukkuvarastoani, huomasin, että taisi se Isäntä olla oikeassa... ja niin minä sitten laitoin ison määrän laukkuja myyntiin. Karmea myönnytys, enkä sitä hänelle suoraan sanonut, että hänellä saattoi ehkä olla jokin hyvä pointti tuossa huomauttelussaan...Itse kuitenkin inventoin laukkuvarastoni ja let's face it, olihan siellä monta veskaa joiden olemassa oloa en edes enää muistanut. Silloin on kai ihan ok aika luopua?

However, tästä inventaariosta on jo hieman aikaa ja koska Isäntä on rauhoittunut eikä enää kitise laukkujeni määrästä, olen pikkuhiljaa ostanut taas muutamia laukkuja lisää....hiljattain laivalta ostin Guessin laukun, muistatteko? Ja nyt, saanko esitellä, Stokkan Outletista löysin hänet:

Ihana Marco O'Polon veska! Uijui! Lähtöhinta oli ollut noin 80 € ja nyt se oli hintaan 29 €, that's what I call bargain, my ladies! Tämä on niin mun näköinen kassi! Joten pakkohan tämä oli ostaa, vaikka Isäntä hieman huokasikin kun kiikutin tämän kassalle. Hän pudisteli päätään silmiään pyöritellen kun selitin hänelle, että "kato nyt miten halpa tää on!" Hän vaan totesi lakonisesti, "niin, sulta puuttui sitten just TUOLLAINEN kassi. Ymmärrän, että silloinhan se on saatava..."
Yritä nyt miehelle selittää käsilaukun tarpeellisuutta! Sama kuin yrittäisi selittää miksi kenkiä pitää olla monta paria. Ne ovat vaan asioita joita miehet eivät ikinä tule ymmärtämään. Miksi siis laittaa energiaa sellaiseen mitä ei koskaan tule tapahtumaan. 


Kassi on tosi tilava ja sisällä on pikkutaskuja molemmin puolin. Kassin pinta on jännää punosta, kuin vanhanaikaista muovimattoa! :) Mä niin tykkään tästä, parhaimpia löytöjä joita olen varmaan ikinä tehnyt! Jos joku muu innostui tästä samaisesta veskasta, voin kertoa, että vein ainakin sillä hetkellä vimpan tämän värisen kassin. Sinne jäi iso kasa sinisiä ja keltaisia versioita muille ostettaviksi.

Hei mimmit! Ajattelin nyt tähän loppuun laittaa tälläisen pikkukyselyn, että seuraavan kerran kun inventoin käsilaukkuvarastoani, olisiko täällä kiinnostusta jos pitäisin blogissani laukkukirpparin? Voin kertoa, että pidän laukuistani aina hyvää huolta eli ovat hyvässä kunnossa ja ehjiä :) Huikatkaa kommenttiboksiin jos tälläinen idea kiinnostaa!

Oikein kaunista viikonloppua kaikille! :)

12 kommenttia:

  1. Carrie: Balls are to men what purses are to women. It's just a little bag, but we'd feel naked in public without it.

    Nätti laukku ja erinomainen diili!

    Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Carrie on niiiiiiiin oikeassa :)

      Kiitti darling! <3 :)

      Poista
  2. Sopivan pirtsakan näkönen kassi :) Laukkuihin pätee ehdottomasti sama sääntö kuin kenkiin...you know.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti muru! :) Mua niin nauratti kun olit eilen kirjoitellut hieman samasta aiheesta :D Miehet -what can I say, ei ne rassukat vaan tajua näitä juttuja :D

      Poista
    2. Kyllä minusta tuntuisi hieman hassulta jos seukkaisin miehen kanssa jolla olisi käsilaukku- tai kenkäfetissi! Sekin on jo outoa jos mies käyttää enemmän aikaa ulkonäköönsä kuin minä.

      Anteeksi, taidan olla vanhanaikainen ja konservatiivinen :P

      Poista
    3. Tuokin on totta! :D Tätä mun laukku/kenkäfetissiä voisi ehkä verrata meidän taloudessa ainakin siihen, että meidän Isäntä kerää lippiksiä. Niitä on meinaan PALJON. Ja pitää tunnustaa, että mä joskus napisen hänelle siitä....eli on varmaan luonnonlaki, että kummankin osapuolen on vaikea ymmärtää toisen intohimoja jotain tavaraa kohtaan, koska itseä se ei kiinnosta :D Joten siitä pitää silloin napista.

      Poista
  3. Käsikassaroita on mukava hypistellä ja helppo ostella.
    Itse inhoan vaatteiden sovittelua ja saan paskahalvauksen vaatekaupassa jo siitä uusien vaatteiden hajupaljoudesta...
    Kengät ja laukut on helppoja ostettavai =)

    Paa myyntiin vaan,joku voi löytää aarteen sun "ylijäämävarastoista" =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää! :) Mä taidan järkätä tänne käsveska-kirpparin aika piankin, meinaan kyllä näitä veskoja tuolla on edelleen aika runsaasti ja joistain voisin ihan luopuakin :D

      Poista
  4. Minä olen myös kiinnostunu laukkukirpparista! Ei sillä että niitäkään tarttisin, mutta eihän laukkuja voi koskaan olla liikaa... ;) Nätti tuo ostoksesi. :)

    VastaaPoista
  5. Mä oon varmaan joku poikkeus, koska omistan vain neljä laukkua :D Yhden kaupunkikäyttöön, yhden tilavamman kouluun/töihin, yhden baariin ja yhden viikonloppulaukun, jonka otan mukaan ''yökylään'' lähtiessäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai sitten sä olet hyvin järkevä :D Tuo olisi ihanteellista, oikeesti. Mulla on vaan tämä laukkuhulluus, tykkään niin paljon käsilaukuista :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)