keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Haluatko I Love me 2012-kauneusmessuille?

Face Helsinki haluaa tarjota yhdelle onnekkaalle lukijalleni 2 kpl pääsylippuja I Love me 2012-kauneusmessuille jotka pidetään Helsingin messukeskuksessa 19.-21.10.2012.

Tässä hieman tietoa messuista:

Muotimessut 19.-21.10.2012 Helsingin Messukeskuksessa.

Samaan aikaan, samalla lipulla myös Kauneusmessut, Nordic Hair, Gold Silver Watch ja Terveysmessut.

Muotimessuilla näet Suomen suurimmat ja upeimmat muotinäytökset: Muoti 2012 - 2013 Fashion Show ja Hää- ja juhlamuoti 2012-2013 Fashion Show kaikkina messupäivinä.
Menossa naimisiin? Messujen Hääalueella esillä hää- ja juhlapukeutuminen, vihkisormukset, lahjavinkit, hääkampaukset, kauneudenhoitotuotteet, meikkivinkit ja paljon muuta! Ideoita ja inspiraatiota tärkeän päivän suunnitteluun!

Tästä näet messujen ohjelman. 
Täältä näet näytteille asettajat. 

Eli miten voit voittaa itsellesi sekä ystävällesi liput tuohon mahtavaan tapahtumaan?

1.Olet lukijani, eli löydyt tuosta oikealla olevasta Rakkaat lukijani-laatikosta. Tai jos luet blogiani jotain muuta kautta, tässä tapauksessa olet aktiivinen kommentoija tai sitten hiljainen sivusta seuraaja, mutta olet kuitenkin viihtynyt blogini parissa jo pidempään kuin tästä aamusta alkaen ;)

2.Kommentoit tähän postaukseen kertomalla minulle mistä kosmetiikkatuotteesta et luopuisi mistään hinnasta, mikä on siis sinun HG-tuotteesi ylitse muiden tuotteiden. Ja muista VAIN yksi tuote :)

3.Jätä kommentin mukana sähköpostiosoitteesi. Jos et halua julkisesti sitä kertoa, voit ilmoittaa myös s-postiosoitteesi  lähettämällä sen minulle osoitteeseen nonnula(at)gmail.com, mikäli toimit näin, muista mainita kommentissasi, että olet lähettänyt yhteystietosi blogini sähköpostiin.

4.Kilpailuaika alkaa nyt 3.10. klo 7 ja päättyy 10.10. klo 24, tällä aikavälillä tulleet osallistumiset hyväksytään mukaan.

5.Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti sähköpostilla, mutta myös tänne blogiini tulee ilmoitus kuka on voittanut arvonnan :)


Onnea arvontaan ihanaiset! :)

21 kommenttia:

  1. Haluan! Olen menossa messuille muutenkin, mutta ilmainen sisäänpääsy ei tosiaan olisi pahitteeksi. :) Toistan ehkä itseäni, mutta the holiest grail omassa meikkilaatikossani on ehdottomasti Dr. Jartin BB, jota ilman en voi enää elää.

    lazy.dynamitee(a)gmail.com

    VastaaPoista
  2. olen lukija
    ja en istään hinnasta luopuisi täydellisesä ruskeasta luomiväristäni, se on joku vanha bodyshopin nappi, mutta sen paremmin minulle sopivaa luomiväriä saa hakea :)
    ruuruli@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Mä en ikinä luopuisi ripsarista (vedenkestävästä). Mun vaaleat ja lyhyet ripset ovat niin avuttomat ilman ripsaria. Tällä hetkellä käytän Oriflamen vedenkestävää.

    duvessa.oobd[at]gmail.com

    VastaaPoista
  4. En halua, kun vihaan messuja! >:D Silti löydän itseni aivan liian usein sieltä...(Ja tiedän kuka saa Kultaisen Vaatepuun tänä vuonna, iiiik!)

    VastaaPoista
  5. No haluan tietty! Ja menen jokatapauksessa.
    Yleisesti ottaen olen paaaaljon kiinnostuneempi ihonhoitotuotteista ja tuoksuista kuin meikeistä, mutta jos vain yksi pitää valita, se menee kuitenkin meikkipuolelle. Lumenen mineraalimeikkipuuterista en luovu. :)

    mari_s_02@yahoo.com

    VastaaPoista
  6. Voisin kyllä lähteä käymään tuolla "isolla kirkolla" miehekkeen kanssa. Se oikein palaa halusta päästä kauneusmessuille ;)
    Mulla ei oo suosikkeja oikein meikkimaailmassa, mutta nyt kun olen kokeillut BB-voidetta, siitä en kyllä luovu! Merkki on L'oreal, se ainut mitä oon kokeillut. Eli merkki voi vaihtua jos joku parempi BB löytyy!
    sarasplace@luukku.com

    VastaaPoista
  7. Mäkin olen menossa messuille muutenkin (lauantaina), mutta ilmainen lippu ei tosiaan olisi pahitteeksi :) Aveciksi voisi ottaa vaikka jonkun kanssabloggaajan.

    Holy Grail -tuotteeni, jota ilman en voisi elää: Diorin Nude -peitevoide, sävyssä 01. Superriittoisa tuote, joka suorastaan valaisee silmänaluset. En tiedä millä ihmeellä tämä tapahtuu, mutta ero on havaittavissa eritoten näin syksyllä, kun valoa on muutenkin vähemmän. Kaikki muut tuotteeni voisin korvata toisella vastaavalla, mutta en usko, että tälle Diorille löytyy helposti korvaajaa :)

    mitenniinliikaa ät gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mäpäs en osallistukaan arvontaan! Saan lipun toista kautta :) En raaski poistaa tätä viestiä, jos joku vaikka saa avun tuosta HG-tuotteestani.

      Poista
    2. Kiitti Elisa kun ilmoitit! :)

      Poista
  8. Ei pysty, liian vaikea tehtävä. Mutta olenkin toisaalta lentokoneessa messujen aikana, eli tuskinpa tulisi mentyä messuille. Laitoin kuitenkin sinulle mailia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihana! Mä vastailin sun meiliin! :)

      Poista
  9. Vaikea valita vain yhtä tuotetta, mutta silmienaluspeitevoiteesta en luovu :) Mitään suosikkimerkkiä ei kyllä ole..

    katsykissa@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Lukijana ollaan oltu:) Koska suoristurautaa ei saa valita varmaan niin sitten päädyn kyllä ehdottomasti meikkipuuteriin:) Lancomelta löytyy parhaimmat:)

    mydreamthings@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Kulmakynä taitaa olla tärkein, näytän ihan olmilta ilman. Kulmakarvani ovat siis lähes värittömät.

    sinistapintaa @ gmail . com

    VastaaPoista
  12. Oon jäsen tuossa sivupalkissa, vaikka nykysin taidankin seurata enemmän bloglovinin kautta (:
    EN luopuis ikinä ikinä ripsiväristä , muista voisin luopua koska olen vihdoin saanut ihoni niin hyvään kuntoon etten arkimeikissä tarvitse meikkivoiteita yms ;)

    meitsu@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Ripsiväri on ehdoton, kun sattuu omistamaan värittömät nysäripset. Usealta merkiltä olen löytänyt hyviä.

    VastaaPoista
  14. Hei jes, kerrankin mulla on vapaata kun on messut (tai siis lauantaina)! Jos voitan, niin joku kosmebloggaaja saa tulla aveciksi. :)

    Ja HG-tuote, apua.. Lasketaanko ripsientaivuttimet tuotteeksi?

    pieninutturapaa@gmail.com

    VastaaPoista
  15. oi haluaisin kovasti tonne messuille!!

    tuote josta en _mistään hinnasta_ luopuisi, olisi kasvorasva. (toiv. se lasketaan kosmetiikkatuotteeksi) Mun kasvot rypistyis kasaan jos en käyttäisi kasvorasvaa :/ :D paras rasva jonka olen tähän mennessä löytänyt, on Erisan kasvovoide joka sopii hyvin myös meikin alle ;)

    heidi-1092@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Mä en luopuisi Carmexin huulirasvasta, ilman sitä revin huuleni riekaleiksi. :P

    aunenkammari@hotmail.fi

    VastaaPoista
  17. Oi, pakko päästä tonne messuille. Olin unohtanut tyystin koko messut! :o

    Todella vaikee valita yksi HG-tuote... mutta mä oon jo muutaman vuoden liputtanu MF:n masterpiece waterproof ripsarin vuoksi, joten kyllä se jatkaa edelleen voittokulkuaan mun meikkipussissa :)

    heidi.lindstrom1@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Oon tossa listassa Noora-nimellä :) nooraloy at gmail.com

    Oon menossa messuille, joten ilmaisen lipun huolisin tokikin. En malta oottaa ko. vloppua, kun pääsen yksin reissuun, hotelliin ja kaikkia. Ihan ku ois loma!

    Yksi ehdoton tuote on kyllä valokynä! Mieluiten YSL.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)